Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
    Det er midtbanen det knirker lidt med.
    min 2 skal afsted.
    og 3 til 4 ind.
    kommer stadig an på gigo.
    jeg tror han bliver til sommer som min.
    Du skrev igår en kunne lande i weekenden, er det stadig det du hører?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Måske vi skulle holde os fra mavesure opstød om hvad der må og ikke må debatteres på et debatforum?
      Intet mavesurt opstød, men blot en konstatering af, at der er mange gætterier og sorry, jeg vidste ikke, at jeg skulle spørge dig om lov til at lave objektive indlæg, men det husker jeg nu..!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Intet mavesurt opstød, men blot en konstatering af, at der er mange gætterier og sorry, jeg vidste ikke, at jeg skulle spørge dig om lov til at lave objektive indlæg, men det husker jeg nu..!
        Det må være ironisk, når du beklager dig over at andre føler sig kaldede til at bestemme, hvad der må skrives på forum, ikke?
        De ter dig, der netop har leget politimand og bedt folk om at lade være med at debattere ud fra deres håb og formodninger. At du mener at mit indlæg, der er parafrase af dit eget, maner til at du spørger om lov før du poster, er jo på sin vis ret sigende.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Har jeg netop gjort og mit indlæg var ikke konkret henvendt til dig, men i indlæg generelt. Så godt ord igen
          Oftest når man qouter folk er det jo personligt henvendt til dem og deres post.
          Men fair nok. Vi skal videre. Ingen grund til at bruge mere tid på dette

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Hold da op, hvor der gættes, håber, tror - og ingen, som i slet ingen, ved noget som helst. Måske nogen skulle spille Lotto i aften, der er der lige så store chancer for at gætte rigtigt.
            Måske vi skulle holde os til facts, og så diskutere ud fra det..? Det andet giver ingen anden mening, end at hver især kan fremkomme med hypoteser og måske’er.
            Hvis vi kun skulle tale om fakta (facts er et andet sprog)... så var denne tråd jo allerede død eller i bedste faldt meget kort.

            Lad dog folk komme med deres meninger / ønsker / sladder / håb, så vi med transferabstinenser ikke lider for meget
            Last edited by Online; 06-01-2023, 14:06.

            Comment


              O.T. Hvorfor er klubben så dårlig til at opdatere hjemmesiden... så meget har kommunikationsafdelingen vel heller ikke at lave i øjeblikket ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Hvis vi kun skulle tale om fakta (facts er et andet sprog)... så var denne tråd jo allerede død eller i bedste faldt meget kort.

                Lad dog folk komme med deres meninger / ønsker / sladder / håb, så vi med transferabstinenser ikke lider for meget
                Som relativt ny bruger af forummet og nærmest spritny debattør er jeg forbløffet over hvor mange af historierne og rygterne der i en eller anden grad efterfølgende viser sig at have reelt indhold.
                Det er stærkt underholdende at følge med i - på den gode måde.
                Jeg er overrasket over alle de beløb som oplyses - senest Jebali handlen 1 mio EUR - længe inden handlen var offentliggjort - hvor får I det fra ?
                Enhver må lægge sit eget "troværdighedsfilter" ned over indlæggende - meninger og holdninger bliver jo altid en del af forummet.
                Jeg er glad for at deltage, selv for en gammel dreng, der har fulgt vores klub i mere end 45 år er der megen ny viden at hente - tak for det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Som relativt ny bruger af forummet og nærmest spritny debattør er jeg forbløffet over hvor mange af historierne og rygterne der i en eller anden grad efterfølgende viser sig at have reelt indhold.
                  Det er stærkt underholdende at følge med i - på den gode måde.
                  Jeg er overrasket over alle de beløb som oplyses - senest Jebali handlen 1 mio EUR - længe inden handlen var offentliggjort - hvor får I det fra ?
                  Enhver må lægge sit eget "troværdighedsfilter" ned over indlæggende - meninger og holdninger bliver jo altid en del af forummet.
                  Jeg er glad for at deltage, selv for en gammel dreng, der har fulgt vores klub i mere end 45 år er der megen ny viden at hente - tak for det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Intet mavesurt opstød, men blot en konstatering af, at der er mange gætterier og sorry, jeg vidste ikke, at jeg skulle spørge dig om lov til at lave objektive indlæg, men det husker jeg nu..!
                    Er dette et Objektivt indlæg?:

                    Hold da op, hvor der gættes, håber, tror - og ingen, som i slet ingen, ved noget som helst. Måske nogen skulle spille Lotto i aften, der er der lige så store chancer for at gætte rigtigt.
                    Måske vi skulle holde os til facts, og så diskutere ud fra det..? Det andet giver ingen anden mening, end at hver især kan fremkomme med hypoteser og måske’er.
                    ​”
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Nå men så var den jo god nok

                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/khem...-skandinavien/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Suuuuk, så er caféejeren på spil igen

                        Comment


                          Aron Thrandarson har stadig ikke nogen dialog med OB, og han ved ikke, om han forlader klubben nu eller til sommer.

                          Thrandarson er stadig ikke i dialog med OB - OBstruktion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Aron Thrandarson har stadig ikke nogen dialog med OB, og han ved ikke, om han forlader klubben nu eller til sommer.

                            Thrandarson er stadig ikke i dialog med OB - OBstruktion
                            Ærgerligt at det slutter på en lidt ubehagelig måde
                            ​​​​​​med Aron som kan rigtig god lide med den fighter-attitude han viser på banen. Han brokkede sig tidligerevja aldrig og den rolle han fik fra træneren og gav altid 100%+ på banen og under træningen. Men nu er der åbenbart noget ret galt mellem ham og ansvarlige i klubben og spørger mig hvad skete der.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Aron Thrandarson har stadig ikke nogen dialog med OB, og han ved ikke, om han forlader klubben nu eller til sommer.

                              Thrandarson er stadig ikke i dialog med OB - OBstruktion
                              Jamen, så er det bare væk og fem nye ind !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Jamen, så er det bare væk og fem nye ind !
                                Jeg kan super godt lide Aron. Fed fyr og god fodboldspiller.
                                Men med tanke på at vores centrale midtbane nok bliver splittet til atomer når vi rammer sommer, vil det nok give mest mening at hente 2 centrale midtbanespillere ind i stedet for Aron og Okosun. Så kan man få dem kørt stille ind på holdet og gøre dem klar til næste sæson.
                                Ingen grund til at holde på 2 utilfredse spillere der helst vil væk når man stort set ikke bruger dem alligevel

                                Spørgsmålet er så om vi i dette vindue kan finde de 2 spillere der har den rigtige profil og kvalitet der skal til, eller vi er nød til at nøjes med 1

                                Comment

                                Working...
                                X