Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes at Bjørn virker tøsefornærmet i det interview. Så kan kun læse det som om at Gigo har brudt en aftale og/eller at han ikke fortsætter i OB
    Jeg syntes du har lidt ret.

    Men nu kan det svenske sprog jo være svært at forstå, så det håber jeg lidt spiller ind.
    For det er slet ikke den BW vi kender, syntes jeg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Jeg læser det på samme måde og tænker også at Gigo må have rendt fra en aftale, ellers giver det ikke mening. Timingen af Björns udtalse er bare lidt spøjs imo. og det havde alt andet lige set bedre ud hvis den kom efter Sveriges landskamp.
      Enig. Men det lyder til at OB har fået svar i mine ører. Det er jo kun os der forventer at det var efter landskampen. Ellers havde han ikke udtalt sig sådan her.
      Team Gigo har bestemt sig. Det bliver ikke OB. Vi må videre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men det lyder til at OB har fået svar i mine ører. Det er jo kun os der forventer at det var efter landskampen. Ellers havde han ikke udtalt sig sådan her.
        Team Gigo har bestemt sig. Det bliver ikke OB. Vi må videre
        Jeg tror ikke OB har fået svar. Det er det Bjørn siger i artiklen

        Comment


          Men har vi ikke en okay erstatning i Manneh ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Men har vi ikke en okay erstatning i Manneh ?
            jo men det er tyndt med Tver, Thranderson og Ayo - de er alle væk til senest sommer tænker jeg. Vi skal have 2 ind gerne, måske Lasse vigen kunne være en af dem?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jeg tror ikke OB har fået svar. Det er det Bjørn siger i artiklen
              Svar inden for den aftalte periode så. Same same

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nej. Han har kun sagt at han var 80-90% sikker på hvor han skulle spille henne. Intet om OB
                Hvis man læser ovenstående udtalelse fra Gigo, og sammenligner den med BW`s lidt tøsefornærmede udtalelse, synes jeg det "oser af ", at BW selvfølgelig for længst har givet Gigo et tilbud på det OB max kan tilbyde, og at Gigo og hans agent nu jagter et bedre tilbud andetsteds fra. Det handler mere om penge end om OB sympati -desværre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hvis man læser ovenstående udtalelse fra Gigo, og sammenligner den med BW`s lidt tøsefornærmede udtalelse, synes jeg det "oser af ", at BW selvfølgelig for længst har givet Gigo et tilbud på det OB max kan tilbyde, og at Gigo og hans agent nu jagter et bedre tilbud andetsteds fra. Det handler mere om penge end om OB sympati -desværre.
                  Men sådan er den verden jo det meste af tiden. Jeg forlanger ikke at han render rundt og kysser logoet. Men han skal selfølgelig ville være her og overholde de aftaler der er indgået

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg syntes at Bjørn virker tøsefornærmet i det interview. Så kan kun læse det som om at Gigo har brudt en aftale og/eller at han ikke fortsætter i OB
                    Sådan læser jeg det også. Jeg tror ikke han gider noget Pis. Jeg kunne forestille mig at Gigo har været forbi BW's kontor og givet udtryk for at ville fortsætte. Siden har han pakket sine ting, kommet på afstand og andre tanker. Alt imens har BW garanteret snuset sig lidt frem til lidt usagte ting og sager, alt imens gigo og hans agent melder bullshit ud i medierne. Jeg er sikker på BW føler han har spildt hans tid og den er jo knap i sådan et vindue her. Er det scenariet synes jeg det er fint han er lidt bidsk i sine udtalelser i stedet for bare at finde sig i det. Det er på sin plads OB markere sig, når vi blot bruges som brikker i et eller andet puslespil for at han kan score en stor kontrakt et sted.

                    Comment


                      Interessant hvordan det skrevne bliver tolket ifht. Et video interview hvor det tonale, visuelle og verbale er i spil

                      Jeg tolker det som at Bjørn har givet Gigovic et tilbud, som endnu ikke er underskrevet.
                      Bjørn vælger at sige, han ønsker sig spillere der vil projektet OB.
                      Unødvendig og dårlig energi ønsker Bjørn ikke.
                      vi søger en 6er og en 10er som vil OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Men sådan er den verden jo det meste af tiden. Jeg forlanger ikke at han render rundt og kysser logoet. Men han skal selfølgelig ville være her og overholde de aftaler der er indgået
                        Så sandt som skrevet,, og han har jo overholdt den aftale, der var indgået idet den er udløbet.

                        Comment


                          Mener at huske at der var lidt uklarhed da Gigovic kom til. Husker det sådan at BW udtalte sig om muligheden for OB at forlængre kontrakten om et halvt år mere og først lød det lidt som en (ensidig) option for OB, men det blev hverken bekræftet eller nævnt en anden gang mere. Gætter om der var en (gentleman-)aftale eller hensigtserklæring om forlængelse hvis der udvikler sig godt for begge parter. Og sådan en baggrund kunne vel forklare at BW reagerer nu hvordan han reagerede.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            OT. 77 minutter fik han i dag... maaske dette skal flyttes til traaden for tidligere OB-spillere

                            Comment


                              Måske er jeg et gammelt røvhul (ikke noget måske dér), men jeg synes det er lidt uværdigt med alle de "stay in Odense"-kommentarer og hyldestvideoer og hvad har vi.

                              Hvis Gigovic synes det er vidunderligt at spille i Odense, og han har lyst til at blive, skal han være velkommen. Hvis han har tilbud fra "større" klubber gider jeg ikke rigtigt bruge så meget tid på det. Jeg sendte ham en enkelt kommentar på Instagram, og lod ham vide at han var påskønnet her. Det må være rigeligt fra de af os der ikke synes der er nogen større klub, eller nogen større ære, end at spille for end OB.
                              Last edited by Onkel Riffel; 12-01-2023, 23:27.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Jeg har det på helt samme måde. Gigo er god, rigtig god. Vil han gerne videre, så er det forståeligt og fint, og der er ingen grund til overdrevne reaktioner angående en lejespiller, vi alle vidste var på lånt tid.

                                Comment

                                Working...
                                X