Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Var det ikke den 12.1 der var aftalt besked ? Mon ikke vi alle håber på en ny aftale

    Comment


      Det forventes, at Gigo starter inde i morgen mod Island

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
        Var det ikke den 12.1 der var aftalt besked ? Mon ikke vi alle håber på en ny aftale
        Tænker det bliver fredag tidligst der meldes noget ud. Måske i weekenden

        Fredags træningen når han næppe. Lørdag er der kamp i Næstved og søndag er der fri. Så hvis han fortsætter i OB møder han nok først til træning på mandag

        Comment


          Slet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

            Umiddelbart er han citeret i datid, som om tiden i OB var god, men overstået , lad os håbe det er en oversætter fejl
            https://www.fotbollskanalen.se/danma...-till-90-proc/

            Det er det ikke.
            Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              https://www.fotbollskanalen.se/danma...-till-90-proc/

              Det er det ikke.
              Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.
              Den artikel siger lige præcis det samme som den på bold og andre steder at han 80-90% sikker, men på intet sted står der noget om at det er slut.

              Han udtaler præcis de almindelig floskler som alle kan tolke alt ud af, sikker på hvis man virkelig vil, så er han faktisk ved at skrive med en klub på månen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                Den artikel siger lige præcis det samme som den på bold og andre steder at han 80-90% sikker, men på intet sted står der noget om at det er slut.

                Han udtaler præcis de almindelig floskler som alle kan tolke alt ud af, sikker på hvis man virkelig vil, så er han faktisk ved at skrive med en klub på månen.
                Enig.
                “Vi får se. Det er möjligt. Både det och andra alternativ är möjligt, säger han.”

                Krydser stadig fingre for vi kan beholde ham et halvt år mere og eller har jeg tillid til at Bjørn W. har en plan B.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  https://www.fotbollskanalen.se/danma...-till-90-proc/

                  Det er det ikke.
                  Medmindre Gigovic forsøger at snyde alle, så siger han reelt at det er slut i OB.
                  Den fede dame er ikke færdig med at synge.

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...kke-vaere-her/

                    Comment


                      Lidt mærkeligt interview, når han nu samtidig siger situationen ikke er afklaret endnu. Er det mon for at lægge pres på Gigovic eller fordi han er overbevist om, at han ikke forlænger?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Lidt mærkeligt interview, når han nu samtidig siger situationen ikke er afklaret endnu. Er det mon for at lægge pres på Gigovic eller fordi han er overbevist om, at han ikke forlænger?
                        Wesstrøm har jo ret i at han som udgangspunkt skal regne med han ikke er der? Afklaringen ville jo komme heromkring nu er det tidligere nævnt. Jeg synes interviewet giver god mening, men titlen er noget andet af hvad Bjørn siger synes jeg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Lidt mærkeligt interview, når han nu samtidig siger situationen ikke er afklaret endnu. Er det mon for at lægge pres på Gigovic eller fordi han er overbevist om, at han ikke forlænger?
                          "Lige nu er det to spillere, som ikke vil være en del af OB, og vi har ikke brug for spillere, som ikke vil være her. Det giver også plads og mulighed for at tage skridt for de spillere, som vil være en del af OB, men vi skal selvfølgelig have en god og sund konkurrence, hvilket gør, at vi ser på spillere, som ikke er i OB i dag.
                          ...
                          Vi tager hånd om de spillere, som er her. De får den kærlighed, vi har. Dem, som ikke vil være her, lægger jeg ingen energi på, siger Wesström til bold.dk."

                          For mig lyder det som at BW har tabt tålmodighed med Gigovic og at Gigovic trækker beslutningen i længden. Og det kan god forstå. Gigovic ved hvad han har i OB og han fik den bedsre velkom her. Er helt med BW: lad os ikke spilde energi og glemme spiller som ikke vil være her.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Jeg synes egentlig at BW viser stærk ledelse her.

                            Vi har, i min optik, haft en problematik i klubben længe, hvor topspillere hævede deres løn, og så ellers gav fanden i klubben.

                            Ligemeget hvor dygtig Gigo er, vinder vi så noget ved at prøve at overtale ham til noget han egentlig ikke vil? Hvis han er 80-90 % sikker på, at han ikke vil klubben, og vi så skal ud og prøve at lokke ham, er det ikke det værd, hvis du spørger mig.

                            Du kan jo få Mbappé på holdet, men hvis han ikke er motiveret er det bare intet værd.

                            Ingen over klubben. Jeg er glad for, at vi har en Sjæf der kan se det.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                              Jeg synes egentlig at BW viser stærk ledelse her.

                              Vi har, i min optik, haft en problematik i klubben længe, hvor topspillere hævede deres løn, og så ellers gav fanden i klubben.

                              Ligemeget hvor dygtig Gigo er, vinder vi så noget ved at prøve at overtale ham til noget han egentlig ikke vil? Hvis han er 80-90 % sikker på, at han ikke vil klubben, og vi så skal ud og prøve at lokke ham, er det ikke det værd, hvis du spørger mig.

                              Du kan jo få Mbappé på holdet, men hvis han ikke er motiveret er det bare intet værd.

                              Ingen over klubben. Jeg er glad for, at vi har en Sjæf der kan se det.
                              Absolut enig. Klubben og fansene viste Gigovic hvor meget det værdsætter ham. Men hvis han ikke virkelig vil OB så skulle vi ikke strække os eller sprænge lønrammen. Så hedder det: farvel.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Gigo er en klasse spiller som ville gøre en stor forskel i foråret, men som er urealistisk på den lange bane. Kan vi hente en stærk erstatning på fast kontrakt vil det imo. klart være at foretrække hvis man skal se lidt ud over forårssæsonen, også selvom man ikke kan lande en spiller på helt samme niveau som Gigo.

                                Det sagt et sjældent harsk interview fra Björn, med tanke på at det hele tiden har været meldt ud at beslutningen først ville blive truffet efter den 12. Så kan man ihvertfald ikke rigtigt snakke om at vi er blevet holdt hen længere end aftalt. Ærgerligt hvis det skal smækkes med døren efter en ellers succesful lejeaftale.

                                Comment

                                Working...
                                X