Oprindeligt indsendt af Loneranger
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg har spurgt rundt i mit netværk og ingen andre har kendskab til interesse for at nogen vil købe Tverskov fri nu. Fingrene krydset. Men jeg har fået brøndbys interesse bekræftet og at de har de lagt et pænt tilbud til ham fra sommer af også.
Zohore kan jo præsenteres når som helst.
Hører du andre ting?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad forventer folk vi kan få ?
Prøv at se, hvordan bl.a. FCM og Viborg kæmper med at få en 9'er !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr satme noget lunken ved Zohore må jeg sige..
Og så lugter det også bare af at der ikke er meget mere end to knapper og en halv yankee bar i Björns budget.
Men okay han skal være velkommen til at brænde ligaen af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Jeg forventer at få en, som har spillet førsteholdskampe og som ikke er på vej tilbage fra en skade og som har været meget skadet. Det skulle vel være muligt om ikke andet så på leje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hans kontrakt er ophævet så ikke en leje - lyder til en kort aftale til sommer. Mon ikke man lige vil se ham an.
Men brænder han ligaen af kan vi selvf stå i samme situation som var det en lejeaftale."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Helt enig. Jeg får lidt lidt "Helenius til Aab" vibes. 23 kampe siden 2019.
Og så lugter det også bare af at der ikke er meget mere end to knapper og en halv yankee bar i Björns budget.
Men okay han skal være velkommen til at brænde ligaen af.
Så “risikoen” er minimal
Det kan jo være at Kings løn har frigjort til Zohore. Og om noget så vil jeg nok hellere ham ham rendende end King som 3. Valg på VB
Comment
Comment