Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Også - igen! - fine åbne overvejelser fra BW. Man kan være enig i hans vurderinger eller ej, men det er godt nok befriende med en mand, der melder ud, hvorfor han gør, hvad han gør, og hvilke vurderinger, der indgår i de enkelte cases.
    Ja, der er en milevidt niveauforskel til Hemmingsen og Hansen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ja, der er en milevidt niveauforskel til Hemmingsen og Hansen.
      Yes, men også - bilder jeg mig ind - en stor forskel i åbenhed ift. de fleste af hans superligakolleger.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja, der er en milevidt niveauforskel til Hemmingsen og Hansen.
        Eller mange andre sportsdirektører. Det er sgu befriende at have en mand der fortæller hvordan det hele hænger sammen. I stedet for det spin de fleste lærer på sportsdirektør skolen

        Comment


          Fantastisk spiller, som jeg vil huske for, der trods sin skæve start med skader og dårlig form, voksede til en af de spillere der kendetegnede os i sølvdagene. En spiller der havde et internationalt snit og kunne afgøre kampe på dårlige dage, samt levere præstationer man vil kunne huske.
          Jeg har nogen præstationer igennem tiden jeg husker særligt. Tembos 4-3 kamp imod Brøndby, Djemba Djemba imod Aston Villa, Traore og Demba Nyren i hver deres kampe imod FCK. På samme hylde lægger i min optik Jebalis kamp i 3-2-kampen imod FCK. Frø har fået meget anerkendelse for den kamp med rette, men for mig var det Jebali som var den helt store oplevelse. Han dominerede totalt som frontangriber imod et midtstopperpar bestående af Viktor Nilson og Andreas Bjelland. Scorede to kasser, vendte og drejede på dem som det passede ham og tog ansvaret med at holde i bolden, da der blev brug for det i 2. halveg, hvor fck var på vej tilbage.

          Tak for indsatsen til Jebali. Det er ham vel undt at få et lukrativt eventyr mere.

          Comment


            Jammen så er det jo minimum 2 spillere ind ifl Bjørn W

            Comment


              For pokker. Held og lykke til Issam. Han fortjener om nogen et eventyr mere. Tak for alt - han vil blive savnet.

              Nu skal Frøkjær vise, hvad han er gjort af. Talentet er enormt. Vi skal vise ham, at vi tror på ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jammen så er det jo minimum 2 spillere ind ifl Bjørn W
                Mega spændende hvad Bjørn og Adrian kan finde til vores angreb nu hvor Jebali er væk. Som der nævnes i seneste SFÅ så må Adrian have nogle andre lister end vi har gået efter tidligere.

                Comment


                  Nå drenge, er det ved at være tiden hvor der lander lidt nyt i Ådalen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Også - igen! - fine åbne overvejelser fra BW. Man kan være enig i hans vurderinger eller ej, men det er godt nok befriende med en mand, der melder ud, hvorfor han gør, hvad han gør, og hvilke vurderinger, der indgår i de enkelte cases.
                    Jeg synes det er betryggende at se den sportsligt ansvarlige argumentere med fornuft. Men synes måske det er en anelse for åbent. Han åbner lidt døren for, at man kan læse det som et mindre karaktermord på Jebali, hvis man ønsker det.

                    Og så synes jeg egentlig det er så indlysende overvejelser, at det er lidt unødvendigt. Men igen: med den historik der har været på hans post i OB, hvor man ofte har tænkt de ikke aner hvad de laver, er det rart hver gang de siger noget, der giver mening.
                    Last edited by Agbre; 05-01-2023, 11:34.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                      Nå drenge, er det ved at være tiden hvor der lander lidt nyt i Ådalen
                      Det kunne da være dejligt. Har du noget viden?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                        Nå drenge, er det ved at være tiden hvor der lander lidt nyt i Ådalen
                        Spændende. Synes også BW var underligt klar i mælet og sikker på, at der ville komme noget ind. Synes trods alt han plejer at være mere forsigtig.
                        Last edited by Agbre; 05-01-2023, 11:43.

                        Comment


                          I følge BW kan vi forvente at der kommer nye spillere ind og at det ikke betyder "en ny Jebali" fordi han ser potentialet i truppen for Jebalis position og fordi med foændringer af truppen og spillet kan der også komne forændringer i hensigt af spillestilen.
                          https://obstemmer.dk/bjorn-wesstrom-...-nye-spillere/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            I følge BW kan vi forvente at der kommer nye spillere ind og at det ikke betyder "en ny Jebali" fordi han ser potentialet i truppen for Jebalis position og fordi med foændringer af truppen og spillet kan der også komne forændringer i hensigt af spillestilen.
                            https://obstemmer.dk/bjorn-wesstrom-...-nye-spillere/
                            Ja, det læser jeg som om vi leder efter en "9'er".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Jeg synes det er betryggende at se den sportsligt ansvarlige argumentere med fornuft. Men synes måske det er en anelse for åbent.Han åbner lidt døren for, at man kan læse det som et mindre karaktermord på Jebali, hvis man ønsker det.

                              Og så synes jeg egentlig det er så indlysende overvejelser, at det er lidt unødvendigt. Men igen: med den historik der har været på hans post i OB, hvor man ofte har tænkt de ikke aner hvad de laver, er det rart hver gang de siger noget, der giver mening.
                              Det kan jeg slet ikke se. Hvor mener du han gør det?
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Ja, det læser jeg som om vi leder efter en "9'er".
                                God muligt. Og han sagde tidliger at der kommer vel mere ind end ud, så der venter vel spændende uger.
                                Meget er vel afhængigt af Gigos besluting som kommer i midten af januar. Hvis han bliver så gar vi en meget stærk nidtbane, hvis han vil videre så kan jeg også forestille mig at vi kigger efter en offensiv midtbanespiller.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X