Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Mon ikke Newcastle gerne ville have givet ham et år i Æresdivisionen inden han skal kæmpe om spilletid i PL uanset?
    Jo 100%. Men nu kan han komme til England næste sommer uanset om han har opnået point nok.
    Bliver spændende nok i sig selv om Feyenoord skridtet er for stort for ham i første omgang

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Minteh kunne spille for Newcastle med det samme. Der er lavet nye regler for point systemet

https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...-bliver-lempet
    Mon ikke Newcastle gerne ville have givet ham et år i Æresdivisionen inden han skal kæmpe om spilletid i PL uanset?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Minteh kunne spille for Newcastle med det samme. Der er lavet nye regler for point systemet

https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...-bliver-lempet

Leave a comment:

replied
    Intet nyt, men blot endnu en bekræftelse

https://www.dailymail.co.uk/sport/fo....html#comments

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er arbejds-/opholdelsestilladelse, der lader vente paa sig, ikke selve kontrakten.

Landskampene giver vaesentligt flere points end en kamp i SL.
    Men den får han jo efter sigende ikke i UK i år uanset, hvorfor han lejes ud. Så det er næppe fordi man venter på lidt ekstra points fra en landskamp at processen trækker ud. Men det kan den vel gøre af alle mulige andre årsager: en endelig aftale med lejeklubben eksempelvis.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Tænkte mere på et salg måske blev offentliggjort inden han stødte til landsholdet.

Synes det er lidt mærkeligt vi ikke lod ham spille mod FCM, hvis han skal spille landskamp inden de skriver under.
    Hvis landskampen er i FIFA-regi kan vi jo ikke gøre noget i den sammenhæng. Mem det er da bestemt muligt, at vi havde håbet den ville være afklaret nu, men at det trækket ud andre steder i processen.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er arbejds-/opholdelsestilladelse, der lader vente paa sig, ikke selve kontrakten.

Okay, gad vide hvor længe vi kan "hænge" der. Det ville være rart for Bjørn, at få lidt afklaring inden der skal handles ind.

Leave a comment:

replied

Tænkte mere på et salg måske blev offentliggjort inden han stødte til landsholdet.

Synes det er lidt mærkeligt vi ikke lod ham spille mod FCM, hvis han skal spille landskamp inden de skriver under.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Klubben skriver på Facebook, at han er udtaget.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Gambias landshold samles i morgen. Det er selvfølgelig ikke sikkert Minteh møder ind den 8, men vi må da snart høre.........

https://thepoint.gm/africa/gambia/sp...qualifier-game
    Klubben skriver på Facebook, at han er udtaget.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Gambias landshold samles i morgen. Det er selvfølgelig ikke sikkert Minteh møder ind den 8, men vi må da snart høre.........

https://thepoint.gm/africa/gambia/sp...qualifier-game

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Han har voksenvejledning hele arbejdsdagen, hvor han samtidig indgår i en trup, som tager sig af ham i løbet af arbejdsdagen. Derefter har han jævnaldrende selskab resten af dagen. Jeg må sige, at hvis han ikke kan håndtere en sådan hverdag som 18-årig, får han det godt nok svært i engelsk fodbold. Han taler engelsk. Så der er ikke engang en sprogbarriere her i DK.
    Alt det her pyldren om de unge mennesker i dag umyndiggør dem fuldstændig. Lad de unge slå sig på livet, så de lærer at tage ansvar for eget liv. Tro mig - jeg arbejder med unge mennesker hver dag - de har aldrig været mere skrøbelige. De er blevet pakket ind i vat og har fået båret deres fodboldtaske hele livet. Forældrene ødelægger deres børn med al den misforståede omsorg.
    Meget enig. Jeg tror også at det er den skole de vil køre i Ådalen da det i sidste ende uddanner stærkere fodboldspillere og mennesker.
    Hvis der så er nogen der falder på vejen så er det jo sådan. De havde nok ikke klaret næste step alligevel

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg forstår, hvad du siger, og måske har du ret, men slår Minteh dig som typen - med alt det polemik, der har været - man bare parkerer på et kollegium?

Der var behovet for voksen vejledning nok lidt større.
    Han har voksenvejledning hele arbejdsdagen, hvor han samtidig indgår i en trup, som tager sig af ham i løbet af arbejdsdagen. Derefter har han jævnaldrende selskab resten af dagen. Jeg må sige, at hvis han ikke kan håndtere en sådan hverdag som 18-årig, får han det godt nok svært i engelsk fodbold. Han taler engelsk. Så der er ikke engang en sprogbarriere her i DK.
    Alt det her pyldren om de unge mennesker i dag umyndiggør dem fuldstændig. Lad de unge slå sig på livet, så de lærer at tage ansvar for eget liv. Tro mig - jeg arbejder med unge mennesker hver dag - de har aldrig været mere skrøbelige. De er blevet pakket ind i vat og har fået båret deres fodboldtaske hele livet. Forældrene ødelægger deres børn med al den misforståede omsorg.

Leave a comment:

• Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Det med fed er noget af det klogeste der er skrevet i denne tråd........og i den bedømmelse tør jeg også godt tage de udtalelserne fra de mange fodboldeksperter/internetkrigere på bold.dk og i div. facebook tråde med
    Helt enig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Hvor glæder jeg mig bare til at han er solgt

Leave a comment:

Working...
X