"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jo det bliver noget i den stil. Der kunne dog også blive plads til nogle af U19 spillerne fra start. Så må vi se hvor Zohore passer ind i den ligning.
Ja der er vi nok meget enige.
Mon ikke Zohore får små 10-20 min. afhængig af hvad hans fysik siger.
Tænker de kører ham stille og roligt ind, men kunne være fedt hvis han er stærk nok til 20-30 min. mod Randers, så han kan skabe lidt ballade inde i feltet til sidst i kampen.
Har der været noget om Mihajlos opstart, plejer det ikke at være omkring nu, hvor de kommer tilbage efter pause og træner på kunst at han går i stykker?
Vi må give Bjørn at han er velformuleret selvom jeg syntes hans begrundelse af om vi er kommet styrket ud af transfervinduet er tynd og noget der lugter af et cover up pga et under par transfervindue
Har der været noget om Mihajlos opstart, plejer det ikke at være omkring nu, hvor de kommer tilbage efter pause og træner på kunst at han går i stykker?
Han har allerede været på skånekost i opstarten på kunst i Ådalen
Comment