Oprindeligt indsendt af Oliveira
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
Måske han kender Manneh fra Barcas u-hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
Comment
-
Godt spottet! Umiddelbart interessant med et forholdsvist pænt CV fra Serie B og nogle kampe i Serie A også. Tiden i Belgien virker ikke til at have været synderligt vellykket, men det ser til gengæld ud til at han har været en profil i K-league, der vel er på et ret pænt niveau. Helt ung er han ikke, men bliver han en profil kan han vel stadig godt sælges videre om et par år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægGodt spottet! Umiddelbart interessant med et forholdsvist pænt CV fra Serie B og nogle kampe i Serie A også. Tiden i Belgien virker ikke til at have været synderligt vellykket, men det ser til gengæld ud til at han har været en profil i K-league, der vel er på et ret pænt niveau. Helt ung er han ikke, men bliver han en profil kan han vel stadig godt sælges videre om et par år.
Vi er godt nok blevet internationale, og det er fedt. Bare vi ikke glemmer det danske islæt.
- Likes 1
Comment
-
Okay, her kommer en ordentlig skefuld.
Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Som 25 årig er der da kæmpe videresalgs potentiale, hvis bare han laver en smule mål. De fleste klubber sukker efter angribere med mål i støvlerne.
Vi er godt nok blevet internationale, og det er fedt. Bare vi ikke glemmer det danske islæt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægOkay, her kommer en ordentlig skefuld.
Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.
Jeg kan sagtens forstå at mange danske klubber incl AGF er interesseret i Aron. Håber dog at han bliver til sommer mm vi henter 2 midtbanespillere med kvalitet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu har jeg ikke set ham spille, men synes ud fra beskrivelser, det lyder mere som en kantspiller end en 10'er, så måske vi har set det sidste til Minteh.
Comment
Comment