Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er altså lidt… dramatisk.

    Manden var her på en kort lejeaftale, fordi der sagens lidt komplicerede natur in mente ikke var bedre muligheder. Han har aldrig lovet eller hintet det ene eller andet og har intet tilhørsforhold til den ene eller anden klub i DK.

    Til gengæld har han præsterer fra dag ét, og har virker enormt motiveret og professionel.

    Jeg kan slet ikke hidse mig op. Det er da træls, at han hellere vil til FCM, men luder ligefrem? Det synes jeg er tæt på komisk, beklager.
    Jeg forstår da godt, hvis både BW og fmprOB er lettere mugne !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Seriøst. Sagt så pænt som muligt. Pas din egen butik. Jeg HADER fcm og det kunne ikke være værre for mig..
      Lad mig nu være sur og ikke nedgør andres frustrationer
      Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
      Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg forstår da godt, hvis både BW og fmprOB er lettere mugne !
        Ikke kun de to, ikke kun de to...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
          Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig
          Ro på... fmprOB er faktisk et af de mest respektfulde medlemmer her på forummet, så tag lige udmeldingen med et gran salt og nyd din lørdag aften

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Ikke kun de to, ikke kun de to...
            Nej, vi er fire

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Ro på... fmprOB er faktisk et af de mest respektfulde medlemmer her på forummet, så tag lige udmeldingen med et gran salt og nyd din lørdag aften
              I lige måde

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det er altså lidt… dramatisk.

                Manden var her på en kort lejeaftale, fordi der sagens lidt komplicerede natur in mente ikke var bedre muligheder. Han har aldrig lovet eller hintet det ene eller andet og har intet tilhørsforhold til den ene eller anden klub i DK.

                Til gengæld har han præsterer fra dag ét, og har virker enormt motiveret og professionel.

                Jeg kan slet ikke hidse mig op. Det er da træls, at han hellere vil til FCM, men luder ligefrem? Det synes jeg er tæt på komisk, beklager.
                Håber karma gør sit arbejde ordentligt i hensigt af Gigovic og han får mange tacklinger i bedste Dethlefsen-maner.
                Fansene tilbød ham alt og han pissede på os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
                  Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig
                  Ligefrem altid?? Jeg syntes nu at jeg altid at jeg snakker pænt. Farer jeg ud med vredesudbrud omkring dig og andre generelt??? Det kan jeg ikke genkende.

                  Og så syntes jeg nu at du bør kigge indad inden du kommer med sådan en udmelding…

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ligefrem altid?? Jeg syntes nu at jeg altid at jeg snakker pænt. Farer jeg ud med vredesudbrud omkring dig og andre generelt??? Det kan jeg ikke genkende.

                    Og så syntes jeg nu at du bør kigge indad inden du kommer med sådan en udmelding…
                    Netop

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Seriøst. Sagt så pænt som muligt. Pas din egen butik. Jeg HADER fcm og det kunne ikke være værre for mig..
                      Lad mig nu være sur og ikke nedgør andres frustrationer

                      Selvfølgelig må du være sur. Jeg er også ærgerlig over at ‘miste’ Gigo til en anden dansk klub. Begrebet ‘luder’ synes jeg bare er for dramatisk for en lejespiller der har været ganske kort i klubben, thats all.

                      Jeg synes ikke, der er det fjerneste i vejen med din tone i øvrigt - bare lige for at være helt klar.

                      Comment


                        Han får lidt flere penge og skal så tilgengæld leve med de midtjyske fans. Tror altså ikke det er os der mister mest.
                        Last edited by capone; 14-01-2023, 21:29.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Så giver sangteksten pludselig mening på en helt anden og klam måde:

                          "Du er gået i sort
                          Du siger livet er lort"...........

                          .....ærgerligt, men vi må videre. ​
                          “Du er skiftet til sort
                          du er for evigt en lort”
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg


                            Selvfølgelig må du være sur. Jeg er også ærgerlig over at ‘miste’ Gigo til en anden dansk klub. Begrebet ‘luder’ synes jeg bare er for dramatisk for en lejespiller der har været ganske kort i klubben, thats all.

                            Jeg synes ikke, der er det fjerneste i vejen med din tone i øvrigt - bare lige for at være helt klar.
                            Luder er måske sat på spidsen. Men havde ikke et andet ord. Den post var skrevet 45 sek jeg fandt ud af. Jeg var ekstremt ophidset. Er nu stadig pænt sur og irriteret over at have mistet ham til FCM som jeg hader mest af alle.

                            Og vi er 100% cool

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              “Du er skiftet til sort
                              du er for evigt en lort”
                              Kom så Odbjerg… Lav den sang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Gigo din fucking luder!!! Jeg hader dig nu og ønsker dig intet godt!!! Du kunne ikke have gjort noget værre!! Rot in hell you bastard
                                En betændt svensk bums, som jeg intet godt ønsker for.
                                Må den ulidelige bastard klub han skifter til ende uden for top 6, og må Gigoloen forblive en klam prostitueret.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X