Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSeriøst. Sagt så pænt som muligt. Pas din egen butik. Jeg HADER fcm og det kunne ikke være værre for mig..
Lad mig nu være sur og ikke nedgør andres frustrationer
Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg forstår da godt, hvis både BW og fmprOB er lettere mugne !"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er altså lidt… dramatisk.
Manden var her på en kort lejeaftale, fordi der sagens lidt komplicerede natur in mente ikke var bedre muligheder. Han har aldrig lovet eller hintet det ene eller andet og har intet tilhørsforhold til den ene eller anden klub i DK.
Til gengæld har han præsterer fra dag ét, og har virker enormt motiveret og professionel.
Jeg kan slet ikke hidse mig op. Det er da træls, at han hellere vil til FCM, men luder ligefrem? Det synes jeg er tæt på komisk, beklager.
Fansene tilbød ham alt og han pissede på os."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
Og så syntes jeg nu at du bør kigge indad inden du kommer med sådan en udmelding…
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSeriøst. Sagt så pænt som muligt. Pas din egen butik. Jeg HADER fcm og det kunne ikke være værre for mig..
Lad mig nu være sur og ikke nedgør andres frustrationer
Selvfølgelig må du være sur. Jeg er også ærgerlig over at ‘miste’ Gigo til en anden dansk klub. Begrebet ‘luder’ synes jeg bare er for dramatisk for en lejespiller der har været ganske kort i klubben, thats all.
Jeg synes ikke, der er det fjerneste i vejen med din tone i øvrigt - bare lige for at være helt klar.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Selvfølgelig må du være sur. Jeg er også ærgerlig over at ‘miste’ Gigo til en anden dansk klub. Begrebet ‘luder’ synes jeg bare er for dramatisk for en lejespiller der har været ganske kort i klubben, thats all.
Jeg synes ikke, der er det fjerneste i vejen med din tone i øvrigt - bare lige for at være helt klar.
Og vi er 100% cool
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGigo din fucking luder!!! Jeg hader dig nu og ønsker dig intet godt!!! Du kunne ikke have gjort noget værre!! Rot in hell you bastard
Må den ulidelige bastard klub han skifter til ende uden for top 6, og må Gigoloen forblive en klam prostitueret.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
Comment