Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Den er jeg pænt sikker på ikke passer
    Men vil bare lige nævne den herinde:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Men vil bare lige nævne den herinde:)
      Helt fair

      Comment


        Hvordan ser vores forreste 4 ud hvis Lee også ankommer og alle er skadesfri?
        er det
        Bashkim/Sabbi
        Juwara Tongya Minteh?

        Jeg kan ikke lige vurdere om Tongya kan spille 10’eren, men tænker drt er planen da han startede der mod Næstved…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Hvordan ser vores forreste 4 ud hvis Lee også ankommer og alle er skadesfri?
          er det
          Bashkim/Sabbi
          Juwara Tongya Minteh?

          Jeg kan ikke lige vurdere om Tongya kan spille 10’eren, men tænker drt er planen da han startede der mod Næstved…
          Frø var lige vendt tilbage fra skade inden Næstved kampen. Jeg er stensikker på at Frø starter foråret ud som vores førstemand på 10 positionen. Tongya er backup og skal også kæmpe om venstrekanten med Juwara, og evt Lee. Breum får laaaangt til spilletid, tror jeg.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Hvordan ser vores forreste 4 ud hvis Lee også ankommer og alle er skadesfri?
            er det
            Bashkim/Sabbi
            Juwara Tongya Minteh?

            Jeg kan ikke lige vurdere om Tongya kan spille 10’eren, men tænker drt er planen da han startede der mod Næstved…
            Jeg ser det mere som

            Sabbi/Bashkim på toppen.

            Franco/Breum.... Frø/Franco... Minteh/Musa

            Og så bliver Lee hentet ind som erstatning for Jebali og som direkte konkurent til 10'eren, så der er to til hver plads.

            Hvor det stiller Mucolli, kan jeg være mere bekymret for.
            ​​​​​​

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-denne-klub
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Sydkoreaneren vil være perfekt match med mine informationer som blev bragt tidligere, så ham er jeg ret overbevist om. Nogen der måske har noget information i forhold til georgisk forstærkning eller noget lignende som jeg blev hvisket? Kan nogle bekræfte dette?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                  Sydkoreaneren vil være perfekt match med mine informationer som blev bragt tidligere, så ham er jeg ret overbevist om. Nogen der måske har noget information i forhold til georgisk forstærkning eller noget lignende som jeg blev hvisket? Kan nogle bekræfte dette?
                  Så du hører også om en sydkoreaner og så en georgisk forstærkning?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Så du hører også om en sydkoreaner og så en georgisk forstærkning?
                    Sydkoreaneren altså tidligere Barcatalent ville passe med hvad jeg hørte og melde tidligere i vinduet. Jeg har fået et navn jeg ikke lige kan placere eller videregive så tror han er georgier.

                    Comment


                      https://twitter.com/SanderVries_LC/s...02766606274562

                      Vi har åbenbart haft forhørt os på en Rami Al Hajj fra Heerenveen, men det tyder vidst ikke på at han er på vej.

                      Comment


                        Læste lige på Twitter at vi angiveligt skulle have forhørt os på en ved navn Rami Al Hajj fra Herenveen. Dog skulle det ikke blive til mere for nu...
                        Udløb til sommer og offensiv midt - det vil da give mening og være spændende?
                        https://www.transfermarkt.com/rami-a...spieler/593415

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                          Sydkoreaneren altså tidligere Barcatalent ville passe med hvad jeg hørte og melde tidligere i vinduet. Jeg har fået et navn jeg ikke lige kan placere eller videregive så tror han er georgier.
                          Spændende og CM?

                          Comment


                            Jeg er en sur gammel mand så bær over med mig, men øj hvor virker denne her tråd til at være fuld af bacon.

                            Comment


                              Den georgiske midtbanespiller?
                              https://www.transfermarkt.com/anzor-...spieler/502671

                              FCK har været/er interesseret i ham, så ved ikke om den er realistisk:
                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...dsholdsspiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                                Jeg er en sur gammel mand så bær over med mig, men øj hvor virker denne her tråd til at være fuld af bacon.
                                Enig, men er også gammel og sur

                                Comment

                                Working...
                                X