Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Flot……
    Hov hov, nu skal vi to gamle gnavne mænd ikke igen ødelægge en tråd for de andre... de er i gang med en proces, den slags tager tid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hov hov, nu skal vi to gamle gnavne mænd ikke igen ødelægge en tråd for de andre... de er i gang med en proces, den slags tager tid
      Nu er fmprOB ikke en helt så gammel og gnaven mand som du virker til at være

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Nu er fmprOB ikke en helt så gammel og gnaven mand som du virker til at være
        Jeg føler mig ihverfald oldgammel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg føler mig ihverfald oldgammel
          Hvis du mener det, hvor stiller det så mig

          Comment


            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tobias...aeningslejren/
            OB bekræfter at kampen i morgen desværre ikke streames.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvis du mener det, hvor stiller det så mig
              Et sted imellem tudsegammel og Tollundmanden vel

              Comment


                Lyder til at Skyttä og Kadrii starter inde i morgen. Kunne godt blive en reserveholdskamp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder til at Skyttä og Kadrii starter inde i morgen. Kunne godt blive en reserveholdskamp
                  Tror du ikke bare det er dem der startede på bænken i sidste kamp der starter inde og så skifter man alle igen i pausen.

                  Og dem der så starter inde i den sidste kamp er første holdet og som bør starte mod RFC?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Tror du ikke bare det er dem der startede på bænken i sidste kamp der starter inde og så skifter man alle igen i pausen.

                    Og dem der så starter inde i den sidste kamp er første holdet og som bør starte mod RFC?
                    Jo det bliver noget i den stil. Der kunne dog også blive plads til nogle af U19 spillerne fra start. Så må vi se hvor Zohore passer ind i den ligning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Et sted imellem tudsegammel og Tollundmanden vel
                      Puha nu er jeg godt no bekymret på egne veje

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo det bliver noget i den stil. Der kunne dog også blive plads til nogle af U19 spillerne fra start. Så må vi se hvor Zohore passer ind i den ligning.
                        Ja der er vi nok meget enige.

                        Mon ikke Zohore får små 10-20 min. afhængig af hvad hans fysik siger.
                        Tænker de kører ham stille og roligt ind, men kunne være fedt hvis han er stærk nok til 20-30 min. mod Randers, så han kan skabe lidt ballade inde i feltet til sidst i kampen.

                        Comment


                          Har der været noget om Mihajlos opstart, plejer det ikke at være omkring nu, hvor de kommer tilbage efter pause og træner på kunst at han går i stykker?

                          Comment


                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...mb_NLKxSY6HxNk
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Vi må give Bjørn at han er velformuleret selvom jeg syntes hans begrundelse af om vi er kommet styrket ud af transfervinduet er tynd og noget der lugter af et cover up pga et under par transfervindue

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Har der været noget om Mihajlos opstart, plejer det ikke at være omkring nu, hvor de kommer tilbage efter pause og træner på kunst at han går i stykker?
                                Han har allerede været på skånekost i opstarten på kunst i Ådalen

                                Comment

                                Working...
                                X