Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Tverskov om kontraktudløb. Lyder til mig som en farvel i sommeren er langt fra usandsynligt:
https://obstemmer.dk/tverskov-med-ko...med-mig-og-ob/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er, hvis sandt, godt nok bizart.
Tvivler også på, at det var af overvejende sportslige grunde, vi hentede ham ind på leje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Fra OB.dk
Valget om at sælge Issam er baseret på sportslige og økonomiske vurderinger: Den første er, hvilke sportslige bidrag, jeg vurderer, OB får af en spiller, hvis vi vælger ikke at sælge ham. Min opfattelse er, at Issam havde en åbenlys motivation i løbet af efterårssæsonen til først at blive udtaget til VM for derefter at præstere til VM og åbne muligheden for en aftale med væsentligt større økonomi, end OB kan tilbyde.
Her siger BW, at Issam var motiveret af VM, og han ikke kan motiveres, hvis vi ikke sælger ham.
Journalisten har efter min menig refereret korrekt.
BW siger at Jebali var stærkt motiveret af VM og af at få et tilbud med en langt bedre økonomi end OB-aftalen. Det er det man kan citere ham for. Du kan ikke sige, "jamen, så må han jo mene B, når han har sagt A". Det kan vi andre så godt læse mellem linjerne, måske (og det er måske. Èn ting man stort set aldrig har kunnet udsætte på Jebali var indstillingen på banen), men det er enormt dårlig citatskik."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 6
Comment
Comment