Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Så noget godt sker der da i vores dejlige klub
    Utilstedelig kommentar om en rigtig OB-mand. Skal det hele være så småligt.

    KL er ikke helt god nok længere, men han er en god fyr med hjertet på rette sted. Vis lidt respekt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Utilstedelig kommentar om en rigtig OB-mand. Skal det hele være så småligt.

      KL er ikke helt god nok længere, men han er en god fyr med hjertet på rette sted. Vis lidt respekt.
      Enig, mærkelig udtalelse især hvis den kommer fra en OB fan.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Ift Minteh, så tænker jeg ikke vi kan sige nej til et bud på 50 mio. det er en spiller som kun har spiller 7 kampe, og bevares har gjort det urimeligt godt. Men 50 mio kan virkelig sikrer os en plan for fremtiden ift transfers.

        det kan godt være det gør ondt lige nu, men det giver os også bare en mulighed for at planlægge lidt frem, samt at det kan gøre vi har “råd” til at sige nej i næste sæson hvis klubber skulle byde på vores spillere.

        ser dog gerne en vidersalgsklausul på ham, så hvis han tager næste skridt at så får vi igen penge i kassen. Han kan virkelig sikrer os økonomisk de næste par år. Den chance synes jeg ikke vi kan sige nej til. Han er ung og der kan pludselig ske en masse der gør det umuligt at få meget for ham om et år eller to.
        Sælg for 50+ videresalgsklausul og hent ham så tilbage gratis/leje om et år når han ikke er kommet på X’s 1. hold ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Utilstedelig kommentar om en rigtig OB-mand. Skal det hele være så småligt.

          KL er ikke helt god nok længere, men han er en god fyr med hjertet på rette sted. Vis lidt respekt.
          Altså KL er godt nok OB’er trods alt men derfor er det da korrekt og fair at udtale at man synes det dejligt han permanent skifter? Selv er jeg meget enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
            Jeg havde helt glemt ham

            Comment


              Var der ikke en som skrev ddt kunne være der kom noget ind i sidste weekend, hvad er status på den og generelt ind transfers?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                Enig, mærkelig udtalelse især hvis den kommer fra en OB fan.
                Ja, man kan jo læse og forstå alt efter evner og fantasi. Min holdning er, at godt vores klub fik lidt penge og at den “gode, gamle klubmand” nu kan komme videre, efter en god indsats for OB…!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Ift Minteh, så tænker jeg ikke vi kan sige nej til et bud på 50 mio. det er en spiller som kun har spiller 7 kampe, og bevares har gjort det urimeligt godt. Men 50 mio kan virkelig sikrer os en plan for fremtiden ift transfers.

                  det kan godt være det gør ondt lige nu, men det giver os også bare en mulighed for at planlægge lidt frem, samt at det kan gøre vi har “råd” til at sige nej i næste sæson hvis klubber skulle byde på vores spillere.

                  ser dog gerne en vidersalgsklausul på ham, så hvis han tager næste skridt at så får vi igen penge i kassen. Han kan virkelig sikrer os økonomisk de næste par år. Den chance synes jeg ikke vi kan sige nej til. Han er ung og der kan pludselig ske en masse der gør det umuligt at få meget for ham om et år eller to.
                  Så du mener seriøst at ca. 15 millioner svarer til at vi er langt fra at mødes?

                  For det syntes jeg godt nok ikke.

                  Og mon ikke at den kontrakt de arbejder på og som det lyder har arbejdet på stort set siden ligakampene var slut også bliver ret god for en ung juvel.

                  Jeg vil fandme blive overrasket hvis han 'kun' bliver solgt for 50 millioner, især når der bydes €5 mill. og BWs svar var €15 millioner.

                  Men det er måske kun mig der syntes at 50 så er et dårligt salg..

                  Comment


                    Morgen. Nogen der ved hvornår der er træning idag?
                    sorry for at skrive det i denne tråd

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                      Morgen. Nogen der ved hvornår der er træning idag?
                      sorry for at skrive det i denne tråd
                      Kl 10.15 ca på bane 4

                      Comment


                        Vi har afvist bud på Minteh, men pt. er der ikke noget konkret. Og der er stadig samtaler igang om forlængelse: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ud-i-december/

                        Comment


                          Held og lykke til Kasper Larsen i det ungarske. Har altid godt kunne lide ham, selvom hans niveau har været nedadgående (for os i hvert fald).

                          Jeg håber han har genfundet sig selv i Fehervar, og at han får nogle gode år som udlandsprof.

                          Comment


                            Jeg er meget enig med, hvad der er skrevet om Kasper Larsen. Manden fortjener respekt.

                            En klubbens mand, og når nu det ikke kunne lykkes her, glæder det mig at se ham med et udlandseventyr. Det kan jeg sagtens unde ham.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Om TAJ, der har udløb til sommer. God dialog med OB, men også stor interesse fra ind- og udland. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob-u...ind-og-udland/
                              Håber vi får ham på en fuldtidskontrakt hurtigst muligt og får kørt ham ind som tredjevalg på 10'eren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Om TAJ, der har udløb til sommer. God dialog med OB, men også stor interesse fra ind- og udland. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob-u...ind-og-udland/
                                Håber vi får ham på en fuldtidskontrakt hurtigst muligt og får kørt ham ind som tredjevalg på 10'eren.
                                Der må da være en grund til at man ikke har forlænget endnu? Agenten der vil sikre sig den bedste aftale til sin klient i OB?

                                Comment

                                Working...
                                X