Fansene fejrer Minteh i Farum.
https://fb.watch/iVAvgScVr4/
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yankuba Minteh tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
Nogen som kender til de rygter om at han ville væk i sommers, eller er det mon fri fortolkning fra journalistens side? Hvis der er bare en lille smule hold i det, bliver det nok svært at forlænge med ham, og ekstra svært efter sidste weekends hændelser
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
Nogen som kender til de rygter om at han ville væk i sommers, eller er det mon fri fortolkning fra journalistens side? Hvis der er bare en lille smule hold i det, bliver det nok svært at forlænge med ham, og ekstra svært efter sidste weekends hændelser
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
Så dejligt! Har han egentlig en sang, jeg har misset?
vil være fedt at kunne råbe med :-)
Leave a comment:
-
Fedt fedt fedt.
Jeg håber han er klar til at spille. Kan blive en regulær gamechanger.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ej hvor fedt. Umiddelbart afviser de heller ikke at han er i betragtning til i morgen. Han vil være et fint våben fra bænken og har nok en masse han gerne vise. Det er selvfølgelig også fuldt forståeligt, hvis Alm vælger lige at få ham ind i dagligdagen igen, det kommer helt an på hvad det er for en Minteh de har fået til træning igen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægDejligt! Den unge mand begik en fejl, fik en rimelig straf, og herfra trådte nogle idioter langt over stregen.
Sagen er i det store hele håndteret fint, og nu håber jeg, at vi kan komme videre. Minteh skal have kærlighed, og jeg håber idioterne har røde ører i anden potens og måske har lært lidt om konsekvenser.
Så det gode overdøver det dumme - for dette har tydeligt vist at der vil altid være nogen idioter der prøver at ødelægge det for alle andre, det er bare vigtigt at Minteh får mere støtte så han ved det er sådan vi OB-fans er.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Dejligt! Den unge mand begik en fejl, fik en rimelig straf, og herfra trådte nogle idioter langt over stregen.
Sagen er i det store hele håndteret fint, og nu håber jeg, at vi kan komme videre. Minteh skal have kærlighed, og jeg håber idioterne har røde ører i anden potens og måske har lært lidt om konsekvenser.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGode nyhed: Yankuba på træningsbanen igen!
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...age-i-aadalen/
Leave a comment:
-
Gode nyhed: Yankuba på træningsbanen igen!
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...age-i-aadalen/
- Likes 3
Leave a comment:
-
Han skal bare have ro og stille støtte. Tror han har haft nok medietid. Tror ikke det gavner ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægMon minteh har trådt nogen over fødderne under byturen?
Som B(ob) skriver er det med stor sandsynlighed "bare" nogle idioter, der sikkert havde fået lidt rigeligt som råbte og agerede aggressivt overfor Minteh, da de så ham ved stadion. Ikke at jeg forsøger at bagatellisere det. Det er pinligt og hører ingen steder hjemme. Jeg har ren sympati for Minteh og kan sagtens forstå hvordan enhver konfrontation med fodboldfans kan være meget skræmmende i hans situation. Men jeg tror ikke et sekund på, at der er nogen der er ude efter ham nu. Tror klart mere, der sidder en gruppe drenge med røde ører og gemmer sig,
Overskiften (og hele artiklen) om, at sikkerheden skærpes virker også som en ret stor overfortolkning på Björns udtalelse: "Vores læge og sikkerhedsafdeling er koblet på sagen". Det virker meget naturligt at gøre i en situation hvor en ung spiller er skræmmende adfærd fra fans i en grad så hans sygemeldes. Det skal man jo tage alvorligt. Men hvis det er kompetente folk - og det går jeg ud fra det er - tænker jeg mere det handler om at snakke med ham for at berolige ham til at være tryg igen. Sætter man vagter eller lignende ind bekræfter det ham jo bare i hans frygt. Tænker måske mere "sikkerheden" der omtales kan handle om at isolere ham fra journalister så han kan få ro.Last edited by Agbre; 22-02-2023, 16:34.
- Likes 6
Leave a comment:
Leave a comment: