Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Ellers en oplagt mulighed for at give Slots en kamp i midten så, hvis man nu valgte at bruge BP til højre. Så ville han have BP og Ivan på hver side og Tver foran, så ville han være rigtig fint beskyttet
    Ja, men, BP skiftede til OB under forudsætning af at skulle spille én position. Jeg er heller ikke vild med at skulle lave for meget om på vores centrale akse ihvertfald i de næste 5 kampe.

    Så mit forslag ville være at køre med Aron på HB, så får man også noget rimeligt solidt defensivt ind når man kører med Minteh oppe foran.

    Men rigtigt nok med Slotsager han kan godt blive lidt tricky at køre ind fordi han skal ind og spille centralt.

    Comment


      Link til stream til kampen i morgen: https://t.co/YdGvMsIGUV

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Link til stream til kampen i morgen: https://t.co/YdGvMsIGUV
        https://fyens.dk/ob/skraldemaend-paa...ysisk-mandskab

        +artikel i FS beretter Leif R. at Grubbe erstattes af Bjørn P på hb og at Slotsager går direkte ind i cf. med Ivancevic i sidste testkamp. Nico forventes at træne fuldt med holdet når de er hjemme på Fyn igen

        ...................MH
        BP.....Ivan....Slots.....Aske
        ......Manneh...Tverskov
        Minteh.....Frø....Tongya
        ..............Sabbi
        Last edited by manner; 11-02-2023, 17:56.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          https://fyens.dk/ob/skraldemaend-paa...ysisk-mandskab

          +artikel i FS beretter Leif R. at Grubbe erstattes af Bjørn P på hb og at Slotsager går direkte ind i cf. med Ivancevic i sidste testkamp. Nico forventes at træne fuldt med holdet når de er hjemme på Fyn igen

          ...................MH
          BP.....Ivan....Slots.....Aske
          ......Manneh...Tverskov
          Minteh.....Frø....Tongya
          ..............Sabbi
          Er Jørgen skadet eller har Slots overhalet ham
          som første reserve?
          Også godt at se at Frø og Minteh er klar efter forlydende om skavanker de sidste par dage.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Er Jørgen skadet eller har Slots overhalet ham
            som første reserve?
            Også godt at se at Frø og Minteh er klar efter forlydende om skavanker de sidste par dage.
            Ingen meldinger om skade hos Jørgen så jeg tror det er Slots belønning og egen fortjeneste at han får tiden .. stærkt af ham

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Er Jørgen skadet eller har Slots overhalet ham
              som første reserve?
              Også godt at se at Frø og Minteh er klar efter forlydende om skavanker de sidste par dage.
              Mon ikke at Ivan spiller i venstre side af forsvaret hvor Jørgen har sin “force”. Så Jørgen er reserve for Ivan og Slots er for BP

              Men satme stærkt af Slots

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                https://fyens.dk/ob/skraldemaend-paa...ysisk-mandskab

                +artikel i FS beretter Leif R. at Grubbe erstattes af Bjørn P på hb og at Slotsager går direkte ind i cf. med Ivancevic i sidste testkamp. Nico forventes at træne fuldt med holdet når de er hjemme på Fyn igen

                ...................MH
                BP.....Ivan....Slots.....Aske
                ......Manneh...Tverskov
                Minteh.....Frø....Tongya
                ..............Sabbi

                Så gerne Skyttä i stedet for Frø ("Evighedstalentet") og Mustafić for Tverskov (han har gjort det / gør det fantastisk, men vi skal også vænne os til, at han måske snart ikke er her mere).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                  Så gerne Skyttä i stedet for Frø ("Evighedstalentet") og Mustafić for Tverskov (han har gjort det / gør det fantastisk, men vi skal også vænne os til, at han måske snart ikke er her mere).

                  Jo selvf. men denne sidste træningskamp drejer sig vel om at stille den absolut bedste tilgængelige formation set i fht. RFC-kampen vor vi jo alle kan håbe at Grubbe og/eller Nico er klar igen

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Stærkt af Slotsager, han skulle eftersende også have gjort det godt i Thailand og har jo også fået minutter i de andre træningskampe. Han må snart komme over og stå og hoppe foran RMN.
                    ​​​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                      Så gerne Skyttä i stedet for Frø ("Evighedstalentet") og Mustafić for Tverskov (han har gjort det / gør det fantastisk, men vi skal også vænne os til, at han måske snart ikke er her mere).

                      Jeg må indrømme at ihvertfald de fem første kampe, der kører jeg helst med Tverskov, flopper vi top seks, så er jeg åben for at vi spiller noget andet ind, kommer vi i top seks så skal vi spille efter Europa.
                      Last edited by Striwetforlivet!; 11-02-2023, 19:34.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jo selvf. men denne sidste træningskamp drejer sig vel om at stille den absolut bedste tilgængelige formation set i fht. RFC-kampen vor vi jo alle kan håbe at Grubbe og/eller Nico er klar igen
                        Vi er enige, men er bange for at Frø / AA er ved at udvikle sig til Morten Olsen / Dennis Rommedahl....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Vi er enige, men er bange for at Frø / AA er ved at udvikle sig til Morten Olsen / Dennis Rommedahl....
                          Ja det ville være lidt skidt, men jeg frygter nu ikke det scenarie specielt meget. Tvært imod tror jeg Alm er klar til at smide Skyttae ind hvis Frø “har en af de dage”, og det tror jeg også godt at Frø ved.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Aron spiller hb. vores modstandere heldige at Sabbi er offside på en bold i dybden som de selv sparker i kassen.

                            Comment


                              Paulsen skadet?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Paulsen skadet?
                                Jeg ser den med Thai kommentator , så jeg må være dig svar skyldig, vi kører mihajlo og Slots i forsvaret.

                                Comment

                                Working...
                                X