Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En god kammerat fortæller mig at Omar stadig er at finde i Ådalen og træner fuldt med. Så vi må se hvad der sker med ham
    Har ihverfald svært ved at se hans berettigelse i OB længere(hvis nogensinde)
    Så holdt min kilde ikke denne gang, dog kan der da ske meget endnu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

      Så holdt min kilde ikke denne gang, dog kan der da ske meget endnu
      Jeg har sgu også brændt nælderne engang imellem. Specielt hvis man poster noget meget konkret.
      Så er begyndt at sortere lidt i det jeg hører inden jeg poster. Det er en balancegang.
      Man skal passe på med at blive en der går i skoven 2 gange om året og skyder efter træerne med spredhagl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har sgu også brændt nælderne engang imellem. Specielt hvis man poster noget meget konkret.
        Så er begyndt at sortere lidt i det jeg hører inden jeg poster. Det er en balancegang.
        Man skal passe på med at blive en der går i skoven 2 gange om året og skyder efter træerne med spredhagl
        Ja jeg ventede bare ikke handlen ville være helt ved siden af

        Comment


          https://bold.dk/fodbold/klubber/west...west-bromwich/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Ellers tak. Alt for svingende og på ingen måde en garant for mål. Tror heller ikke han er den type man leder efter

            Comment


              Jeg håber det ikke.
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                Det er godt nok stille omkring transfers eller bare i det mindste nogle rygter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Ellers tak. Alt for svingende og på ingen måde en garant for mål. Tror heller ikke han er den type man leder efter
                  Jeg tror godt kan være typen de kikker efter. Jeg husker ham som fysisk god og stærk, teknisk fin, god dybdeløber og forholdsvis hurtig og så var han da træfsikker nok da han var her.

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg tror godt kan være typen de kikker efter. Jeg husker ham som fysisk god og stærk, teknisk fin, god dybdeløber og forholdsvis hurtig og så var han da træfsikker nok da han var her.
                    Tror bare dårligt nok han ville kunne slå Bashkim af. Manden har ingen rigtige spidskompetencer og er sådan lidt meh til det hele. Men han må da gerne modbevise mig

                    Comment


                      En billig 9'er loesning ?

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ppe-af-med-ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Nej tak….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Såfremt du skifter løsning med alternativ er det da nogenlunde korrekt :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Nej tak….
                            Okay, maa erkende, at du argumenterer godt for det

                            Comment


                              Zohore er i hvert fald en spiller vi kender og som har en masse erfaring fra en meget bedre liga.
                              Han er bedre end Kadrii og Fenger, med mindre skaderne helt har ødelagt ham.
                              Men passer han ind under Alm?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Zohore er i hvert fald en spiller vi kender og som har en masse erfaring fra en meget bedre liga.
                                Han er bedre end Kadrii og Fenger, med mindre skaderne helt har ødelagt ham.
                                Men passer han ind under Alm?
                                Er det vi søger ikke en type ligesom ham? Muskler, højde og lidt fart? Jeg ser ham som den perfekte løsning hvis han har bare lidt af niveuaet fra dengang han var her sidst

                                Comment

                                Working...
                                X