Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...perliga-skifte

    Comment


      Hvis han kan spille 10’er siger jeg ja tak

      Comment


        Tænker ikke vi kan være med der, men en våd drøm det er det da :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Så blev det officielt med Helenius til Aab, mærkelig transfer.
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...meget-faar-han

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...b-er-desperate

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...cklas-helenius
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Tænker ikke vi kan være med der, men en våd drøm det er det da :)
            Rent skattemæssigt kan der vel kompensseres en del for lønnen, og Jebali og Gigovic har nok frigivet en del. Han kan spille Jebalis plads som 10er.

            Comment


              Den lugter nok mere af FCM, men melder de sig ikke på banen kunne det da være fint at forsøge sig.

              Comment


                Duelund kunne være virkelig spændende. sagt uden at vide om han har mistet alt niveau det sidste års tid,

                Comment


                  Vøge melder på Twitter at der er belgisk interrese for Tverskov. Et salg kan være i spil. (Han har dog ikke dobbelttjekket den)

                  Jeg siger bare fuck med fuck på…

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Vøge melder på Twitter at der er belgisk interrese for Tverskov. Et salg kan være i spil. (Han har dog ikke dobbelttjekket den)

                    Jeg siger bare fuck med fuck på…
                    Jeg kan ikke se han har skrevet noget??

                    edit:

                    Lasse Vøge
                    @LasseVge
                    ·
                    11 min
                    Svarer
                    @mikkelbrogaard1
                    og
                    @Kasperkim3
                    Jeg har ikke dobbelttjekket info endnu. Men det lyder, at der er belgisk interesse for Tverskov. Et salg nu kan være i spil.​
                    Last edited by fmprOB; 17-01-2023, 20:33.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                      Vøge melder på Twitter at der er belgisk interrese for Tverskov. Et salg kan være i spil. (Han har dog ikke dobbelttjekket den)

                      Jeg siger bare fuck med fuck på…
                      Det skal godt nok være et par CM'ere der sparker røv vi har i kikkerten, hvis vi siger farvel til både Gigovic og Tverskov i samme vindue. Det nægter jeg at tro på.
                      Men det skal være Tverskov vel undt at prøve sig af når hans kontrakt udløber. Indtil da har han et arbejde at gøre færdig her.

                      Comment


                        Mikkel Duelund skal være mere end velkommen!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det skal godt nok være et par CM'ere der sparker røv vi har i kikkerten, hvis vi siger farvel til både Gigovic og Tverskov i samme vindue. Det nægter jeg at tro på.
                          Men det skal være Tverskov vel undt at prøve sig af når hans kontrakt udløber. Indtil da har han et arbejde at gøre færdig her.
                          Enig. Han skal ingen steder mm det er en pænt stor transfer som gør vi kan handle stort ind. Men for guds skyld Bjørn.
                          Modstå fristelsen. Don`t do it
                          Vi ser jo pt hvor lidt man får for 5 mill

                          Comment


                            At miste Terskov kunne sende os ud af top 6. Det skal godt nok være et godt bud hvis han skal skydes af nu, og så skal man have noget af en spiller i pipeline, decideret plug and play til midten,

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Det skal godt nok være et par CM'ere der sparker røv vi har i kikkerten, hvis vi siger farvel til både Gigovic og Tverskov i samme vindue. Det nægter jeg at tro på.
                              Men det skal være Tverskov vel undt at prøve sig af når hans kontrakt udløber. Indtil da har han et arbejde at gøre færdig her.
                              Tverskov vil blive savnet helt vildt meget. Det positive vil dog være at vi når at score nogle transferkroner på ham og også positivt ikke at sende ham til en anden dansk klub. Men ja det vil være et hårdt slag for vores top-6 ambitioner. Det vil jo betyde at Manneh pludselig vil stå som vores eneste seriøse kandidat til 6’er positionen. Max Ejdum tænker jeg ikke er helt klar endnu og hverken Aron eller Okosun er der perspektiver i. Stoler dog stadig på Bjørn W. har en plan og alt tyder jo på at Tverskov alligevel er væk senest til sommer. Men pyyyha, den vil bare øge behovet for nogle indkøb der går direkte ind i startopstillingen.

                              Comment


                                https://twitter.com/Jasons_JaysHub/s...56503922003968

                                BREAKING: Odense Boldklub of the Danish Superliga are moving strongly for Suwon FC's Lee Seung-Woo and have offered him a 3.5 year contract [XSportsNews]. Teams in Turkiye, Greece, and LaLiga 2 are also interested in the former La Masia product
                                https://www.transfermarkt.com/seung-...spieler/280239


                                Comment

                                Working...
                                X