Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hOBløst
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.

Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
    Vil også gerne give et bidrag.

Leave a comment:

• Carlok
    replied

Hvis nogen vil lave dette banner vil jeg sgu godt smide 200 kr. afsted til dem der gør dette.

Og kunne nok også godt møde op fredag aften og hjælpe med at holde det op, har bare ikke selv mulighed at lave det, desværre :(
    Også her!

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
    Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Det ville være smukt!
    Jeg håber virkelig og tror virkelig at BW er typen der sætter det i højsæde - han tog jo selv fra Thailand 3-4 dage før truppen for at hilse på sine sønner (mener de begge var drenge) inden han skulle tilbage og arbejde.
    Så hvis han ved at de havde brug for at se ham, så ved han nok også godt at Yankube Minteh kan have de samme behov.

Jeg tror så meget på at BW er klar over dette.

Leave a comment:

• O den se
    replied
    Bliver opløftet over at læse med her, men det regnede jeg egentligt også med. Ved godt det er lidt skørt pludselig at spørge om nogen kan lægge arbejde i at sende en kærlighedserklæring til en spiller, vi alle var hamrende skuffede over for 24 timer siden, men tænk engang hvis vi kunne vise et Minteh-banner op fredag aften i Farum. Allermest for mennesket. Og med den bonus at resten af fodbolddanmark kan se, at 99/100 fynske tilhængere har hjerter og proportioner på plads

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Håber da næsten at OB finder en måde at få hans forældre har op på.

Kunne læse i artiklen på Tipsbladet at han ikke har set sine forældre siden han skrev kontrakt med OB.
    Det kunne han nok godt have brug for lige nu tror jeg.
    Det ville være smukt!

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Godt tip! Tak. Har også skrevet til ham på Insta. Knægten skal have noget kærlighed.
    Tænker måske han har valgt at droppe Insta i en periode, men ellers er OB jo Minteh's arbejdsgiver så tænker at skriver man til dem (noget info e-mail eller sådan) så er jeg sikker på at de giver det videre til en spiller og person de har taget herop fra Gambia uden forældre eller noget, så mon ikke de vil gøre alt for at vise at vi er mange derude der ikke er idioter og tror på ham.

Men det er sgu skræmmende at der findes sådan nogle folk derude - men man tvivler jo lidt på om deres IQ er større end det nummer Minteh har på ryggen.

Men det sker desværre bare alt for ofte i verdenen i vore dage, desværre :(

Leave a comment:

• Carlok
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Gjorde det via Mintehs insta-account. Men selvfølgelig godt muligt at han ikke bruger den aktuelt.
    Måske man kan ja også skrive til Bakary Bojang. De er ja helt sikker i kontakt med hinanden.
    Godt tip! Tak. Har også skrevet til ham på Insta. Knægten skal have noget kærlighed.

Leave a comment:

• Carlok
    replied

Kunne læse i artiklen på Tipsbladet at han ikke har set sine forældre siden han skrev kontrakt med OB.
    Super god ide! Få dem herop nu med alt betalt.

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Få Minteh til at udlevere navnene på dem der har skrevet de hjernedøde beskeder og giv dem herefter karantæne fra stadion i nogle år.
    Jeg håber at de politianmelder alle dem der har skrevet de beskeder, ligesom man gøre i andre lignende tilfælde.
    Men det er jeg ret sikker på at OB har styr på.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    OB virker i øvrigt til at have håndteret sagen med stil. Rolige og klare udmeldinger, en trup der bakker op. Videre i teksten.

Og nu er en ung mand på et fremmed kontinent sygemeldt - fordi han skulle trues.

Sikke en verden.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Hold nu op hvor er det forstemmende at læse om. Én ting er hvad tastaturkrigere fyrer af på diverse fora - det er latterligt og patetisk, men sådan er ansvarsfri kommunikation på nettet. Noget helt andet er at opsøge spillere privat og opføre sig truende. Jeg håber virkelig, at de halvhjerner bliver fundet og straffet. Fint at fanscenen straks tager afstand.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Op i røven med om han kan flytte klubben. Det er mennesket Minteh det her drejer sig om og intet andet. Han skal have maksimum love så snart muligheden byder sig.
    Nu skriver jeg at man både gør skade på mennesket Minteh og på den her klub.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Han skal have al den kærlighed der overhovedet kan fremtrylles i den kommende tid. På kort sigt er det her lort, men det er jo en katastrofe, hvis ikke vi får den kontraktforlængelse i hus med en spiller der kan blive historiens dyreste OB-salg, fordi mindrebemidlede tastaturkrigere endnu engang lader vanviddet få frit løb når de er på behørig afstand bag en skærm.
    Sindssyg udvikling på en sag, som selvfølgelig var uheldig fra start, men som burde være et overstået kapitel her i optakten til den næste kamp.

Leave a comment:

Working...
X