Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Enten er vores andethold blevet virkelig godt, ellers er modstanderne virkelig elendige - jeg hælder mest til det sidste.
    Jeg vil tro at den Thailandske anden liga er på niveau med 2. division i Danmark, så niveauet er ikke højt dernede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Enten er vores andethold blevet virkelig godt, ellers er modstanderne virkelig elendige - jeg hælder mest til det sidste.
      Nu var det også vores andet hold som klarede det til mindst bedre mod FCN/FCM...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        5:1 Charly
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Fint med mål fra vores unge gutter, de skal virkelig gribe de chancer de får i foråret. Det er i den grad nu de skal til at vise at det er dem der skal spille.

          Comment


            Han er bare super cool. Klar i spyttet, uden en masse udenomssnak. Også fedt, som han selv er inde på, at vi i opstarten har set så godt ud på skadesfronten som vi har! Vi skal godt nok langt tilbage siden vi sidst har haft så mange kampklar spillere til rådighed i en opstart, det er altså et kæmpe plus i forhold til tidligere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              5:1 Charly
              Jeg forbliver positiv mht. Mucolli med 1 mål og 3 assist, til forskel fra mange af I andre på Forum.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Jeg forbliver positiv mht. Mucolli med 1 mål og 3 assist, til forskel fra mange af I andre på Forum.
                Jeg har, indrømmet, ikke set træningen i Ådalen, men jeg sidder med en følelse af at Mucolli Ikke har fået en reel chance af Alm. I kampen mod hjemme mod Horsens lagde Mucolli rigtig fint op til Bashkim mål.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                  Jeg har, indrømmet, ikke set træningen i Ådalen, men jeg sidder med en følelse af at Mucolli Ikke har fået en reel chance af Alm. I kampen mod hjemme mod Horsens lagde Mucolli rigtig fint op til Bashkim mål.
                  Var Muscoli ikke tiltænkt som Jebalis afløser da Jebali spillede forreste midt i 4-3-3? Jebali blev bare ikke solgt grundet skade i sommers ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Jeg forbliver positiv mht. Mucolli med 1 mål og 3 assist, til forskel fra mange af I andre på Forum.
                    Hvis jeg var dig ville jeg nok være en smule tilbageholdende med at vurdere noget på baggrund af en kamp, mod et hold fra den næstbedste række, i et land der er nr 111 på fifas ranking.
                    Det må være omtrent det samme som 3. div dk.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Var Muscoli ikke tiltænkt som Jebalis afløser da Jebali spillede forreste midt i 4-3-3? Jebali blev bare ikke solgt grundet skade i sommers ..
                      Tror du har ret.

                      Comment


                        Fyens skriver nu at Frøkjær fik et lille riv i lysken det kvarter han var inde… sikke dog en overraskelse….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Fyens skriver nu at Frøkjær fik et lille riv i lysken det kvarter han var inde… sikke dog en overraskelse….
                          Åhh nej. Frø og hans lyske. Er ikke verdens største Frøkjær fan men lige nu er han vel bedste bud på en 10`er i truppen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Åhh nej. Frø og hans lyske. Er ikke verdens største Frøkjær fan men lige nu er han vel bedste bud på en 10`er i truppen
                            Måske nok, med mindre vores finske ven kan noget særligt. Ellers er Frø nok ikke et hak bedre end Mucolli eller et andet alternativ med mindre han kommer i absolut topform, og det tyder det ikke på han når op til denne forårssæson, hvis han sled lidt med noget i den tidlige opstart og nu igen har bøvl med lysken. Jeg frygter i hvert fald vi kommer til at savne Jebali rigtig meget når det bliver alvor.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Måske nok, med mindre vores finske ven kan noget særligt. Ellers er Frø nok ikke et hak bedre end Mucolli eller et andet alternativ med mindre han kommer i absolut topform, og det tyder det ikke på han når op til denne forårssæson, hvis han sled lidt med noget i den tidlige opstart og nu igen har bøvl med lysken. Jeg frygter i hvert fald vi kommer til at savne Jebali rigtig meget når det bliver alvor.
                              Jeg er stadig af den holdning at man mere eller mindre solgte Top 6 for 7,5 mill den dag man solgte Jebali. Tiden må vise om jeg tager fejl eller vi skal til at diskutere en “what if” når vi misser Top 6

                              Comment


                                Frø har efterhånden kroniske skader i lysken. Det er virkelig synd. Måske det var tid til at prøve en anden tilgang?

                                Comment

                                Working...
                                X