Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Syntes godt nok vi hører meget om offensive og intet om en reel angriber. Man må formode at vi har sådan en tilgode endnu.
    Sammen med en 6`er og en 10`er måske

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes godt nok vi hører meget om offensive og intet om en reel angriber. Man må formode at vi har sådan en tilgode endnu.
      Sammen med en 6`er og en 10`er måske
      Kan hvert fald ikke hjælpe hverken den defensive eller angriberen. Måske du hører noget?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Læste lige på Twitter at vi angiveligt skulle have forhørt os på en ved navn Rami Al Hajj fra Herenveen. Dog skulle det ikke blive til mere for nu...
        Udløb til sommer og offensiv midt - det vil da give mening og være spændende?
        https://www.transfermarkt.com/rami-a...spieler/593415
        Spørgte en nederlandsk ven som er en levende leksikon om nederlandsk fodbold. Han beskriver El Hajj som evig talent som mangler gennembrud. Teknisk meget dygtigt men også med farlige boldtab på midtbanen. Mest kun indskifterrolle i Herenveen og vejen til fast spilletid der er for langt. Men han kan god forstille sig at det kan blive godt i OB da Superligaen er mindre fysisk end Eredivisie hvad ville passe bedre til El Hajj
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

          Kan hvert fald ikke hjælpe hverken den defensive eller angriberen. Måske du hører noget?
          Nej desværre. Nada

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Spørgte en nederlandsk ven som er en levende leksikon om nederlandsk fodbold. Han beskriver El Hajj som evig talent som mangler gennembrud. Teknisk meget dygtigt men også med farlige boldtab på midtbanen. Mest kun indskifterrolle i Herenveen og vejen til fast spilletid der er for langt. Men han kan god forstille sig at det kan blive godt i OB da Superligaen er mindre fysisk end Eredivisie hvad ville passe bedre til El Hajj
            Lyder som en Frø klon. Men helt klart en der lyder spændende.
            Men er superligaen så meget mindre fysisk end i Holland?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Nej desværre. Nada
              Synes efterhånden ikke min kammerat fortæller noget konkret

              Comment


                Jeg fandt denne video på den georgiske spiller vi er kædet sammen med. Jeg skal indrømme at den er noget tynd tilgengæld er der en en fin introduktion til georgisk musik, og det kan man jo så nyde: https://youtu.be/E9BU7fINVWw
                ​​​​​​

                Comment


                  [QUOTE=Striwetforlivet!;n312318]Jeg fandt denne video på den georgiske spiller vi er kædet sammen med. Jeg skal indrømme at den er noget tynd tilgengæld er der en en fin introduktion til georgisk musik, og det kan man jo så nyde: https://youtu.be/E9BU7fINVWw
                  ​​​​​​[/QUOTE

                  Vi er ikke kædet sammen med ham. Det er ren spekulation

                  Comment


                    [QUOTE=Brogaard99;n312319]
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Jeg fandt denne video på den georgiske spiller vi er kædet sammen med. Jeg skal indrømme at den er noget tynd tilgengæld er der en en fin introduktion til georgisk musik, og det kan man jo så nyde: https://youtu.be/E9BU7fINVWw
                    ​​​​​​[/QUOTE

                    Vi er ikke kædet sammen med ham. Det er ren spekulation
                    Fair nok, der er ihvertfald den video der.

                    Comment


                      Rami Al Hajj, virker hurtig både i hovedet og i benene: https://youtu.be/k2-d7NP8_NY

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Lyder som en Frø klon. Men helt klart en der lyder spændende.
                        Men er superligaen så meget mindre fysisk end i Holland?
                        Der kan jeg ikke bedømne fordi ser meget sjældent Eredeversie men det er i hvert fald min vens vurdering og han følger ikke kun nederlandsk men også dansk fodbold tæt fordi han er også OB-fan. Og han har en rigtig god fodboldforstand jeg stoler 100% på.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Der kan jeg ikke bedømne fordi ser meget sjældent Eredeversie men det er i hvert fald min vens vurdering og han følger ikke kun nederlandsk men også dansk fodbold tæt fordi han er også OB-fan. Og han har en rigtig god fodboldforstand jeg stoler 100% på.
                          Der var en som skrev vi kunne forvente 3-4 tilgange og en fra sommer, kunne det ikke være ham?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Der var en som skrev vi kunne forvente 3-4 tilgange og en fra sommer, kunne det ikke være ham?
                            Hvem ved ...
                            Der er mange nge spekulationer men hidtil uden rigtig meget kød på knoglen. Håber OB melder noget ud snart.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                              Frø var lige vendt tilbage fra skade inden Næstved kampen. Jeg er stensikker på at Frø starter foråret ud som vores førstemand på 10 positionen. Tongya er backup og skal også kæmpe om venstrekanten med Juwara, og evt Lee. Breum får laaaangt til spilletid, tror jeg.
                              Det håber jeg bestemt ikke !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Der kan jeg ikke bedømne fordi ser meget sjældent Eredeversie men det er i hvert fald min vens vurdering og han følger ikke kun nederlandsk men også dansk fodbold tæt fordi han er også OB-fan. Og han har en rigtig god fodboldforstand jeg stoler 100% på.
                                Dejligt, du skriver nederlandsk og ikke hollandsk

                                Jeg har før fået tæsk for det... men der er så meget kvinder... øøøhhh, undskyld OB fans ikke forstår

                                Comment

                                Working...
                                X