Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Nej. Jeg får ikke specifikke navne særligt ofte men at det ikke var en dansker, fordi jeg spurgte og det kunne han godt afkræfte. Såfremt ham fra Notn. Ham lejes er jeg overbevist om det er med henblik på en fri transfer senere, hvis han har udløb til den kommende sommer
    Det tror jeg bare ikke, vi skal sætte næsen op efter at han har. David Ornstein (ham, der er ophavsmand til rygtet og skrev, at kontrakten er til 2024 og at Nottingham Forrest vil udleje ham for at få spilletid, fordi de ser ham som en spiller for fremtiden) er muligvis Englands mest anerkendte transferjournalist og betydeligt mere troværdig end transfermarkt og de andre kilder, der nævner kontraktudløb til sommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det tror jeg bare ikke, vi skal sætte næsen op efter at han har. David Ornstein (ham, der er ophavsmand til rygtet og skrev, at kontrakten er til 2024 og at Nottingham Forrest vil udleje ham for at få spilletid, fordi de ser ham som en spiller for fremtiden) er muligvis Englands mest anerkendte transferjournalist og betydeligt mere troværdig end transfermarkt og de andre kilder, der nævner kontraktudløb til sommer.
      Kan godt være han måske er meget inde i stoffet, men jeg har lige set 4 kilder der siger 23 inklusiv nottingham-nyheder, der sagde i april 2022 han snart gik ind i de sidste 12 måneder af sin kontrakt, så det kunne jo være ham der tog fejl denne her gang

      Comment


        Jeg drømmer bare om der snart sker noget. Jeg hed godt der er lang tid tilbage, men jo før jo bedre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

          Kan godt være han måske er meget inde i stoffet, men jeg har lige set 4 kilder der siger 23 inklusiv nottingham-nyheder, der sagde i april 2022 han snart gik ind i de sidste 12 måneder af sin kontrakt, så det kunne jo være ham der tog fejl denne her gang
          Hvis det er de to artikler i Nottingham Forrest lokalmedier, der blev henvist til tidligere i tråden, henviser den sidste til den første som kilde, og den første skriver blot, at hans kontrakt "siges" at løbe til 2023. Når journalisten ikke giver det mere vægt er det formentlig fordi han reelt ikke ved det (og måske bare har tjekket Transfermarkt). Derudover kan der være sket ting siden april 2022 - mange engelske klubber indskriver klausuler, hvor de kan indløse et års forlængelse af spillernes kontrakter. Det kan godt være Konatés kontrakt udløber til sommer, men med journalisternes ry og selvsikkerhed i betragtning samt hvornår artiklerne er skrevet hælder jeg stadig klart til, at Ornsteins udlægning er mest sandsynlig.

          Comment


            En del fans undrer sig over, at han ikke var med i truppen mod Blackpool i går. Lader dog til at der er noget længere til spilletid, da Scarpa jo er kommet til og spiller samme plads.

            Han var heller ikke i truppen, da de slog Leeds i fredags
            Last edited by Online; 08-01-2023, 21:29.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              En del fans undrer sig over, at han ikke var med i truppen mod Blackpool i går. Lader dog til at der er noget længere til spilletid, da Scarpa jo er kommet til og spiller samme plads.

              Han var heller ikke i truppen, da de slog Leeds i fredags
              Manden har været en del af 0 Nottingham Forrest-trupper og har fået spilletid i en Championship-kamp sidste år. Han fået spilletid i PL2 som er en udviklingsliga, som niveaumæssig er svær at placere, men langt fra PL og Championship.

              Hvis han er så god at angiveligt andre Championship-klubber kigger på ham, så undrer det mig meget at han ikke er at finde på bænken til nogen kampe.

              At fans kan være overrasket over en spiller, der ikke har været en del af PL-truppen i 22/23, ikke er en del af truppen kan jeg ikke forklare.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Manden har været en del af 0 Nottingham Forrest-trupper og har fået spilletid i en Championship-kamp sidste år. Han fået spilletid i PL2 som er en udviklingsliga, som niveaumæssig er svær at placere, men langt fra PL og Championship.

                Hvis han er så god at angiveligt andre Championship-klubber kigger på ham, så undrer det mig meget at han ikke er at finde på bænken til nogen kampe.

                At fans kan være overrasket over en spiller, der ikke har været en del af PL-truppen i 22/23, ikke er en del af truppen kan jeg ikke forklare.
                Nu tror jeg mere at Online mener at han ikke var med i U21 kampene.

                For Nottingham Forrest PL hold mødte ikke Leeds i fredags, det gjorde U21 holdet til gengæld, så tænker det er U21 truppen han ikke har været en del af, hvilket nok er en smule mærkeligt hvis han (normalt er fast mand) og ikke skadet.

                Så er ret sikker på at du ikke skal tænke i PL holdet overhovedet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Nu tror jeg mere at Online mener at han ikke var med i U21 kampene.

                  For Nottingham Forrest PL hold mødte ikke Leeds i fredags, det gjorde U21 holdet til gengæld, så tænker det er U21 truppen han ikke har været en del af, hvilket nok er en smule mærkeligt hvis han (normalt er fast mand) og ikke skadet.

                  Så er ret sikker på at du ikke skal tænke i PL holdet overhovedet.
                  Man kunne da håbe det er var fordi en transfer til OB var på vej. Syntes virkelig han ser spændende ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man kunne da håbe det er var fordi en transfer til OB var på vej. Syntes virkelig han ser spændende ud
                    Jeg krydser virkelig også fingre. Tror bare det er en spiller over OBs hylde normalt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Jeg krydser virkelig også fingre. Tror bare det er en spiller over OBs hylde normalt.
                      Enig. Men det var Gigo også. Nye tider

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Enig. Men det var Gigo også. Nye tider
                        Ja det er rigtigt. Men mon ikke at hvis han lander i Odense, at det så bliver sidst i januar, efter han har set hvilke muligheder der er

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Nu tror jeg mere at Online mener at han ikke var med i U21 kampene.

                          For Nottingham Forrest PL hold mødte ikke Leeds i fredags, det gjorde U21 holdet til gengæld, så tænker det er U21 truppen han ikke har været en del af, hvilket nok er en smule mærkeligt hvis han (normalt er fast mand) og ikke skadet.

                          Så er ret sikker på at du ikke skal tænke i PL holdet overhovedet.
                          Det jeg mente var, at det var underligt at han ikke spillede for U21 om fredagen (da han jo har været fast mand), men det måske skyldtes at han var udtaget til FA kampen om lørdagen. Det var han så heller ikke, hvilket jeg fandt lidt underligt, da flere fans havde forventet det. (lidt kringlet forklaring, men håber I forstår )

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Ja det er rigtigt. Men mon ikke at hvis han lander i Odense, at det så bliver sidst i januar, efter han har set hvilke muligheder der er
                            Jo det tænker jeg også. Selve træningslejren starter 1.feb så det passer meget godt med afslutningen af transfervinduet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det jeg mente var, at det var underligt at han ikke spillede for U21 om fredagen (da han jo har været fast mand), men det måske skyldtes at han var udtaget til FA kampen om lørdagen. Det var han så heller ikke, hvilket jeg fandt lidt underligt, da flere fans havde forventet det. (lidt kringlet forklaring, men håber I forstår )
                              Ja, den er jeg helt med på, det var mere at bjerghest skrev det som om han troede at det var til PL eller FA Cup kampene han ikke var udtaget, og det ville jeg bare lige afvise.
                              Det var jo U21 der spillede mod Leeds og ikke PL holdet, så var bare så bjerghest ikke troede at du mente det var PL-holdet :)

                              Så var ren opklarende det jeg kommenterede med :)

                              Comment


                                F5....F5....F5...

                                Jeg elsker/hader transfervinduer.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X