Oprindeligt indsendt af Elvic
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yankuba Minteh tråden
Collapse
X
-
- Likes 4
-
Det største problem er at en masse folk skal gøre sig kloge på noget de ikke har nogen ide om eller reeelt ved hvad der er sket/gjort. Så at antage at OB kunne have gjort det bedre eller Minteh tog i byen fordi han var sur over manglende skifte er bare spekulationer.
Eneste er vigtigt lige nu er man får afsluttet den handel. Så har OB nok taget de læringer med videre, hvis en lignende case skulle komme.
- Likes 10
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Tillader at citere mig selv fra en anden traad ! https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...4-5#post318765
"Minteh støttes af Bojang og Tongya af Helveg. Måske Juwara føler sig isoleret/ensom. Specielt hvis han frasorteres hver gang og ikke har nogen at støtte sig op ad i Odense (men sidder alene på et 10m2 stort kollegieværelse og føler hele verdenen er imod ham, mens "al fokus" er på Minteh). Kan så godt forstå, hvis han føler sig frustreret (om det så er berettiget eller ej ud fra et spillemæssigt synspunkt...).
Er vi gode nok til at integrere unge udenlandske spillere (lejeaftale eller ej) ?"
Samt i afsnittet hvor MInteh kommer til sit værelse, hvor de siger, at han selv skulle have taget sengetøj med
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg forstår, hvad du siger, og måske har du ret, men slår Minteh dig som typen - med alt det polemik, der har været - man bare parkerer på et kollegium?
Der var behovet for voksen vejledning nok lidt større.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Kollegieværelse er da netop det mest optimale. Han bor sammen med jævnaldrende som alle dyrker sport på højt niveau. Jeg synes det stikker helt af det her.
Der var behovet for voksen vejledning nok lidt større.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tillader at citere mig selv fra en anden traad ! https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...4-5#post318765
"Minteh støttes af Bojang og Tongya af Helveg. Måske Juwara føler sig isoleret/ensom. Specielt hvis han frasorteres hver gang og ikke har nogen at støtte sig op ad i Odense (men sidder alene på et 10m2 stort kollegieværelse og føler hele verdenen er imod ham, mens "al fokus" er på Minteh). Kan så godt forstå, hvis han føler sig frustreret (om det så er berettiget eller ej ud fra et spillemæssigt synspunkt...).
Er vi gode nok til at integrere unge udenlandske spillere (lejeaftale eller ej) ?"
Samt i afsnittet hvor MInteh kommer til sit værelse, hvor de siger, at han selv skulle have taget sengetøj med
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg tænkte det samme. Minteh siger selv, at han ikke er vant til at være alene, og jeg ville godt nok selv føle mig ensom, hvis jeg som 18-årig blev placeret i et lille kammer i den anden ende af verden.
Nuvel - måske er det helt misforstået, og OB har aldeles styr på det. Hvis ikke er det nok en lektie til fremover.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Jeg har lige set alle afsnittene, og det der springer mig i øjnene er, at man henter Minteh til OB, og smider ham på et "kollegie-værelse" helt Palle alene i verden, 18 år gammel. Hvis man vil tabe unge talenter på gulvet, så er det en af måderne at gøre det på. Har det ikke tidligere været sådan, at man opererede mere med værtsfamilier og tog bedre hånd om unge spillere?
Nuvel - måske er det helt misforstået, og OB har aldeles styr på det. Hvis ikke er det nok en lektie til fremover.
Leave a comment:
-
Jeg har lige set alle afsnittene, og det der springer mig i øjnene er, at man henter Minteh til OB, og smider ham på et "kollegie-værelse" helt Palle alene i verden, 18 år gammel. Hvis man vil tabe unge talenter på gulvet, så er det en af måderne at gøre det på. Har det ikke tidligere været sådan, at man opererede mere med værtsfamilier og tog bedre hånd om unge spillere?
Last edited by Online; 06-06-2023, 14:59.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg kan huske at Festersen i sin tid tog Yao ind til sig og familien. Men det må jo så have været på eget initiativ
- Likes 1
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMens vi venter på en offentliggørelse af salget.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...adrede-bilrude
- Likes 4
Leave a comment:
-
Minteh var et friskt og tiltrængt pust til holdet. Men jeg er sikker på at det er en god ide at komme af med ham til en god pris. Jeg tror han ville være for svingende mindst en sæson mere.
I hjemlige omgivelser er han jo Messi.Måske stiger hans pris efter/under Gambias "badebolds"-kampe.
Leave a comment:
-
Mens vi venter på en offentliggørelse af salget.
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...adrede-bilrude
Leave a comment:
-
Gambia er i pulje med Frankrig, Sydkorea og Honduras.
Den stærkeste gruppe er vel D med Italien, Brasilien, Nigeria og den Dominikaske Republik. Tvivler stærkt på at stjernerne fra de tre første lande deltager.
Ønskegruppen er vel designet for værtslandet Argentina, der møder Usbekistan, Guatemala og New Zealand !
Spændende, hvad Fiji kan bidrage med ?
Gambia slog Honduras i første kamp (2 - 1) med Saine fra Horsens (har endnu ikke spillet SL) som anfører.
Sydkorea slog overraskende Frankrig i samme gruppe (også 2 - 1).
Leave a comment:
Leave a comment: