Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ayo Simon Okosun har lagt skadesproblemerne bag sig, og er mødt fit ind efter ferien. Han vil ikke kommentere for meget på de historier, der har været om hans fremtid i OB.

    Okosun er fit, og forholder sig til sin kontrakt med OB - OBstruktion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Ayo Simon Okosun har lagt skadesproblemerne bag sig, og er mødt fit ind efter ferien. Han vil ikke kommentere for meget på de historier, der har været om hans fremtid i OB.

      Okosun er fit, og forholder sig til sin kontrakt med OB - OBstruktion
      Godt at høre, det øger mulighederne for både spiller og klub. Jeg opfatter Ayo Okosun som en sympatisk fyr, som desværre ikke helt passer til OBs spillestil, det er nok bedst for alle parter om han kommer videre, jeg under ham en god transfer til en klub der for alvor vil satse på ham. Måske en norsk eller svensk klub kunne være attraktivt for ham ?

      Comment


        Er jeg den eneste, der overvejer, om Jebali-salget kan give en plads i førsteholdstruppen til TAJ? Frø, Franco og TAJ på 10'eren er ikke helt ramt ved siden af i mine øjne, selvom det selvfølgelig vil kræve at Frø og/eller Franco stepper et niveau op i Jebalis fravær.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Er jeg den eneste, der overvejer, om Jebali-salget kan give en plads i førsteholdstruppen til TAJ? Frø, Franco og TAJ på 10'eren er ikke helt ramt ved siden af i mine øjne, selvom det selvfølgelig vil kræve at Frø og/eller Franco stepper et niveau op i Jebalis fravær.
          Det kommer ikke til at ske med Frø'en... et såkaldt evighedstalent, så sløser sine evner væk. Ville håbe at TH kunne banke lidt attitude (adfærd og gejst på banen) ind i ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det kommer ikke til at ske med Frø'en... et såkaldt evighedstalent, så sløser sine evner væk. Ville håbe at TH kunne banke lidt attitude (adfærd og gejst på banen) ind i ham.
            Jeg er heller ikke kæmpe fan. Men jeg har en tro på at han vil hæve sit niveau hvis han trænede og spillede på hybrid hver dag. Og nogle bedre legekammerater ville heller ikke skade

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er heller ikke kæmpe fan. Men jeg har en tro på at han vil hæve sit niveau hvis han trænede og spillede på hybrid hver dag. Og nogle bedre legekammerater ville heller ikke skade
              Er det ikke meget at "kræve" for en enkelt spiller ? Savner han selv tager ansvar / viser engagement !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Er det ikke meget at "kræve" for en enkelt spiller ? Savner han selv tager ansvar / viser engagement !
                Tjo. Jeg siger det bare som jeg ser det. Vi skulle nok bare have solgt ham for et par år siden for en god mønt da det var muligt. Nu må vi få det bedste ud af det.
                Jeg kunne ihverfald godt tænke mig at se ham i en sæson på et kvalitets OB hold der har hybrid på Bane 1 og stadion

                Comment


                  FS skriver i dag at Udinese antageligvis forbereder et bud på i omegenen af 50 mill. på Minteh ... BW vil som sædvanligt ikke kommentere på det, og han bemærker at OB ikke har modtaget noget bud på Minteh endnu så der er ikke noget at forholde sig til. Han vedgår dog at der er interesse for Minteh
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS skriver i dag at Udinese antageligvis forbereder et bud på i omegenen af 50 mill. på Minteh ... BW vil som sædvanligt ikke kommentere på det, og han bemærker at OB ikke har modtaget noget bud på Minteh endnu så der er ikke noget at forholde sig til. Han vedgår dog at der er interesse for Minteh
                    Det bliver svært at sige nej til

                    Comment


                      Hvis 37 mil er meget langt fra det man værdisætter ham til, så kan jeg ikke se at 50 mil skulle være nok, medmindre der kommer noget præstation- og vidersalgsklasuler oveni

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS skriver i dag at Udinese antageligvis forbereder et bud på i omegenen af 50 mill. på Minteh ... BW vil som sædvanligt ikke kommentere på det, og han bemærker at OB ikke har modtaget noget bud på Minteh endnu så der er ikke noget at forholde sig til. Han vedgår dog at der er interesse for Minteh
                        Sindssygt mange penge. Selvfølgelig skal man sælge hvis det er i det område

                        Comment


                          Bum

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/issam-...l-gamba-osaka/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
                            Hvis 37 mil er meget langt fra det man værdisætter ham til, så kan jeg ikke se at 50 mil skulle være nok, medmindre der kommer noget præstation- og vidersalgsklasuler oveni
                            Der er nok noget spin i det fra BW for at presse citronen. Jeg tror han får meget svært ved at overbevise både sig selv, men især sit bagland om at sige nej, hvis der lægger et reelt bud på 50 mio. Kan man sælge en mand der kommer fra ingenting og spiller ca. en halv halvsæson for 50 mio. kr, så er det dælme et kanonsalg.

                            Comment


                              Så blev det officielt. Gode ord fra Jebali og ønsker ham alt det bedste. Det var en fornøjelse at have ham i klubben og håber han fik en rigtig god aftale med Osaka. Der firtje6ner han helt sikker.
                              God vind fremover til Jebali!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Også - igen! - fine åbne overvejelser fra BW. Man kan være enig i hans vurderinger eller ej, men det er godt nok befriende med en mand, der melder ud, hvorfor han gør, hvad han gør, og hvilke vurderinger, der indgår i de enkelte cases.

                                Comment

                                Working...
                                X