Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Jeg har spurgt rundt i mit netværk og ingen andre har kendskab til interesse for at nogen vil købe Tverskov fri nu. Fingrene krydset. Men jeg har fået brøndbys interesse bekræftet og at de har de lagt et pænt tilbud til ham fra sommer af også.
    OB skal bare beholde ham så simpelt af det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Jeg har spurgt rundt i mit netværk og ingen andre har kendskab til interesse for at nogen vil købe Tverskov fri nu. Fingrene krydset. Men jeg har fået brøndbys interesse bekræftet og at de har de lagt et pænt tilbud til ham fra sommer af også.
      Spændende. Tror nu ikke der sker så meget andet end Okosun og King ud.
      Zohore kan jo præsenteres når som helst.
      Hører du andre ting?

      Comment


        Er satme noget lunken ved Zohore må jeg sige..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

          Fra EB's transfer live

          Det ville være en fin transfer, uden at vide det, så har jeg på fornemmelsen at han går til en ret høj løn, fordi han kom fra FCM.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hvad forventer folk vi kan få ?

            Prøv at se, hvordan bl.a. FCM og Viborg kæmper med at få en 9'er !
            Jeg forventer at få en, som har spillet førsteholdskampe og som ikke er på vej tilbage fra en skade og som har været meget skadet. Det skulle vel være muligt om ikke andet så på leje.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Det ville være en fin transfer, uden at vide det, så har jeg på fornemmelsen at han går til en ret høj løn, fordi han kom fra FCM.
              Mon ikke det er leje?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er satme noget lunken ved Zohore må jeg sige..
                Det er heller ikke lige den tjubang-transfer, jeg havde håbet på til angrebet..

                Tyder også på, at OB er lidt lukne med den korte kontrakt in mente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er satme noget lunken ved Zohore må jeg sige..
                  Helt enig. Jeg får lidt lidt "Helenius til Aab" vibes. 23 kampe siden 2019.

                  Og så lugter det også bare af at der ikke er meget mere end to knapper og en halv yankee bar i Björns budget.

                  Men okay han skal være velkommen til at brænde ligaen af.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Jeg forventer at få en, som har spillet førsteholdskampe og som ikke er på vej tilbage fra en skade og som har været meget skadet. Det skulle vel være muligt om ikke andet så på leje.
                    Men hvis han holder sig skadesfri og præstere på et fint niveau i superligaen, så der vel ikke meget at klage over ved Zohore

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Mon ikke det er leje?
                      Jeg håber det er permanent, men jo det ender nok med en lejeaftale.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                        Men hvis han holder sig skadesfri og præstere på et fint niveau i superligaen, så der vel ikke meget at klage over ved Zohore
                        Helt enig! Signer vi så Bendtner som backup?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          hans kontrakt er ophævet så ikke en leje - lyder til en kort aftale til sommer. Mon ikke man lige vil se ham an.

                          Men brænder han ligaen af kan vi selvf stå i samme situation som var det en lejeaftale.
                          Det tror jeg ikke han gør. Mon ikke planen med er at se, om man kan få ham i gang og hvordan han passer ind i truppen, og så forlænge. I form er han en virkelig god angriber, men med hans skadeshistorik giver det mening lige at se ham an. Jeg tror ikke han er hentet for at jage top-seks, men med længere sigte.​ Skulle ikke undre mig om der var option for forlængelse når/hvis den bliver officiel.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Helt enig. Jeg får lidt lidt "Helenius til Aab" vibes. 23 kampe siden 2019.

                            Og så lugter det også bare af at der ikke er meget mere end to knapper og en halv yankee bar i Björns budget.

                            Men okay han skal være velkommen til at brænde ligaen af.
                            Ja… Men mon ikke det er en forholdsvis billig aftale? 5 måneders løn og ingen Sign On.. En 5 måneders prøvetræning så at sige.
                            Så “risikoen” er minimal

                            Det kan jo være at Kings løn har frigjort til Zohore. Og om noget så vil jeg nok hellere ham ham rendende end King som 3. Valg på VB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg

                              Helt enig! Signer vi så Bendtner som backup?
                              Kunne være et lunt alternativ haha

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Jeg håber det er permanent, men jo det ender nok med en lejeaftale.
                                Det tvivler jeg stærkt på at det er.. OB håber på noget succes til ham og en pæn transfer til sommer med lidt held

                                Comment

                                Working...
                                X