Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt – FCN v. OB

    Dagens kamptrup er offentliggjort.
    Hansen, Paulsen, Mickelson, Fenger og Slotsager stadig ude med skader, eller?
    Én mand skal stadig sorteres fra. Bliver det Breum? Kommer Minteh allerede til at starte inde, og vil det betyde en bænkplads til Skyttä?
    Last edited by kiwihat; 24-02-2023, 10:13.
    OB – Ingen hader os

    #2
    Spændende, hvor vi godt kan bruge en sejr. Håber vores defensiv fortsætter det gode arbejde og offensiven, hvem der end kommer til at spille, får skabt flere større chancer end imod Randers. Go'kamp.

    Comment


      #3
      Puhh.

      Man bliver lidt bekymret når man kigger ned over det Farum hold der. Tilgengæld kunne der godt være lidt gummiben over holdet, det var ikke et godt resultat de fik med fra Lyngby.

      Det er virkelig godt at de ikke har Nagalo med, han er deres fart i det forsvar, og hvor vi gerne skulle kunne udfordre dem med både Sabbi og Minteh i startopstillingen. Derudover så har Farum tit haft problemer med deres forsvar.

      Rent offensivt så kan vi håbe på at Marcondes rent relationelt ikke er kørt ind endnu, det der Nuamah - Marcondes show de kan køre oppe foran er ikke specielt behageligt at sidde og se på som modstander. Marcondes der kan sparke den ind fra distancen (ingen frispark foran eget felt!) og så hurtige Nuamah til at løbe i dybden.
      ​​​​
      Vores defensiv ser fin ud og både Mihajlo og Skjelvik burde have fin fart til at få lukket af, så skal vi bare have Jørgen til at afholde sig fra at kontakte åndeverdenen midt i kampen. Og så er jeg ikke sikker på at Farum er klar over at Mihajlo er tæt på at være tobenet, jeg glæder mig til at se ham spille på højrestopper position.
      ​​​​​​
      ​​​​Og så håber jeg vi ser Minteh og Sabbi sammen på banen til lidt Odense blitz.

      God kamp.

      ​​​​​

      Comment


        #4
        Ærgerligt at Paulsen stadig er ude. Skjelvik klarede det o.k. sidst men en følger mig aldrig rigtig trygt med ham som midtforsvarer. Ville glæde mig at starte med Skyttæ som 10er igen fordi hans evner at spille bolden hurtigt foran er rigtig godt og han kan blive bedre for os med hver minut han får med holdet på banen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Vi har snakket med HC op til kampen i Farum i aften.

          http://obstruktion.dk/hc-har-faaet-s...endnu-en-kamp/

          Comment


            #6
            Følgende opstilling kan man håbe på

            HC

            GG. IVAN. JT. AA

            YM. MANNE Alen M. FT

            SKYTTA

            SABBI

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
              Følgende opstilling kan man håbe på

              HC

              GG. IVAN. JT. AA

              YM. MANNE Alen M. FT

              SKYTTA

              SABBI
              Tror virkelig ikke at de flytter JT ned i forsvaret og frygter også at de giver Frøkjær pladsen på den offensive midtbane i stedet for Skyttä.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                Følgende opstilling kan man håbe på

                HC

                GG. IVAN. JT. AA

                YM. MANNE Alen M. FT

                SKYTTA

                SABBI
                Tror ikke det sker.
                Tvivler at Alm rykker Tverskov tilbage men vælger Skjelvik igen i cf. Ville også gerne se Skyttä som starter men ville være overrasket hvis Alm bænker Frø, tror Frø har en meget fast startplads i Alms bog. Håber kun at Frø lykkes neyd mere på Farums kunstgræs end på vores pløjemark sidst.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi henter en sejr i dag, det vil være OB i en nøddeskal, først skuffer man og punkterer håbet, så vinder man uventet og tænder nyt håb.
                  Det bliver en enorm svær kamp, at FCN kun fik uafgjort i Lyngby tager jeg ikke som et tegn på at de har gummiben, der er bare forskel på FCN på en af de alt for mange dårlige baner, og FCN hjemme i Farum.

                  Bliver spændende at se om Tverskov’s fremadrettede afleveringer ligger som de skal i dag, når nu det var banens skyld han ikke ramte en eneste stribet i søndags;-)

                  Håber vi får Minteh at se i dag, og at han får sig en succes oplevelse .

                  På trods af at vi ikke kom fandens meget under pres i søndags, så syntes jeg alligevel at Jørgen og HC udviste en fin sikkerhed og ro, frataget en enkelt misforståelse. Der venter en anderledes fart og pres på dem i dag, så håber min ro omkring dem ikke bliver gjort til skamme.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                    Følgende opstilling kan man håbe på

                    HC

                    GG. IVAN. JT. AA

                    YM. MANNE Alen M. FT

                    SKYTTA

                    SABBI
                    Tror ikke på at man flytter JT ..

                    HC
                    GG. Ivan. Skjelvik. AA.
                    Manneh. JT.
                    Tongoya. Skytta. Frøkjær
                    Sabbi.

                    lidt hurtigere indskiftninger af Minteh og Kadrii.. Agon og Alen er for mig lidt ubekendt men Agon kom da ind sidst ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Sælger den gerne for 1 point, da vi ikke ligefrem skaber de store chancer her i opstarten inkl. imod Randers og frø´en starter jo nok inde, for gud hvilken gang uden at have vist noget. Fatter ikke, at de andre ikke får chancen noget mere. Håber Zohore kommer i spil og ikke helt til sidst i kampen.

                      Comment


                        #12
                        Meldingerne fra Farum siger at Minteh starter :)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                          Meldingerne fra Farum siger at Minteh starter :)
                          Fedt! Det ville virkelig glæde mig. Håber han spiller en klasse kamp, inter ville hjælpe bedre over de vanskeligheder han gik igennem.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Sælger den gerne for 1 point, da vi ikke ligefrem skaber de store chancer her i opstarten inkl. imod Randers og frø´en starter jo nok inde, for gud hvilken gang uden at have vist noget. Fatter ikke, at de andre ikke får chancen noget mere. Håber Zohore kommer i spil og ikke helt til sidst i kampen.
                            udebane mod topholdet - tror de fleste vil sælge sådan en for en uafgjort

                            men håbet lever en lille time endnu - det kunne nu være rart at starte weekenden med 3 point

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Sælger den gerne for 1 point, da vi ikke ligefrem skaber de store chancer her i opstarten inkl. imod Randers og frø´en starter jo nok inde, for gud hvilken gang uden at have vist noget. Fatter ikke, at de andre ikke får chancen noget mere. Håber Zohore kommer i spil og ikke helt til sidst i kampen.
                              Enig, Frøkjær må snart på bænken, så gerne Mucolli på kunstgræsset, tror han ville komme mere med der.

                              Comment

                              Working...
                              X