Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øv

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Gigo er en klasse spiller som ville gøre en stor forskel i foråret, men som er urealistisk på den lange bane. Kan vi hente en stærk erstatning på fast kontrakt vil det imo. klart være at foretrække hvis man skal se lidt ud over forårssæsonen, også selvom man ikke kan lande en spiller på helt samme niveau som Gigo.

      Det sagt et sjældent harsk interview fra Björn, med tanke på at det hele tiden har været meldt ud at beslutningen først ville blive truffet efter den 12. Så kan man ihvertfald ikke rigtigt snakke om at vi er blevet holdt hen længere end aftalt. Ærgerligt hvis det skal smækkes med døren efter en ellers succesful lejeaftale.
      Lyder lidt som om, at Gigo/hans agent har bedt om mere betaenkningstid.... og BWs taalmodighed er ved at vaere opbrugt !

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Lyder lidt som om, at Gigo/hans agent har bedt om mere betaenkningstid.... og BWs taalmodighed er ved at vaere opbrugt !
        Betænkningstid=Håber der kommer noget bedre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          "Lige nu er det to spillere, som ikke vil være en del af OB, og vi har ikke brug for spillere, som ikke vil være her. Det giver også plads og mulighed for at tage skridt for de spillere, som vil være en del af OB, men vi skal selvfølgelig have en god og sund konkurrence, hvilket gør, at vi ser på spillere, som ikke er i OB i dag.
          ...
          Vi tager hånd om de spillere, som er her. De får den kærlighed, vi har. Dem, som ikke vil være her, lægger jeg ingen energi på, siger Wesström til bold.dk."

          For mig lyder det som at BW har tabt tålmodighed med Gigovic og at Gigovic trækker beslutningen i længden. Og det kan god forstå. Gigovic ved hvad han har i OB og han fik den bedsre velkom her. Er helt med BW: lad os ikke spilde energi og glemme spiller som ikke vil være her.
          Hvis aftalen hele tiden var at en afklaring først ville komme efter d. 12., hvordan kan man så have tabt tålmodigheden d. 12? Fair nok hvis vores veje skal skilles, for selvfølgelig er det de spillere som ønsker at være i OB som skal prioriteres, men er det virkelig nødvendigt at smække med døren i medierne?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Hvis aftalen hele tiden var at en afklaring først ville komme efter d. 12., hvordan kan man så have tabt tålmodigheden d. 12? Fair nok hvis vores veje skal skilles, for selvfølgelig er det de spillere som ønsker at være i OB som skal prioriteres, men er det virkelig nødvendigt at smække med døren i medierne?
            Fordi BW nok ved mere end os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Lyder lidt som om, at Gigo/hans agent har bedt om mere betaenkningstid.... og BWs taalmodighed er ved at vaere opbrugt !
              Og så er reaktionen også berettiget, men det er jo bare spekulation og i forhold til det der tidligere er udmeldt virker det bare som et lidt besynderligt udfald. Men klart, jeg tænker da også at der ligger noget bag Björns meget bevidste ordvalg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Wesstrøm har jo ret i at han som udgangspunkt skal regne med han ikke er der? Afklaringen ville jo komme heromkring nu er det tidligere nævnt. Jeg synes interviewet giver god mening, men titlen er noget andet af hvad Bjørn siger synes jeg.
                Helt enig.

                Det er på intet tidspunkt BW siger at Gigo ikke vil være her.

                Han siger bare at han bruger sin kærlighed på de spillere der er i klubben og pt. er Gigo uden kontrakt for foråret og derfor vil han ikke få kærlighed, hvilket vel er meget fair.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Gigo er en klasse spiller som ville gøre en stor forskel i foråret, men som er urealistisk på den lange bane. Kan vi hente en stærk erstatning på fast kontrakt vil det imo. klart være at foretrække hvis man skal se lidt ud over forårssæsonen, også selvom man ikke kan lande en spiller på helt samme niveau som Gigo.

                  Det sagt et sjældent harsk interview fra Björn, med tanke på at det hele tiden har været meldt ud at beslutningen først ville blive truffet efter den 12. Så kan man ihvertfald ikke rigtigt snakke om at vi er blevet holdt hen længere end aftalt. Ærgerligt hvis det skal smækkes med døren efter en ellers succesful lejeaftale.
                  Muligheden af en forlængelse af aftalen til sommeren blev ja allerede nævnt da Gigovic kom til OB. Så det blev åbenbart allerede dertid talt om meg agenten/Gigovic. Og da samnenarbejdet hidtil var meget succesfuldt (for OB men også for Gigovic som kom med til landsholdssamling også pga den udvikling i OB) kan godt forstå hvis BW forventer en hurtigere afklaring. Og vi ved ja ikke efter hvilken interne forløb den udmelding i hensigt af den 12. januar kom. For mig er det nærliggende st Gigovic-lejren trækker det i længden og Bjørn viser nu tænder.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                    Jeg synes egentlig at BW viser stærk ledelse her.

                    Vi har, i min optik, haft en problematik i klubben længe, hvor topspillere hævede deres løn, og så ellers gav fanden i klubben.

                    Ligemeget hvor dygtig Gigo er, vinder vi så noget ved at prøve at overtale ham til noget han egentlig ikke vil? Hvis han er 80-90 % sikker på, at han ikke vil klubben, og vi så skal ud og prøve at lokke ham, er det ikke det værd, hvis du spørger mig.

                    Du kan jo få Mbappé på holdet, men hvis han ikke er motiveret er det bare intet værd.

                    Ingen over klubben. Jeg er glad for, at vi har en Sjæf der kan se det.
                    Jeg læser så interviewet på en hel anden måde.

                    BW nævner da ingen steder at GIGO 80-90 % sikkert ikke vil være hos os.
                    Men tænker da stadigvæk at Gigo har et kontrakt udkast liggende og så må man jo vente og se.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Jeg læser så interviewet på en hel anden måde.

                      BW nævner da ingen steder at GIGO 80-90 % sikkert ikke vil være hos os.
                      Men tænker da stadigvæk at Gigo har et kontrakt udkast liggende og så må man jo vente og se.
                      Jeg er som udgangspunkt enig, det var nu Gigo der selv nævner 80-90 % sikkert han ikke fortsætter i OB.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Jeg syntes at Bjørn virker tøsefornærmet i det interview. Så kan kun læse det som om at Gigo har brudt en aftale og/eller at han ikke fortsætter i OB

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                          Jeg er som udgangspunkt enig, det var nu Gigo der selv nævner 80-90 % sikkert han ikke fortsætter i OB.
                          Nej. Han har kun sagt at han var 80-90% sikker på hvor han skulle spille henne. Intet om OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Muligheden af en forlængelse af aftalen til sommeren blev ja allerede nævnt da Gigovic kom til OB. Så det blev åbenbart allerede dertid talt om meg agenten/Gigovic. Og da samnenarbejdet hidtil var meget succesfuldt (for OB men også for Gigovic som kom med til landsholdssamling også pga den udvikling i OB) kan godt forstå hvis BW forventer en hurtigere afklaring. Og vi ved ja ikke efter hvilken interne forløb den udmelding i hensigt af den 12. januar kom. For mig er det nærliggende st Gigovic-lejren trækker det i længden og Bjørn viser nu tænder.
                            Jeg kan sagtens følge ovenstående og hænger det sådan sammen synes jeg da også det er fedt at BW puster sig op. I forhold til hvad der tidligere er meldt ud er det bare stadig spekulation, og når Gigo ikke en gang har spillet den landskamp som skal overståes inden han efter aftalen skulle melde tilbage, synes jeg nok bare det er lidt tidligt nok at begynde at tillægge Gigo dårlige motiver.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg syntes at Bjørn virker tøsefornærmet i det interview. Så kan kun læse det som om at Gigo har brudt en aftale og/eller at han ikke fortsætter i OB
                              Jeg læser det på samme måde og tænker også at Gigo må have rendt fra en aftale, ellers giver det ikke mening. Timingen af Björns udtalse er bare lidt spøjs imo. og det havde alt andet lige set bedre ud hvis den kom efter Sveriges landskamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Jeg er som udgangspunkt enig, det var nu Gigo der selv nævner 80-90 % sikkert han ikke fortsætter i OB.
                                Hvis han selvfølgelig ved han ikke skifter til OB har du ret.

                                Men det var nu ikke helt sådan han udtalte det, men det har andre svaret på :)

                                Comment

                                Working...
                                X