Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Yankuba Minteh tråden
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, trir at vi vel tabte Top6 allerede med at spille kun uafgjort mod Randers.
For mIt lille håb at muligvis kunne overraske i Parken blev Minteh den afgørende faktor. Håbet dør selvfølgelig sidst, men...
Er enig at Aab er den vigtigste kamp nu men hvis vi ikke kan vinde den uden Ninteh så er der noget meget galt.
Selvfølgelig havde vi haft en større chance med minteh på holdet, men selv med ham havde chancen nok været minimal.
Få forlænget hans kontrakt så han kan få noget ro på og fokusere så skal han nok blive rigtig god. Endnu er det kun stort potentiale vi har set, 8 kampe har han spillet, en 18 årig knægt og så er han blevet udråbt til stjerne og der snakkes om store salg - kan godt forstå hvis det sætter sig på øverste etage.
Håber det er et punkt OB har fokus på - for hvis man vil den vej med yngre spillere - og sælge dem tidligt så vil det mentale være en ting der skal tages hånd om
- Likes 1
Leave a comment:
-
Velvalgt billede til denne artikel, ok.dk! Superliga-skiltet er væltet af stolperne og ligger på jorden... hvem mon har sparket det skilt ned?
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/discip...rantaenepoint/
Leave a comment:
-
Bare folk dog nu ikke vil true og svine ham til for at sparke til et hjørneflag også. Jeg havde håbet de havde takseret det til en spilledag, men fair nok. Havde dommeren givet det i kampen havde han fået det samme. 6 point for en grov forseelse og 13 point for det røde som følge af det havde været advarsel nr. 2.
OB deler en stor del af ansvaret her synes jeg. De gambler ved at smide en såret sjæl direkte i kamp og får det man kan frygte. en anonym præstation og en hjerneblødning der nu koster 2 dage på sidelinjen. Der må også være spillere som Franco, Breum og Charly, der ikke må mærke en særlig stor tillid fra Alm. Der er forhåbentlig styr på den del af det, så harmonien i truppen ikke slår revner.
Leave a comment:
-
Kun 18 år osv….men altså…det vidner sgu ikke om høj aktivitet i kuplen. Håber de tager en alvorlig samtale. Dog udenom pressen denne gang.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmed eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.
Og så håber jeg minteh får lidt ro på - og for lagt det her bag sig og kommer videre.
For mIt lille håb at muligvis kunne overraske i Parken blev Minteh den afgørende faktor. Håbet dør selvfølgelig sidst, men...
Er enig at Aab er den vigtigste kamp nu men hvis vi ikke kan vinde den uden Ninteh så er der noget meget galt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmed eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.
Og så håber jeg minteh får lidt ro på - og for lagt det her bag sig og kommer videre.
Leave a comment:
-
med eller uden minteh - tvivler på vi vil få meget med fra parken. Men at vi også skal undvære ham mod aab er sgu træls - den kamp skal vindes så de ikke begynder at få gode ideer, og vi kan komme til nedrykningsspillet med ihvertfald en enkelt sejr i foråret.
Leave a comment:
-
Ffs. Men man vidste godt at han ville få den karantæne når man kigger på næste modstander.Last edited by Striwetforlivet!; 28-02-2023, 11:17.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Nu ved jeg ikke hvem af jer der har ret ? Men jeg håber bold.dk’s udlægning holder når de siger 1 spilledags karentæne.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlægHvis han skal have fået 2 spilledage, så må det være fordi han i forvejen havde 17 strafpoint. Han tildeles 19 strafpoint som udløser 1 dags karantæne - og hvis det skal være 2 dage, så skal han ramme 36 point
pis.
Leave a comment:
-
Hvis han skal have fået 2 spilledage, så må det være fordi han i forvejen havde 17 strafpoint. Han tildeles 19 strafpoint som udløser 1 dags karantæne - og hvis det skal være 2 dage, så skal han ramme 36 point
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg1 dags karantæne, så ikke med mod FCK...
Leave a comment:
Leave a comment: