Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvis BW kan sælge Sabbi, Okusun, Skjelvik, Aron, Agon og måske Tverskov hvis han ikke forlænger så burde det dels give lidt købemønt men også give luft i lønbudgettet. Specielt de tre første har nok nogle ret fine kontrakter i forhold til hvad de bringer til holdet .. 6 for 3. Så er der stadig et fint antal spillere med rimelig kvalitet og såvel unge som egen avl der kan arbejdes videre med og på.
    Men det er nok praktisk temmeligt svært at sælge alle disse spillere.

    Der skal jo to til en tango.

    Sabbi har været igennem et langt skadesforløb og får en høj (!) løn. Okosun har utvivlsomt landet karrierens største kontrakt her i OB, og vil skulle gå et skridt ned ved et skifte.

    AT og Skjelvik er ret oplagte som (billige) salg, omend jeg frygter, at Skjelvik får en temmelig høj hyre. Måske han er vældigt tilfreds med at nyde sit otium i Odense?

    Agon bliver svær at sælge. At tilbyde ham en længere kontrakt er en gåde af de større.

    Og mon ikke Tver går kontrakten ud og får et udenlandsophold herefter.

    Der skal nok komme gang i svingdøren - men 6 salg. Det tror jeg slet ikke på.
    Last edited by Jungledyret; 29-10-2022, 11:34.

    Comment


      #62
      Thrandarson er på vej væk, hans egne udtalelser peger også i den retning. Måske et salg i vinter kan give et lille beløb. Okusun må vi forsøge at afvikle, mon ikke han selv også søger mere spilletid end han får i OB ? Hvis forlængelse med Gigo (tvivler jeg på, desværre) ikke lykkes og vi ikke får forlænget med Tverskov, skal vi bruge en ekstra kvalitets 6 er , ved siden af Manneh. Ejdum kan supplere , men det er nok for tidligt at forvente han kan løfte rollen som primær. Alm systemet har tidligere bevist at det kræver 2 løbe og boldstærke 6 ere for ikke at bryde sammen. Jeg er i stigende grad bekymret for Fenger, hans forcer kræver en masse fysik, og han har mange og lange skadesforløb i forhold til sin alder, Kadrii kommer igen, men vi skal nok have en 9 er mere hvis Max ikke holder.Skjelvik er en pænt dyr suppleringsspiller, men han er venstrebenet og kan dække både centralt og på kant, når Mihajlo og Aske behøver pause, den type er der ikke mange af, så må vi leve med de “expected fuck ups” som han også indeholder.Kan han sælges er det vel ok, men jeg tvivler. Så er der alle “lottokuponerne” , det lyder ikke pænt at kalde vores spillere det, beklager, men Omar, Kante, vores udlejede unge skal jo vurderes, og der forventer jeg et par skift så vi kan få plads til flere unge, evt. også ude fra. Overordnet har jeg stor tillid til BW og Co. sidste vindue var opløftende.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Men det er nok praktisk temmeligt svært at sælge alle disse spillere.

        Der skal jo to til en tango.

        Sabbi har været igennem et langt skadesforløb og får en høj (!) løn. Okosun har utvivlsomt landet karrierens største kontrakt her i OB, og vil skulle gå et skridt ned ved et skifte.

        AT og Skjelvik er ret oplagte som (billige) salg, omend jeg frygter, at Skjelvik får en temmelig høj hyre. Måske han er vældigt tilfreds med at nyde sit otium i Odense?

        Agon bliver svær at sælge. At tilbyde ham en længere kontrakt er en gåde af de større.

        Og mon ikke Tver går kontrakten ud og får et udenlandsophold herefter.

        Der skal nok komme gang i svingdøren - men 6 salg. Det tror jeg slet ikke på.
        Jeg kan heller ikke se det for mig. Jeg tror også det vil være helt fornuftigt med et forholdsvist roligt vindue ovenpå sommerens store udskiftning. Der skal selvfølgelig fremtidssikres, især på den centrale midtbane, men udover på 9'eren synes jeg ikke vi har akutte mangler lige pt, hvis vi lykkes med at forlænge Gigo, ligesom vi vel ikke har de helt oplagte salgsobjekter udover hvis Jebali får en rolle ved VM og gør det godt. En forlængelse med Gigo, en 9'er og lidt oprydning i det mest åbenlyse overskud, så vil jeg egentlig være fint tilfreds.

        Mucoli tror jeg ikke man prøver at komme af med allerede, og hvis han bliver solgt tror jeg ikke der kommet noget nyt ind i stedet. De pladser han dækker er også dem, hvor vi er bedst dækket ind med spændende talenter. Skjelvik tror jeg også man har det fint nok med i konkurrence med Aske indtil sommer i hvert fald. King skal gerne videre, hvadenten det er permanent eller på leje, og så bør man nok også arbejde aktivt på at komme af med en af Aron og Okosun, men forlænger Gigo er der ikke noget akut behov for en erstatning på nogle af positioner.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror man skal forvente at Aron eller Okosuns plads godt kunne afløses af Max Ejdum til sommer.
          De andre centrale midtbane spillere kigger man nok på noget mere 1:1
          Som kontraktsituationen ser ud nu med flere centrale spillere som formentligt er væk senest til Juli, vil det være håbløst udelukkende at tænke i 1:1 erstatninger når de forlader os. Såfremt Björn allerede nu ved at en permanent aftale med Gigo er utopi og at udlandet trækker i Tverskov, så vil rettidig omhu med tilgange til vinter være helt på sin plads. Aron og Okosun kan ikke være tilfredse med situationen og burde være til at skippe afsted til vinter, og så burde der både trupmæssigt, men også økonomisk, være luft til at lede efter erstatninger for Tverskov og Gigo.
          At stå til sommer med Manneh, Okosun og Ejdum til den centrale midtbane vil være dybt useriøst.

          Comment


            #65
            Vi har åbenbart været på udkig efter ham i sommers

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ville-have-ham

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi har åbenbart været på udkig efter ham i sommers

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ville-have-ham
              Spændende. Jeg kender ham ikke, men jeg har en hed drøm om, at vi får tilført en klassisk targetman/spydspids (uden at vide om nævnte spiller lever op til det prædikat).

              Det mangler vi nemlig i truppen. BK er en god presspiller og afslutter, Fenger er en fin dybdeløber og fighter. Jebali er, ja - Jebali.

              Vi mangler en type, man kan spille bolden op på og som kam fordele den videre til vores 3 offensive spillere i andet geled, og så kunne det da også være sjovt at have bare én angriber, som man kunne slå er indlæg efter.

              På en god dag kan Jebali det første, men de gode dage har været fraværende et stykke tid, og nogen trussel i luften er han ikke just.

              Comment


                #67
                Har Bjørnen ikke nærmest allerede bevist nok til at Niels måske tør åbne checkhæftet en smule?

                Comment


                  #68
                  Raimonds Krollis

                  Comment


                    #69
                    Jeg synes vi skal have fat i en rendyrket 9er, for eksempel Kamara fra Randers. Det blev nænvt før, men jeg er helt enig: Grot ville også være et perfekt match, tvivler bare lidt om han gider stadigvæk Superligaen hans præstationer in mente, jeg tror han stiler højere. Og vi skal have gang i Breum igen, han er bare et stort talent. Tverskov skal vi under alle omstændigheder forsøge at forlænge med. Jeg vilke også gerne holde på Thrandarsson, men han vil jo videre. Og hvis det skal give mening med kontrakten til Kante, så skal han har et chance på superligaholdet for at vise hvad han kan. Kjerrumgaard viser fine takter i Nykøbing, måske er det en mulighed at få ham tilbage før enden af lejekontrakten, han er jo også en klassisk 9er.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Raimonds Krollis
                      Hvad med ham?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvad med ham?
                        Hmmm.... scorer en del mål, er ung og i stald hos Mikkel Beck... andet aner jeg ikke

                        Comment


                          #72
                          Har hørt en fugl synge om, at Tverskov er færdig med sin bachelor her til sommer. Mon ikke BW skulle prøve at overbevise ham om at fortsætte med kandidatuddannelsen oveni, og så forlænge de 2 år, som den tager?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Har hørt en fugl synge om, at Tverskov er færdig med sin bachelor her til sommer. Mon ikke BW skulle prøve at overbevise ham om at fortsætte med kandidatuddannelsen oveni, og så forlænge de 2 år, som den tager?
                            Tror da lige BW skal sætte sig ind om kandidaten på hans uddannelse overhovedet udbydes i Odense. Udbydes den kun i Aarhus eller København skal han stikke piben ind

                            Comment


                              #74
                              https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...ind-i-broendby

                              Med OB fra starten

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Har hørt en fugl synge om, at Tverskov er færdig med sin bachelor her til sommer. Mon ikke BW skulle prøve at overbevise ham om at fortsætte med kandidatuddannelsen oveni, og så forlænge de 2 år, som den tager?
                                Tror din fugl hørte det af en kommentator i mandags under FCM-OB. Der blev det sagt og det er ikke første gang

                                Eneste mikroskopiske mulighed for at han kunne forlænge ville være medaljer og et gruppespil i europa IMO

                                Comment

                                Working...
                                X