Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHvis vinduet lukkes med KZ….så falder BW kredit satme en del hos mig…men lad os nu se
Men man bliver godt nok misundelig når man ser hvad de andre hiver ind, Sertdemir til Farum alligevel. Sataner.
Leave a comment:
-
Hvis vinduet lukkes med KZ….så falder BW kredit satme en del hos mig…men lad os nu se
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg tror der er et plus på løn udgifterne, dog med det forbehold at man nok forsøger at forlænge med Minteh.
Transfer tror jeg ikke der er så meget på, ikke hvis vi, i forhold til vores budget, skal sælge for 7,5 mill årligt.
Men altså våd drøm Abildgaard OG Mattsson.
Men så skal Thorborg vist forbi med platin kortet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægIndtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
Det håber jeg ikke bliver tilfældet! Bjørn må sgu godt lige svinge checkhæftet en gang eller to inden midnat. Våd drøm; Abildgaard eller Matsson(selvom det jo så er endnu en lejeløsning)
Transfer tror jeg ikke der er så meget på, ikke hvis vi, i forhold til vores budget, skal sælge for 7,5 mill årligt.
Men altså våd drøm Abildgaard OG Mattsson.
Men så skal Thorborg vist forbi med platin kortet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlægIndtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
Det håber jeg ikke bliver tilfældet! Bjørn må sgu godt lige svinge checkhæftet en gang eller to inden midnat. Våd drøm; Abildgaard eller Matsson(selvom det jo så er endnu en lejeløsning)
Leave a comment:
-
Indtil videre er Zohore vel ikke officiel, men hvis vi antager at han signes og så lukker vinduet efterfølgende, må det da være et temmelig stort økonomisk plus-vindue? Både hvad angår løn og transfer-summer..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ang. Joel King er der oplysninger om det er u'leje, eller er det et salg der forventes.
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægIngen 10er fra Polen og ifg min kilde har der ikke været noget aktuelt derfra. Men en uventet mulighed er opstået og den følges helt til dørs, ellers lukkes vinduet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlægIngen 10er fra Polen og ifg min kilde har der ikke været noget aktuelt derfra. Men en uventet mulighed er opstået og den følges helt til dørs, ellers lukkes vinduet
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: