Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Vi er klart svækket. Gigovic og Jebali var rigtig vigtige spillere for os og ikke bare lige sådan at erstatte.

    Jeg håber virkelig til sommer at vi kan få lavet et stort salg på eksempelvist Minteh, så vi kan få tilført noget kapital, fordi det er meget tydeligt at det er det der mangler.

    Man er altså blevet overhalet nu af både AGF og FCN, som i de sidste 2-3 år også er begyndt at jokke seriøst på speederen. Man skal se at få fingeren ud af gaskammeret i Odense med finansieringen af fodbolden, ellers så får man det altså meget, meget, svært lige om lidt.
    Er vi blevet overhalet af AGF på andet end stadion?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg synes det er lidt det samme her (ved godt at sommervinduer ofte er mere aktive end vintre).

    Tongya = Juwara

    Gigo = Skyttä / Mustafić (beklager, men synes ikke Gigos CV er mere prangende end de andres) Tror sidstnævnte bliver en profil for os
    Nu spurgte du jo om ikke stemningen var den samme dengang - så det var primært det jeg svarede på.

    Men altså, selvom jeg også tror meget på Mustafic, så er Gigovics CV altså med afstand mere imponerende. Brændte Alsvenskan af i meget ung alder, blev solgt til en klub i en betydeligt stærkere liga end den danske, hvor han gjorde det rigtig fint. Mustafic er en spiller, vi kunne hente under normale omstændigheder, Gigovic havde vi aldrig været i nærheden af havde det ikke været for krigen i Ukraine. Skyttä brændte en betydelig svagere liga af i en ung alder, men har modsat Gigovic haft svært ved at få spilletid efter han er skiftet til en stærkere liga. Derfor kan han sagtens stadigvæk blive en gevinst for os, og det håber jeg da i den grad. Så vil jeg også have noget at snakke med mine fodboldinteresserede venner om heroppe i det finske.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Vi er klart svækket. Gigovic og Jebali var rigtig vigtige spillere for os og ikke bare lige sådan at erstatte.

    Jeg håber virkelig til sommer at vi kan få lavet et stort salg på eksempelvist Minteh, så vi kan få tilført noget kapital, fordi det er meget tydeligt at det er det der mangler.

    Man er altså blevet overhalet nu af både AGF og FCN, som i de sidste 2-3 år også er begyndt at JOKKE seriøst på speederen. Man skal se at få fingeren ud af gaskammeret i Odense med finansieringen af fodbolden, ellers så får man det altså meget, meget, svært lige om lidt.
    Hvorfor tror du ikke Mustafić kan tage overfor Gigo ?

    Hvorfor tror du ikke en ung Skyttä kan være et frisk pust med rappe fødder, som kan tage over for Jebali (som de fleste mente var langsom) ?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Vi er klart svækket. Gigovic og Jebali var rigtig vigtige spillere for os og ikke bare lige sådan at erstatte.

    Jeg håber virkelig til sommer at vi kan få lavet et stort salg på eksempelvist Minteh, så vi kan få tilført noget kapital, fordi det er meget tydeligt at det er det der mangler.

    Man er altså blevet overhalet nu af både AGF og FCN, som i de sidste 2-3 år også er begyndt at jokke seriøst på speederen. Man skal se at få fingeren ud af gaskammeret i Odense med finansieringen af fodbolden, ellers så får man det altså meget, meget, svært lige om lidt.
    Last edited by Striwetforlivet!; 01-02-2023, 12:44.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Nej, folk var overordnet set ret blæst bagover efter sommervinduet, der jo også resulterede i - for OB standarder - uhørt mange tilgange . De fleste kunne godt se på Gigovics cv at han ville være en markant erstatning og Tongya så også interessant ud. Derudover tror jeg der var enighed om at Martin Hansen bragte noget nødvendig stabilitet ind i bagkæden. Enkelte var bekymrede over hvor godt BP ville passe ind i spillestilen og Mucolli var der også nogle, der ikke helt forstod. Grubbe og Manneh var de fleste vist enige om så spændende ud på sigt
    Jeg synes det er lidt det samme her (ved godt at sommervinduer ofte er mere aktive end vintre).

    Tongya = Juwara

    Gigo = Skyttä / Mustafić (beklager, men synes ikke Gigos CV er mere prangende end de andres) Tror sidstnævnte bliver en profil for os
    Last edited by Online; 01-02-2023, 12:32.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Vi er uden tvivl lettere svækket og derfor ikke det bedste transfervindue. Virker lidt til, at vi lidt sælger top 6, fordi der skal ske en masse til sommer. Derfor også de mange lejeaftaler. Det bygger jeg også lidt på BWs medvirken i SFÅ i går.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Var vi ikke også lidt mugne efter sommervinduet ?

    Hvor mange kendte / regnede med at bl.a. Gigo og Minteh ville gøre en forskel
    Nej, folk var overordnet set ret blæst bagover efter sommervinduet, der jo også resulterede i - for OB standarder - uhørt mange tilgange . De fleste kunne godt se på Gigovics cv at han ville være en markant erstatning og Tongya så også interessant ud. Derudover tror jeg der var enighed om at Martin Hansen bragte noget nødvendig stabilitet ind i bagkæden. Enkelte var bekymrede over hvor godt BP ville passe ind i spillestilen og Mucolli var der også nogle, der ikke helt forstod. Grubbe og Manneh var de fleste vist enige om så spændende ud på sigt

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Var vi ikke også lidt mugne efter sommervinduet ?

    Hvor mange kendte / regnede med at bl.a. Gigo og Minteh ville gøre en forskel

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det er ikke udelukket for mig. Men ja, det kommer til at blive op ad bakke uden Gigo og Jebali. Det kommer til at tage os lang tid, at lære at spille uden Jebali. Vi har været for vant til at bare spille den til ham, hvis der var brug for noget kreativt. Det kunne man også tydeligt fornemme ud fra de første par træningskampe
    jeg kan se masser af grunde til at det ikke lykkedes for os.

    - men endnu har jeg ja-hatten på, for hvordan kan vi undgå at vinde hjemme mod randers? Jeg kan slet ikke se det for mig ( jeg ved dog af erfaring at det hurtigt kan ændre sig )

    Men endnu er der bare så mange ubekendte - der har jeg slet ikke fulgt med i hvordan de andre hold har gjort det.

    Bare som eksempel; 1 runde vi møder randers og tager selvfølgelig () 3 point. bif møder nordsjælland og taber lige så selvfølgeligt. Så er der 6 point mellem os og dem - og kun 4 kampe til at hente det.

    Og der er bare så mange indbyrdes opgør, der sjældent går som man regner med. Jeg bevarer optimismen lidt endnu, omend jeg ikke ved hvad jeg reelt har at have den i.

    Hvis man keder sig er der jo altid slutspilssimulatoren https://superliga.dk/slutspilsimulator/ man kan lege med. OB ender af en eller anden grund altid i top 6 for mig...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Tv2 har også OB til at være en smule svækket

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2023-02...dere-og-tabere

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    På TV3 var de tre i studiet enige om at AAB havde gjort det bedst i dette transfermarked. De skulle også pege på, hvem der have gjort det dårligst (Lyngby talte ikke). Kun en turde pege på kun en klub. KEP sagde OB.
    Han siger jo så meget, men TOP-6 er for mig helt udelukket. Det er jo kun fem kampe. Jeg tror ikke vi kan ende bedre end nr 9. Trist. Men godt vi kom af med nogle spillere og at vi beholdte Tverskov.
    Det er ikke udelukket for mig. Men ja, det kommer til at blive op ad bakke uden Gigo og Jebali. Det kommer til at tage os lang tid, at lære at spille uden Jebali. Vi har været for vant til at bare spille den til ham, hvis der var brug for noget kreativt. Det kunne man også tydeligt fornemme ud fra de første par træningskampe

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    På TV3 var de tre i studiet enige om at AAB havde gjort det bedst i dette transfermarked. De skulle også pege på, hvem der have gjort det dårligst (Lyngby talte ikke). Kun en turde pege på kun en klub. KEP sagde OB.
    Han siger jo så meget, men TOP-6 er for mig helt udelukket. Det er jo kun fem kampe. Jeg tror ikke vi kan ende bedre end nr 9. Trist. Men godt vi kom af med nogle spillere og at vi beholdte Tverskov.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det meldes der ikke noget om, men mon ikke man ret nemt kan blive enige om en aftale, hvis der går godt. Tænker ikke vi kommer til at forlange andet end småpenge for ham.
    Han er trods alt landsholdsspiller som lige har været med til VM

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg synes ikke at transfervinduet var SÅ dårligt. Det er nok dér man er nu i OB.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det sagde BW igår i SFÅ live. At det var med henblik på for begge parter at han ikke skulle tilbage til OB og at der var en købs option
    Glimrende.

    Leave a comment:

Working...
X