Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
I BIF blev han omskolet fra angriber til central midtbane og brugt som en 6er der lå bag 2 8ere - så rent positionsmæssigt kunne han sikker godt passe ind i Alms system. Jeg mindes at have læst at han er hurtig samt en god presspiller. Jeg tvivler dog på at han har niveau til at kunne gøre sig gældende for OB.
Vi må se om det ender med at han træner med i OB eller om han bliver snuppet af en 1.Div her til Januar
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sen-til-januar
Ville være fint om OB også kunne bruge lidt mønt på en angriber uden jeg ved hvornår Kadrii og Fenger er tilbage .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sen-til-januar
Ville være fint om OB også kunne bruge lidt mønt på en angriber uden jeg ved hvornår Kadrii og Fenger er tilbage ..
Den vigtigste opgave for BW er stadig at få forlænget med Gigo hvad det så end koster. Man gik over budget i sommers men mon ikke et rigtig godt efterår med sportslig succes,VM penge og højere stadion indtægter gør at der stadig er penge at handle for.
Jeg kan sagtens se 2-3 afgange/udlejninger og 1-2 ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kadrii er senest tilbage til opstarten i Januar. Mht Fenger er det svært at vurdere. Men der er en mulighed for det samme.
Den vigtigste opgave for BW er stadig at få forlænget med Gigo hvad det så end koster. Man gik over budget i sommers men mon ikke et rigtig godt efterår med sportslig succes,VM penge og højere stadion indtægter gør at der stadig er penge at handle for.
Jeg kan sagtens se 2-3 afgange/udlejninger og 1-2 ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ihvertfald at få midtbanen på plads til den næste sæson, der skal noget ind.
Men et smart træk ville være at bytte Aron ud med en anden profil i januar. Det bliver svært at gøre det samme med Okosun når han er skadet det meste af tiden. Men mon ikke bare hans plads erstattes af Ejdum til sommer når Okosun nok drager videre.
Men med BW kan man aldrig vide sig sikker på noget
Comment
-
Tror ikke vi får den helt på plads i dette vindue. Langt fra endda.
Men et smart træk ville være at bytte Aron ud med en anden profil i januar. Det bliver svært at gøre det samme med Okosun når han er skadet det meste af tiden. Men mon ikke bare hans plads erstattes af Ejdum til sommer når Okosun nok drager videre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilken anden profil vil tage til takke med en bænkeplads
OB er jo lige som de fleste andre klubber ikke et sted hvor man garanterer spilletid(Selvom man godt kunne være i tvivl mht Gigo)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvilken anden profil vil tage til takke med en bænkeplads
Lige meget hvad så skal der være konkurrence på pladsen. P.t. er det så Tverskov, Gigo og Manneh med Aron som sidste mand."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvis der ikke forlænges med Gigo og Aron har allerede sagt at han ikke forlænget så er der jo reelt kun Tverskov og Manneh tilbage og hvis ikke Tverskov forlænger snart så er det vel ok han hive en profil ind til at spille med Manneh og så Tverskov på bænken ..
Lige meget hvad så skal der være konkurrence på pladsen. P.t. er det så Tverskov, Gigo og Manneh med Aron som sidste mand.
Comment
-
Tror ikke vi får den helt på plads i dette vindue. Langt fra endda.
Der er ham den 17-årige svensker, så er det spørgsmålet om man kører med Manneh, plus svenskeren, Ejdum og så gerne en fra øverste hylde, han må gerne komme ind til Januar.
Aron og Okosun ser jeg gerne videre til Januar.
Comment
-
Enig. Men hvis Okosun er klar fra opstarten af kan man lige så godt sige farvel til Aron. Gerne begge hvis muligt
så i øvrigt gerne at man hentede en til hver kæde .. Paulsen og Mihajlo må gerne holdes til ilden af mere en Slotsager og Skjelvik og en angriber mere ville ikke gøre noget.
Fra tidligere:
Hansen/Bernat/Magnus
Grubbe/Nicholson. Paulsen/Slotsager. Mihajlo/Skjelvik. Aske/King
Gigovic/Manneh. Tverskov/Aron.
Minteh/Charly. Jebali/Frøkjær. Tongya/Breum
Kadrii/Fenger.
Ekstra : Omar, Kante (lejede til sommer) + U19.
Salg: Sabbi, Okusun, Agon.
Måske salg: (Skjelvik, Aron, Tverskov)
En ny kvalitet der kan give konkurrence i hver kæde:
Centerforsvar, 6’er, angriber.
Kontraktudløb:
Jeppe Tverskov 30/6-2023 - Forlæng gerne.
Jørgen Skjelvik 30/6-2023
Aron Elis Thrandarson 30/6-2023
Kanté Mohamed Kefing 30/6-2023(lejet)
Omar Jebali 30/6-2023(lejet)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Kære Björn Wesström
Hvad med lidt japansk landsholdsfremtid til Superligaen?
Shuto Machino
23 år, 185 cm
13 mål i J1 League denne sæson
3 mål i 4 landskampe (som 9'er)OB – Ingen hader os
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlægKære Björn Wesström
Shuto Machino
23 år, 185 cm
3 mål i 4 landskampe (som 9'er)
En trøje med SKUD MASKIN og nummer 9 ville være oplagt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlægKære Björn Wesström
Shuto Machino
23 år, 185 cm
3 mål i 4 landskampe (som 9'er)
Sammen med Peter Utaka, som har scoret 9 mål i samme liga (jeg er ligeglad med hans alder... altid en KÆMPE OBer i mit hjerte)
Comment
Comment