Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Enten er vores andethold blevet virkelig godt, ellers er modstanderne virkelig elendige - jeg hælder mest til det sidste."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg forbliver positiv mht. Mucolli med 1 mål og 3 assist, til forskel fra mange af I andre på Forum.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Jeg har, indrømmet, ikke set træningen i Ådalen, men jeg sidder med en følelse af at Mucolli Ikke har fået en reel chance af Alm. I kampen mod hjemme mod Horsens lagde Mucolli rigtig fint op til Bashkim mål."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg forbliver positiv mht. Mucolli med 1 mål og 3 assist, til forskel fra mange af I andre på Forum.
Det må være omtrent det samme som 3. div dk.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Åhh nej. Frø og hans lyske. Er ikke verdens største Frøkjær fan men lige nu er han vel bedste bud på en 10`er i truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Måske nok, med mindre vores finske ven kan noget særligt. Ellers er Frø nok ikke et hak bedre end Mucolli eller et andet alternativ med mindre han kommer i absolut topform, og det tyder det ikke på han når op til denne forårssæson, hvis han sled lidt med noget i den tidlige opstart og nu igen har bøvl med lysken. Jeg frygter i hvert fald vi kommer til at savne Jebali rigtig meget når det bliver alvor.
Comment
Comment