Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nogen gange fornemmer jeg igen baconduften !
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
23 kampe siden 2019, det er skisma ikke meget fo'bold. Er det også på en lejeaftale?
Leave a comment:
-
KZ har været meget skadet, men det har BK og MF vel også uden flertallet har afskrevet dem !
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Er det mon "Svinet" i forklædning :D?
- Likes 1
Leave a comment:
-
spændende hvilken forfatning han kommer i.
og endnu en kort aftale?
men man kan ikke sige at BW ikke forsøger at styrke truppen i et forsøg på at nå top 6, så det er positivt. Om vi så reelt har midlerne / styrken til at tiltrække de virkelige forstærkninger vi har brug for er jo en anden sag.
Men man sidder ikke på hænderne og spiser os af med at vi skal styrke os gennem kontinuitet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægViiiiiiildt. Tænker ikke det bliver den sidste ud/ind. BW er on fire!
Meeeen… Navnet er der ja… Men er der kvalitet endnu i ham?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, plus har ikke været en del skadet? Men spændende og ja vi mangler en type som ham.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...aa-vej-til-ob/
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det vil være helt kanon hvis han er i form. Er han ikke det kan jeg ikke se ham gøre en forskel i relation til top 6 og så forstår jeg ikke den korte kontrakt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det vil være helt kanon hvis han er i form. Er han ikke det kan jeg ikke se ham gøre en forskel i relation til top 6 og så forstår jeg ikke den korte kontrakt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægViiiiiiildt. Tænker ikke det bliver den sidste ud/ind. BW er on fire!
Meeeen… Navnet er der ja… Men er der kvalitet endnu i ham?
Leave a comment:
Leave a comment: