Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Nu havde jeg en idé om han måske kunne købes fri for 10 millioner pga den situation der er i Rusland, men det var bare et gæt herfra. Hvis du med sikkerhed ved at prisen er 25 millioner, så er det naturligvis helt uaktuelt.
Hvis han kommer på leje i en stor klub og slår igennem tænker jeg at han bliver solgt for 30-50 mill til sommer
Comment
-
https://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu
BT har fået kommentar fra Bjørn, der er kold langt ned ad ryggen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/stor-i...-fristet-endnu
- Likes 3
Comment
-
Det store spørgsmål er for mig i hvor høj grad Bjørn W vil top-6 og desuden mere end plads nr 6. Hvis han vil det kan han ikke sælge Minteh, Jebali (done), Tverskov og afgive Gigo. Jeg tror stadig ikke, vi kan holde på Gigo frem til sommer og så skal de to andre blive på holdet. Men klart nok at skulle der komme et bud i god tid på ja 10 mio euro på Minteh, skal han erstattes med en vi kan være sikker på har nok fodboldintelligens.
Det bliver spændende. Håber ikke der går O'ense i den - igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet store spørgsmål er for mig i hvor høj grad Bjørn W vil top-6 og desuden mere end plads nr 6. Hvis han vil det kan han ikke sælge Minteh, Jebali (done), Tverskov og afgive Gigo. Jeg tror stadig ikke, vi kan holde på Gigo frem til sommer og så skal de to andre blive på holdet. Men klart nok at skulle der komme et bud i god tid på ja 10 mio euro på Minteh, skal han erstattes med en vi kan være sikker på har nok fodboldintelligens.
Det bliver spændende. Håber ikke der går O'ense i den - igen.
Det er en angstprovokerende situation at stå i, og det er tydeligt at læse på sociale medier og her, at ingen OB fans er trygge ved det. Men Björn gør jo præcis det han siger og han er iskold.
Vi kan også stå om 6 måneder med en kold Minteh og en endnu kortere kontrakt. 40-100 mio til den tid? Mon dog.
- Likes 3
Comment
-
Det virker som om at Björn har det lange lys på og ikke bare agere ud fra at vi død og pine skal i top6 i år - det synes jeg er fedt, og egentligt også betryggende. Jeg kan godt følge argumentet om at de penge vi eventuelt tjener på et salg af Jebali potentielt kan blive tabt ved dårligere sportslige resultater, det er bare en lidt forsimplet måde at stille det op på imo. Det kan godt være at top 6 glipper i år ved afgang af Jebali og Gigo (det kommer dog helt an på erstatningerne), men ved at erstatte de to i Januar vil vi alt andet lige stå bedre i forhold til 23/24 sæsonen hvor vi alligevel ville skulle sige farvel til Gigo og sandsynligvis også Tverskov. Det handler om hele tiden at bygge på og jeg har stor tro på at vi med den nuværende strategi bevæger os i den rigtige retning.
En kvalitets 9er med de rigtige forcer vil være en forbedring i forhold til Jebali i det nuværende system, og uanset hvor vild jeg er med Gigo, så vil jeg hellere satse på en regulær tilgang frem for en kortvarig lejeaftale, hvis niveauforskellen ellers ikke er alt for stor.
Minteh vil jeg godt nok være ked af at sige farvel til, men for 50+ mill. - puha, det kan godt nok også løfte hele klubben, og hvor ville det være en god case.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægDet virker som om at Björn har det lange lys på og ikke bare agere ud fra at vi død og pine skal i top6 i år - det synes jeg er fedt, og egentligt også betryggende. Jeg kan godt følge argumentet om at de penge vi eventuelt tjener på et salg af Jebali potentielt kan blive tabt ved dårligere sportslige resultater, det er bare en lidt forsimplet måde at stille det op på imo. Det kan godt være at top 6 glipper i år ved afgang af Jebali og Gigo (det kommer dog helt an på erstatningerne), men ved at erstatte de to i Januar vil vi alt andet lige stå bedre i forhold til 23/24 sæsonen hvor vi alligevel ville skulle sige farvel til Gigo og sandsynligvis også Tverskov. Det handler om hele tiden at bygge på og jeg har stor tro på at vi med den nuværende strategi bevæger os i den rigtige retning.
En kvalitets 9er med de rigtige forcer vil være en forbedring i forhold til Jebali i det nuværende system, og uanset hvor vild jeg er med Gigo, så vil jeg hellere satse på en regulær tilgang frem for en kortvarig lejeaftale, hvis niveauforskellen ellers ikke er alt for stor.
Minteh vil jeg godt nok være ked af at sige farvel til, men for 50+ mill. - puha, det kan godt nok også løfte hele klubben, og hvor ville det være en god case.
Shit det er mange penge for en klub som OB.
Comment
Comment