Ingen 10er fra Polen og ifg min kilde har der ikke været noget aktuelt derfra. Men en uventet mulighed er opstået og den følges helt til dørs, ellers lukkes vinduet
Ingen 10er fra Polen og ifg min kilde har der ikke været noget aktuelt derfra. Men en uventet mulighed er opstået og den følges helt til dørs, ellers lukkes vinduet
Jeg tænker det bliver Sabbi der starter mod Randers.. Men godt med alternativer
Det er jo godt at have alternativer, men altså hvis du forsøger at tale mig varm på Zohore, så skal vi lige forbi den der med de 23 kampe siden 2019, det skal jeg nok lige se fungere før jeg tror på det, det kan jeg godt afsløre
Men jo og så har man jo også en gardering på 9'eren når både Fenger og Hansborg er ude.
Ingen SL klubber har budt på Okosun, kun leje. Vendsyssel er den eneste med en reel transfer. Som skrevet tidligere var han ikke interesseret i mere leje.
Min bekymring er også at man godt ved nede i Ådalen at man ikke har gang i det mest sexede transfervindue, så skriver man lige med Zohore, der er lidt navn på ham endnu.
Om ikke andet så får man en angriber man kan smække i boksen de sidste 5-10 minutter hvor man skal jagte et eller andet.
Jeg håber og tror dog stadig på at man kører Kadrii/Sabbi på toppen.
Jeg tænker det bliver Sabbi der starter mod Randers.. Men godt med alternativer
Leave a comment: