Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Konate forventes at blive solgt og ikke udlejet. Bristol City, nogle League One klubber og os er på banen. Såfremt vi lejer ham, er det med øje for en permanent tilknytning.
    Nottingham Post har skrevet lidt idag for eksempel

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
      Konate forventes at blive solgt og ikke udlejet. Bristol City, nogle League One klubber og os er på banen. Såfremt vi lejer ham, er det med øje for en permanent tilknytning.
      Nottingham Post har skrevet lidt idag for eksempel
      Mener også Stoke er interesseret. Spændende om vi kan/vil hamle op med lønningerne i Championship samt om han finder vores niveau attraktivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
        Konate forventes at blive solgt og ikke udlejet. Bristol City, nogle League One klubber og os er på banen. Såfremt vi lejer ham, er det med øje for en permanent tilknytning.
        Nottingham Post har skrevet lidt idag for eksempel
        Han er drømmen!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Mener også Stoke er interesseret. Spændende om vi kan/vil hamle op med lønningerne i Championship samt om han finder vores niveau attraktivt.
          det kan vi ikke; så skal det være pga spilletid eller noget privat. Men en leje med gensidig option, hvor begge parter ser hinanden an, er måske en mulighed. Virker langt ude, hvis han faktisk har seriøse bejlere i Championship; det burde vi ikke have en chance i fht.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            det kan vi ikke; så skal det være pga spilletid eller noget privat. Men en leje med gensidig option, hvor begge parter ser hinanden an, er måske en mulighed. Virker langt ude, hvis han faktisk har seriøse bejlere i Championship; det burde vi ikke have en chance i fht.
            Fuldstændig enig, så det er "projektet OB" han skal købe ind på med troen på, at han kan blive en bærende del af det end en bænkevarmer i Championship
            Last edited by Online; 09-01-2023, 16:15.

            Comment


              Forstår ikke helt, hvorfor folk er så meget oppe at køre over ham her. Han kan sagtens være god, men hvis han var så god som 21-årig var han vel allerede indlemmet i A-truppen hos Forest fra tid til anden?

              Sekundært, vi kan overhovedet ikke være med på løningener ift Championship, det er 100 procent.

              Comment


                Men kan jo være at Championship klubber kun vil have ham til deres U21 trupper.

                Det kan trods alt give os en fordel hvis han skal spille fast for os, hvilket jeg tænker han jo skal

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Men kan jo være at Championship klubber kun vil have ham til deres U21 trupper.

                  Det kan trods alt give os en fordel hvis han skal spille fast for os, hvilket jeg tænker han jo skal
                  Så du mener, at han er sådan en evighedsU21'er (hvis det ord findes...) ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Så du mener, at han er sådan en evighedsU21'er (hvis det ord findes...) ?
                    Det ved jeg intet om, men tænker det er den chance vi har for at hente ham.

                    Skal han spille fast i Championship så har vi ingen chance på lønnen, derfor tænker jeg vores chance er at de vil have ham på U21 eller U23 et par år endnu.

                    Bare et gæt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Forstår ikke helt, hvorfor folk er så meget oppe at køre over ham her. Han kan sagtens være god, men hvis han var så god som 21-årig var han vel allerede indlemmet i A-truppen hos Forest fra tid til anden?

                      Sekundært, vi kan overhovedet ikke være med på løningener ift Championship, det er 100 procent.
                      Enig. Altså han ser da ikke uinteressant ud. Hvis vi ender med at leje/hente ham er jeg da spændt på at følge det. Men kan heller ikke følge, at han skulle være "drømmen".

                      Comment


                        Han har angiveligt spillet 1 championship-kamp sidste år og nul kampe i pl. Jeg tror ikke han er en spiller ret mange championship-klubber kæmper for at få. Bristol's manager kan jeg også læse mig til afviser at der er interesse i Konate, så jeg tror i virkeligheden nærmere vi er i konkurrence med en overvægt af league one-klubber. Det kan også være hårdt nok, men dog mere overkommeligt. Især hvis ham Konate her efter et par hårde sæsoner uden det store spilletid kunne have interesse i lidt luftforandring

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Forstår ikke helt, hvorfor folk er så meget oppe at køre over ham her. Han kan sagtens være god, men hvis han var så god som 21-årig var han vel allerede indlemmet i A-truppen hos Forest fra tid til anden?

                          Sekundært, vi kan overhovedet ikke være med på løningener ift Championship, det er 100 procent.
                          Det er kun i manglen på andre og mere konkrete rygter tror jeg. Spændende spiller og jeg tror ikke hans lønkrav nødvendigvis er superhøje og han er nok mere interesseret i superliga end league one

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Han har angiveligt spillet 1 championship-kamp sidste år og nul kampe i pl. Jeg tror ikke han er en spiller ret mange championship-klubber kæmper for at få. Bristol's manager kan jeg også læse mig til afviser at der er interesse i Konate, så jeg tror i virkeligheden nærmere vi er i konkurrence med en overvægt af league one-klubber. Det kan også være hårdt nok, men dog mere overkommeligt. Især hvis ham Konate her efter et par hårde sæsoner uden det store spilletid kunne have interesse i lidt luftforandring
                            Er der ikke også indført et lønloft i L1, da mange klubber har været i problemer ?

                            Comment


                              En mulig 9’er kunne være Christian Kouakou fra IK Sirius - den klub vores nye chefscout er kommet fra.
                              Han er 27 år og jeg faldt lige over en svensk journalist på Twitter som mener at Sirius prøver at ville sælge ham nu, han har kontraktudløb om et år. Synes han virker spændende. Jeg ved ikke noget, det er rent gætteleg

                              Comment


                                En god kammerat fortæller mig at Omar stadig er at finde i Ådalen og træner fuldt med. Så vi må se hvad der sker med ham
                                Har ihverfald svært ved at se hans berettigelse i OB længere(hvis nogensinde)

                                Comment

                                Working...
                                X