Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har ikke kigget. Bare en fornemmelse jeg fik
    Gambia er i pulje med Frankrig, Sydkorea og Honduras.

Den stærkeste gruppe er vel D med Italien, Brasilien, Nigeria og den Dominikaske Republik. Tvivler stærkt på at stjernerne fra de tre første lande deltager.

Ønskegruppen er vel designet for værtslandet Argentina, der møder Usbekistan, Guatemala og New Zealand !

Spændende, hvad Fiji kan bidrage med ?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bare han ikke bliver skadet i en ligegyldig "badeboldsturnering", hvor de større/største stjerner ikke deltager, men hjælper deres klubber i diverse slutspil.

Prøv at se på holdene, der deltager...
    Har ikke kigget. Bare en fornemmelse jeg fik

Leave a comment:

replied
    Mon ikke at Minteh alligevel tager på landsholdstur hvis vi taber ydeligere terræn i weekenden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-landstraener
    Bare han ikke bliver skadet i en ligegyldig "badeboldsturnering", hvor de større/største stjerner ikke deltager, men hjælper deres klubber i diverse slutspil.

Prøv at se på holdene, der deltager...
    Last edited by Online; 04-05-2023, 15:10.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mon ikke at Minteh alligevel tager på landsholdstur hvis vi taber ydeligere terræn i weekenden?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-landstraener

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Nu har jeg kun set 2 træninger hvor han har været med. Men jeg syntes han så fornuftig ud. Det er super svært at vurdere nogen gange dog
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...orsvarsspiller

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Hvordan har han egentlig gjort det til træning den nye unge gambianer?
    Nu har jeg kun set 2 træninger hvor han har været med. Men jeg syntes han så fornuftig ud. Det er super svært at vurdere nogen gange dog

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Simpelthen så fedt for Bakary. Han går på et år fra at være kommunalt som SSP til snart at gå fulltime som agent hvis han sælges til PL..

Kan nævne at ham den unge høje gambianer OB meldte til prøvetræning for nogle uger siden stadig befinder sig i Ådalen. Det er også Bakarys spiller.
    Han er altså helt vildt cool. Total modsat personlig af Minteh af hvad jeg har OBserveret
    Hvordan har han egentlig gjort det til træning den nye unge gambianer?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Simpelthen så fedt for Bakary. Han går på et år fra at være kommunalt som SSP til snart at gå fulltime som agent hvis han sælges til PL..

Kan nævne at ham den unge høje gambianer OB meldte til prøvetræning for nogle uger siden stadig befinder sig i Ådalen. Det er også Bakarys spiller.
    Han er altså helt vildt cool. Total modsat personlig af Minteh af hvad jeg har OBserveret
    Jeg synes Bakary svarer fint på de spørgsmål Tøffe og co kommer med. Han siger i øvrigt at der er tale om PL klubber (i flertal) der viser interesse. Det lyder meget seriøst og hvis der er flere på banen siger det sig selv at man pludselig kan få en pris der virkelig kan batte noget for OB. Samarbejdet med Bakary og det gambianske akademi håber jeg virkelig OB arbejder på at udbygge.
    Jeg har lige misset at vi skulle have en anden ung gambianer på prøve men det lyder også ineteressant.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så bliver Bakary Bojang grillet. Siger bl.a. flere PL klubber kigger på ham og bekræfter at OB afviste et kæmpe bud i vinters.
    50 mill i følge Tøftings oplysninger

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så intetsigende med den slags interviews, han kan jo ikke sige noget...

Leave a comment:

• Galamush
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Minteh er 99,6 % sikker på at komme videre til sommer. Han er stadig kun en ung gut, og kan naturligt agere som mennesker af og til gør, hvis følelsen af at blive overset/tilsidesat opstår.
    Der er heldigvis også muligheden for at han i trods går i den anden retning, og brager endnu mere igennem i de sidste kampe i OB’s vigtige bestræbelser på at sikre sig ottende pladsen.
    Enig. Minteh er væk til sommer. Det er kun et spørgsmål om til hvilken klub og til hvad pris.
    Uanset set om det bliver 20 eller 70 mill vil prisen være for høj til at beholde ham

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

Hvis Minteh´s motivation svækkes nu hvor det angiveligt er flere meget store klubber der holder øje med ham, så skal han sgu finde sig en anden karriere!
    Minteh er 99,6 % sikker på at komme videre til sommer. Han er stadig kun en ung gut, og kan naturligt agere som mennesker af og til gør, hvis følelsen af at blive overset/tilsidesat opstår.
    Der er heldigvis også muligheden for at han i trods går i den anden retning, og brager endnu mere igennem i de sidste kampe i OB’s vigtige bestræbelser på at sikre sig ottende pladsen.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Du er slet ikke med?
    Hvis jeg nu siger "forskellige standarder gøres gældende, afhængigt af om det er en allieret eller ej".

Leave a comment:

Working...
X