Frø starter på venstrekant.. Jeg begriber det simpelthen ikke...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt – FCN v. OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægSælger den gerne for 1 point, da vi ikke ligefrem skaber de store chancer her i opstarten inkl. imod Randers og frø´en starter jo nok inde, for gud hvilken gang uden at have vist noget. Fatter ikke, at de andre ikke får chancen noget mere. Håber Zohore kommer i spil og ikke helt til sidst i kampen.
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...PYMnEvIkQ&s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFrø starter på venstrekant.. Jeg begriber det simpelthen ikke...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægFrø starter på venstrekant.. Jeg begriber det simpelthen ikke...
Ser ham faktisk også hellere inde centralt, men Skytta gjorde det fint mod Randers og Frø skabte vel egentlig vores største chance, som Sabbi dog formåede at mindske.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi er ikke kommer helvedes aggressivt ud, tænker vi har haft bolden 16 sekunder på deres halvdel.
Men ærgerligt med det gule kort for Manneh så tidligt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
Comment