Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Har der været noget om Mihajlos opstart, plejer det ikke at være omkring nu, hvor de kommer tilbage efter pause og træner på kunst at han går i stykker?
    Mihajlo har også været på skåne kost da de var hjemme i ådalen, men nu er de jo på græs i Thailand, så tænker det hjælper

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Ja der er vi nok meget enige.

      Mon ikke Zohore får små 10-20 min. afhængig af hvad hans fysik siger.
      Tænker de kører ham stille og roligt ind, men kunne være fedt hvis han er stærk nok til 20-30 min. mod Randers, så han kan skabe lidt ballade inde i feltet til sidst i kampen.
      Jo. Det lyder fornuftigt. Tvivler dog på at han får så lang tid mod Randers. Jeg tror man tager det stille og roligt med ham og pt er han vel nummer 3 i rækken over 9’er efter Sabbi og Kadrii

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Mihajlo har også været på skåne kost da de var hjemme i ådalen, men nu er de jo på græs i Thailand, så tænker det hjælper
        ... og tilbage til en pløjemark eller er plænen på stadion i fornuftig stand for de kommende hjemmekampe ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Vi må give Bjørn at han er velformuleret selvom jeg syntes hans begrundelse af om vi er kommet styrket ud af transfervinduet er tynd og noget der lugter af et cover up pga et under par transfervindue
          Ja han er superskarp retorisk og siger ve det vi gerne vil høre på en måde der giver go' mening, selv om de fleste herinde nok sidder med en lidt lunken fornemmelse.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ja han er superskarp retorisk og siger ve det vi gerne vil høre på en måde der giver go' mening, selv om de fleste herinde nok sidder med en lidt lunken fornemmelse.
            Det må tiden jo vise. Mon ikke han møder sin første rigtige modgang hvis vi kommer skidt igang og misser top 6? Så skal der nok komme noget kritik og pres. Måske også internt

            Comment


              Tak for update på Mihajlo. Det er bestemt ikke en skade til ham på en 8 - 12 uger, vi har brug for i foråret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det må tiden jo vise. Mon ikke han møder sin første rigtige modgang hvis vi kommer skidt igang og misser top 6? Så skal der nok komme noget kritik og pres. Måske også internt
                Jeg ved det ikke, men jeg tror at kritikken kommer hvis han ikke får gang i salgene. Jeg tror i første omgang at kritikken for en misset top 6, i første omgang vil falde på Alm, lidt unfair i min bog.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  ... og tilbage til en pløjemark eller er plænen på stadion i fornuftig stand for de kommende hjemmekampe ?
                  Ja det er jo et godt spørgsmål, men der kan man igen tale om at det er for ringe at vi ikke har mulighed for at træne på andet end kunstgræs 10 måneder om året når vi spiller på græs på stadion.

                  Jeg håber godt nok ikke at de skal tilbage til kunstgræs når de kommer hjem, for så kan Mihajlo da risikere at komme til skade igen.
                  Tænker de kunne finde en grusbane til ham og han vil være gladere for det :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ja det er jo et godt spørgsmål, men der kan man igen tale om at det er for ringe at vi ikke har mulighed for at træne på andet end kunstgræs 10 måneder om året når vi spiller på græs på stadion.

                    Jeg håber godt nok ikke at de skal tilbage til kunstgræs når de kommer hjem, for så kan Mihajlo da risikere at komme til skade igen.
                    Tænker de kunne finde en grusbane til ham og han vil være gladere for det :)
                    10 måneder er nok lige en overdrivelse Vi kan træne på græs ca 5-6 måneder nu efter bane 1 blev lavet om.
                    Så alt afhængig af vejret bliver de smidt på kunst engang i Oktober og vender tilbage i April

                    Men jo.. De skal hjem på kunst igen med det samme på Bane 4. Ved der foregår en MASSE omkring træningsbaner lige pt da det ikke er tilfredsstillende for nogen parter. Men det er ikke til at sige hvor det lander og hvornår. Men jeg har meget svært ved at se hvordan kunst ikke bliver en del af løsningen i fremtiden i Ådalen desværre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      10 måneder er nok lige en overdrivelse Vi kan træne på græs ca 5-6 måneder nu efter bane 1 blev lavet om.
                      Så alt afhængig af vejret bliver de smidt på kunst engang i Oktober og vender tilbage i April

                      Men jo.. De skal hjem på kunst igen med det samme på Bane 4. Ved der foregår en MASSE omkring træningsbaner lige pt da det ikke er tilfredsstillende for nogen parter. Men det er ikke til at sige hvor det lander og hvornår. Men jeg har meget svært ved at se hvordan kunst ikke bliver en del af løsningen i fremtiden i Ådalen desværre
                      Vil man ikke kunne gøre en hybrid bane bedre hvis den ligger på bane 1's plads, eller vil det være ret meget det samme?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Vil man ikke kunne gøre en hybrid bane bedre hvis den ligger på bane 1's plads, eller vil det være ret meget det samme?
                        Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tvivler bare på at det bliver denne løsning desværre. Men håber hvis det er muligt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ja han er superskarp retorisk og siger ve det vi gerne vil høre på en måde der giver go' mening, selv om de fleste herinde nok sidder med en lidt lunken fornemmelse.
                          ved ikke om han nødvendigvis siger det vi vil høre. Men jeg kan godt lide at han stiller op - jeg er stadig noget lunken over vinter vinduet men det at han møder op hos SFÅ og bruger tiden på at og forklarer sig. Det syntes jeg betyder utroligt meget.

                          For er truppen stærk nok til at klare top 6? Jeg har godt nok mine tvivl men selv hvis man havde sprængt banken ville der ikke være nogen garanti og det havde måske så ramt os på den længere bane.
                          Og så også det vi lige bliver mindet om at OB jo desværre ikke er super attraktiv at komme til - og at han heller ikke har ubegrænsede midler.

                          Jeg håber virkeligt han får tid på posten for tror det kan blive godt på sigt - om han har gjort det godt nok i transfervinduet til at vi klare den...det kan jeg godt have mine tvivl om.

                          Comment


                            Det lyder som om det går forrygende i Thailand. Nataan med en enkelt, Breum med to og Mucolli med en enkelt.

                            4-1 ved halvleg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Det lyder som om det går forrygende i Thailand. Nataan med en enkelt, Breum med to og Mucolli med en enkelt.

                              4-1 ved halvleg.
                              Enten er vores andethold blevet virkelig godt, ellers er modstanderne virkelig elendige - jeg hælder mest til det sidste.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Enten er vores andethold blevet virkelig godt, ellers er modstanderne virkelig elendige - jeg hælder mest til det sidste.
                                Begge dele kan jo være rigtige ;-)

                                Det er ihvertfald glimrende at Breum lige får stemplet ind.

                                Magnus Nielsen på kassen i 2 halvleg.

                                Comment

                                Working...
                                X