Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Gigo koster ca 25 mill i Rostov siges det. Så du mener han kan sælges for 250 mill om et par år
    Nu havde jeg en idé om han måske kunne købes fri for 10 millioner pga den situation der er i Rusland, men det var bare et gæt herfra. Hvis du med sikkerhed ved at prisen er 25 millioner, så er det naturligvis helt uaktuelt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Nu havde jeg en idé om han måske kunne købes fri for 10 millioner pga den situation der er i Rusland, men det var bare et gæt herfra. Hvis du med sikkerhed ved at prisen er 25 millioner, så er det naturligvis helt uaktuelt.
      Nej jeg ved det ikke med sikkerhed andet end det er den pris der har floreret. Rostov har jo også udtalt at de ikke vil sælge. Som jo betyder at han er meget dyr. Tror godt de ved hvad de har mellem hænderne. En ung svensk A landsholdsspiller sælges ikke for 10 mill.
      Hvis han kommer på leje i en stor klub og slår igennem tænker jeg at han bliver solgt for 30-50 mill til sommer

      Comment


        https://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu

        BT har fået kommentar fra Bjørn, der er kold langt ned ad ryggen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          https://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu

          BT har fået kommentar fra Bjørn, der er kold langt ned ad ryggen.
          Ville foretraekke, at give ham en forbedret kontrakt, da jeg tvivler paa, at hans vaerdi dykker i loebet af foraaret.

          Comment


            Jeg glæder mig til den dag hvor der kommer et rygte om en spiller til OB og ikke væk fra OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Jeg glæder mig til den dag hvor der kommer et rygte om en spiller til OB og ikke væk fra OB
              Tror vi skal noget laegere hen i vinduet foer vi ser indkoeb, da vi jo ikke er oeverst i foedekaeden

              Comment


                Nogen der vil overvaere traeningen i morgen og se hvem der dykker op ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  https://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu

                  BT har fået kommentar fra Bjørn, der er kold langt ned ad ryggen.
                  Bjørns kommentar er jo at OB endnu ikke har set et beløb der er i nærheden af hvad der kræves - hvis der som artiklen nævner er tale om 5 mio eur / 37 mio kr. og dette ikke er i nærheden af hvad BW kræver ligner det noget som kan blive et meget stort salg - eller ingen salg før til sommer. Begge dele ville da være dejligt - og bringe vores klub i en forbedret position. Jeg tror vi som fans skal vænne os til at vores dygtigste spillere blive købt og solgt meget hyppigere end tidligere - Jeg mindes BW har sagt noget om, at sentimentaliteten skal væk fra vores købs- og salgsstrategi for at udvikle forretningen (klubben) til næste sportslige niveau. Så det løber IKKE mig koldt ned af ryggen - tværtimod - det er da kanon med interesse om vores bedste spillere.

                  Comment


                    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...aftale-i-japan

                    Comment


                      Det store spørgsmål er for mig i hvor høj grad Bjørn W vil top-6 og desuden mere end plads nr 6. Hvis han vil det kan han ikke sælge Minteh, Jebali (done), Tverskov og afgive Gigo. Jeg tror stadig ikke, vi kan holde på Gigo frem til sommer og så skal de to andre blive på holdet. Men klart nok at skulle der komme et bud i god tid på ja 10 mio euro på Minteh, skal han erstattes med en vi kan være sikker på har nok fodboldintelligens.
                      Det bliver spændende. Håber ikke der går O'ense i den - igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Det store spørgsmål er for mig i hvor høj grad Bjørn W vil top-6 og desuden mere end plads nr 6. Hvis han vil det kan han ikke sælge Minteh, Jebali (done), Tverskov og afgive Gigo. Jeg tror stadig ikke, vi kan holde på Gigo frem til sommer og så skal de to andre blive på holdet. Men klart nok at skulle der komme et bud i god tid på ja 10 mio euro på Minteh, skal han erstattes med en vi kan være sikker på har nok fodboldintelligens.
                        Det bliver spændende. Håber ikke der går O'ense i den - igen.
                        For mig er det mere 'gå Odense i den' at lade sine spillere løbe kontrakten ud og gå noget nær gratis.

                        Det er en angstprovokerende situation at stå i, og det er tydeligt at læse på sociale medier og her, at ingen OB fans er trygge ved det. Men Björn gør jo præcis det han siger og han er iskold.

                        Vi kan også stå om 6 måneder med en kold Minteh og en endnu kortere kontrakt. 40-100 mio til den tid? Mon dog.

                        Comment


                          Det virker som om at Björn har det lange lys på og ikke bare agere ud fra at vi død og pine skal i top6 i år - det synes jeg er fedt, og egentligt også betryggende. Jeg kan godt følge argumentet om at de penge vi eventuelt tjener på et salg af Jebali potentielt kan blive tabt ved dårligere sportslige resultater, det er bare en lidt forsimplet måde at stille det op på imo. Det kan godt være at top 6 glipper i år ved afgang af Jebali og Gigo (det kommer dog helt an på erstatningerne), men ved at erstatte de to i Januar vil vi alt andet lige stå bedre i forhold til 23/24 sæsonen hvor vi alligevel ville skulle sige farvel til Gigo og sandsynligvis også Tverskov. Det handler om hele tiden at bygge på og jeg har stor tro på at vi med den nuværende strategi bevæger os i den rigtige retning.

                          En kvalitets 9er med de rigtige forcer vil være en forbedring i forhold til Jebali i det nuværende system, og uanset hvor vild jeg er med Gigo, så vil jeg hellere satse på en regulær tilgang frem for en kortvarig lejeaftale, hvis niveauforskellen ellers ikke er alt for stor.

                          Minteh vil jeg godt nok være ked af at sige farvel til, men for 50+ mill. - puha, det kan godt nok også løfte hele klubben, og hvor ville det være en god case.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Det virker som om at Björn har det lange lys på og ikke bare agere ud fra at vi død og pine skal i top6 i år - det synes jeg er fedt, og egentligt også betryggende. Jeg kan godt følge argumentet om at de penge vi eventuelt tjener på et salg af Jebali potentielt kan blive tabt ved dårligere sportslige resultater, det er bare en lidt forsimplet måde at stille det op på imo. Det kan godt være at top 6 glipper i år ved afgang af Jebali og Gigo (det kommer dog helt an på erstatningerne), men ved at erstatte de to i Januar vil vi alt andet lige stå bedre i forhold til 23/24 sæsonen hvor vi alligevel ville skulle sige farvel til Gigo og sandsynligvis også Tverskov. Det handler om hele tiden at bygge på og jeg har stor tro på at vi med den nuværende strategi bevæger os i den rigtige retning.

                            En kvalitets 9er med de rigtige forcer vil være en forbedring i forhold til Jebali i det nuværende system, og uanset hvor vild jeg er med Gigo, så vil jeg hellere satse på en regulær tilgang frem for en kortvarig lejeaftale, hvis niveauforskellen ellers ikke er alt for stor.

                            Minteh vil jeg godt nok være ked af at sige farvel til, men for 50+ mill. - puha, det kan godt nok også løfte hele klubben, og hvor ville det være en god case.
                            Og tænk en case det vil være hvis vi får de 15 millioner € for ham som nogle medier melder om.

                            Shit det er mange penge for en klub som OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Og tænk en case det vil være hvis vi får de 15 millioner € for ham som nogle medier melder om.

                              Shit det er mange penge for en klub som OB.
                              Hvor ser du det tal henne ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Og tænk en case det vil være hvis vi får de 15 millioner € for ham som nogle medier melder om.

                                Shit det er mange penge for en klub som OB.

                                vi får aldrig så mange penge for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X