Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg fatter ikke, vi stadig diskuterer Alm, at han ikke er fyret for længst. Du kan da ikke have et snit på 0,8 og være træner for OB. Jeg sad lige bag ham i dag, og jeg forstår ikke, han ikke er mere oppe på dupperne over det makværk, vi blev præsenteret for. Han står stille og roligt og glor, ingen råben og skrigen, ingen dirigering af spillerne, intet forsøg på noget som helst. Vores udtryk er som en slatten karklud. Han formår overhovedet ikke at sætte spillerne op. Vi kan ingenting andet end stå og tage imod slagene og lægge en lang skævert ud over sidelinjen eller til modstanderen. Jeg nægter at tro på, vi skal se på det her gylle resten af sæsonen, vi er nødt til at prøve en anden træner øjeblikkeligt.
    De er vel i ledelsen ikke helt færdige med at fejre sidste sæson’s 2.plads i taberslutspillet. Det er vel også her BW har vurderet at en kasseret middelspiller til midterforsvaret var rigelig forstærkning.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mit gæt er det sidste.

      Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
      Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

      Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
      King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
      Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller
      Bp er også en fejl. Han er marginalt bedre end KL, men det flytter os ikke. Bp er en fin fighter, men kvaliteten er ikke god mok- sorry to say

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Nu synes jeg ikke, at de 1-årige lejekontrakter på Kante og Omar er den store katastrofe. Der er dog en mulighed for gevinst, også når man spiller lotto.
        Ikke den store katastrofe nej.
        Men ud fra hvad jeg har set til Kante er jeg 99,99% sikker på at han ikke får 1 min i superligaen og bliver sendt hjem hurtigst muligt.
        Omar skal lige have tid til at lande og få trænet med holdet. Så han får en chance i dette regnskab. Men hvad jeg har set i denne uge er ikke noget hvor jeg tænker woooaw. Det er ihverfald ikke den genkendelse af åbenlys kvalitet som man hurtig så ved Ivan. Så hvis Omar skal blive en gevinst er det noget der skal bygges på i træning IMO. Men håbet lever selvfølgelig

        Så nogle gange er det måske også bare klogt at spilde en masse penge og energi på håbløse projekter. Og bruge de penge til en pulje hvor man kaster store penge efter kvalitet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Og det kommer vi også til. Alm bliver fyret.

          Kommer det til at hjælpe?

          Næppe.

          Måske OB har brug for et par år i første division. Der skal bygges op helt fra ny.

          Og det skal ikke være af dem, der har bygget det her makværk op.
          sådan set enig - en ny træner vil i sig selv ikke ændre alverden.

          Jeg tror dog i den grad på at der må kunne findes en træner der kan få mere ud af truppen. Ja der er mangler og den er ikke så godt sat sammen. Men der er altså gode spillere i den trup.
          Pt bliver der bare ikke spillet tilnærmelsvis til par. 1+1 giver ikke 2 som det som minimum bør.

          Og i min bog må det pege bla på træneren. Og spillestilen - for det må jo være her kæden hopper af. At truppen og stilen ikke passer sammen.

          Holder Alm fast i stilen fordi det er den der bliver dikteret oppefra - ja så er det jo ihvertfald ikke alt sammen hans skyld. Men vi så jo hvad der skete i sidste uge - og der tror jeg da nok Alm havde fået pålagt en anden stil - den blev så hurtigt smidt ud igen.

          Nej en ny træner - lad os sige David Nielsen fordi han går ledig pt, han kan næppe forvandle denne gruppe spillere til top 4 hold uden markante forstærkninger. Men tror helt sikkert på han vil kunne få mere ud af spillerne end Alm kan.

          Om det i sidste ende vil være nok til at overleve endnu en sæson...tja

          Men holder man fast i Alm og ikke bringer nogle ordenlige forstærkninger ind - så snakker vi 1 division næste sommer

          Comment


            Jeg tror, vi rykker ned uanset.

            Men jeg er ikke uenig. Det går ikke mere med Alm, og vi må finde en ny og håbe på en kortsigtet reaktion.

            Jeg håber ved samme lejlighed, at man fyrer BW. Aldrig har jeg set en fodbolddirektør hente så mange fuldstændigt meningsløse spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg tror, vi rykker ned uanset.

              Men jeg er ikke uenig. Det går ikke mere med Alm, og vi må finde en ny og håbe på en kortsigtet reaktion.

              Jeg håber ved samme lejlighed, at man fyrer BW. Aldrig har jeg set en fodbolddirektør hente så mange fuldstændigt meningsløse spillere.
              der er jeg så slet ikke endnu.

              Jeg mener stadig der er flere plusser end minusser i bogen. Jeg syntes han kommunikere godt - modsat de sidste mange vi har haft - og det er altså en stor del af jobbet. ( ikke at ville stille op til interview i aften pga de vil spørge til alm trækker så ret meget ned her ) - men generelt gode evner til at håndtere medierne.

              - Og så kan jeg godt li' at der sker noget - han agerer. HC har set hårdt ramt ud - så bringer man en målmand ind. KL har set forfærdelig ud - ser ud til man får ham sendt videre. De unge der ikke får nok spilletid - endelig begynder man at kigge på at leje dem ud.

              Jeg tror fortsat han vil kunne skabe noget godt. Hvis han får tiden - og selvf midlerne.

              Men er helt enig - godt nok nogle underlige handler.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                der er jeg så slet ikke endnu.

                Jeg mener stadig der er flere plusser end minusser i bogen. Jeg syntes han kommunikere godt - modsat de sidste mange vi har haft - og det er altså en stor del af jobbet. ( ikke at ville stille op til interview i aften pga de vil spørge til alm trækker så ret meget ned her ) - men generelt gode evner til at håndtere medierne.

                - Og så kan jeg godt li' at der sker noget - han agerer. HC har set hårdt ramt ud - så bringer man en målmand ind. KL har set forfærdelig ud - ser ud til man får ham sendt videre. De unge der ikke får nok spilletid - endelig begynder man at kigge på at leje dem ud.

                Jeg tror fortsat han vil kunne skabe noget godt. Hvis han får tiden - og selvf midlerne.

                Men er helt enig - godt nok nogle underlige handler.
                Vi stod stærkere og mere balanceret med Opondo og Kløve og AJA end dem BW har hentet ind.

                Det er pænt vanvittigt.

                Forstår dig - og man orker heller ikke hele tiden at starte forfra, men jeg er ekstremt skuffet over BW.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Vi stod stærkere og mere balanceret med Opondo og Kløve og AJA end dem BW har hentet ind.

                  Det er pænt vanvittigt.

                  Forstår dig - og man orker heller ikke hele tiden at starte forfra, men jeg er ekstremt skuffet over BW.
                  mit bud vil være at det handler om at gå et skridt tilbage før vi kan kan tage to skridt frem.

                  Ja vi stod bedre med de spillere - på kort sigt, men noget andet der også er sket under BW (som måske også var sket alligevel hvem ved ) der er rykket en hel del flere unge op. Charly ser spændende ud, Grubbe hjem - rart at han endelig kom ind i dag - slotsager og adelgaard. Så håber da man kan få dem kørt ind og samtidig overleve denne sæson og så....er der jo altid næste sæson.

                  Men der skulle jo ryddes op i truppen.

                  - jeg havde så bare håbet dem der blev bragt ind var fra en lidt højere hylde - så de virkeligt kunne hjælpe de unge.

                  Der ved jeg sgutte med BP - er han ikke bare en ny AJA? En udemærket men heller ikke mere end det forsvarsspiller.

                  anyways - jeg er også skuffet, over BW fordi jeg havde højere forhåbninger til ham. Og over holdet - for troede trods alt de havde rykket sig den rigtige retning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    mit bud vil være at det handler om at gå et skridt tilbage før vi kan kan tage to skridt frem.

                    Ja vi stod bedre med de spillere - på kort sigt, men noget andet der også er sket under BW (som måske også var sket alligevel hvem ved ) der er rykket en hel del flere unge op. Charly ser spændende ud, Grubbe hjem - rart at han endelig kom ind i dag - slotsager og adelgaard. Så håber da man kan få dem kørt ind og samtidig overleve denne sæson og så....er der jo altid næste sæson.

                    Men der skulle jo ryddes op i truppen.

                    - jeg havde så bare håbet dem der blev bragt ind var fra en lidt højere hylde - så de virkeligt kunne hjælpe de unge.

                    Der ved jeg sgutte med BP - er han ikke bare en ny AJA? En udemærket men heller ikke mere end det forsvarsspiller.

                    anyways - jeg er også skuffet, over BW fordi jeg havde højere forhåbninger til ham. Og over holdet - for troede trods alt de havde rykket sig den rigtige retning.
                    BW har lavet flere gode ændringer. Men og der er et kæmpe men. Der er købt ind på et niveau så selv Jesper Hansen kunne overgå det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      mit bud vil være at det handler om at gå et skridt tilbage før vi kan kan tage to skridt frem.

                      Ja vi stod bedre med de spillere - på kort sigt, men noget andet der også er sket under BW (som måske også var sket alligevel hvem ved ) der er rykket en hel del flere unge op. Charly ser spændende ud, Grubbe hjem - rart at han endelig kom ind i dag - slotsager og adelgaard. Så håber da man kan få dem kørt ind og samtidig overleve denne sæson og så....er der jo altid næste sæson.

                      Men der skulle jo ryddes op i truppen.

                      - jeg havde så bare håbet dem der blev bragt ind var fra en lidt højere hylde - så de virkeligt kunne hjælpe de unge.

                      Der ved jeg sgutte med BP - er han ikke bare en ny AJA? En udemærket men heller ikke mere end det forsvarsspiller.

                      anyways - jeg er også skuffet, over BW fordi jeg havde højere forhåbninger til ham. Og over holdet - for troede trods alt de havde rykket sig den rigtige retning.
                      Dem der er rykket op, erstatter de ikke bare Ibrahimagig, Brems, Khemdee, Vestergaard og andre unge som nok bere er i truppen for at få det til st ligne at akademiet er velkørende?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        BW har lavet flere gode ændringer. Men og der er et kæmpe men. Der er købt ind på et niveau så selv Jesper Hansen kunne overgå det.
                        jeg er helt enig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Dem der er rykket op, erstatter de ikke bare Ibrahimagig, Brems, Khemdee, Vestergaard og andre unge som nok bere er i truppen for at få det til st ligne at akademiet er velkørende?
                          det er muligt. Men igen syntes charly har været et af de få lyspunkter denne sæson.

                          Breum er god - spil ham nu noget mere.

                          robin gjorde det fint sidst - hvorfor skulle han på bænken?

                          og de andre...må tiden vise - men syntes vi så lidt mere fart og vilje i dag efter et par indskiftninger. Og vil da hellere tabe med nogle af de unge på banen, nogle der viser noget fight og vilje frem for at tabe efter sådan en forestilling som det vi så i starten af kampen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Jeg tænker, at det faktisk er helt perfekt, at det går så vanvittigt galt for holdet nu. Det tvinger rigmanden til at bekende kulør. Jeg Synes det er spændende. Smider han 20-30 mil eller lader han skuden synke
                            Eller så smider han 5-8 millioner, så der kan hentes et par pøse ind der lige nøjagtig holder skuden flydende.
                            ... men næste sæson er hullerne i skroget der så stadig.
                            Det er tror jeg bliver "løsningen"
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Jeg fatter ikke, vi stadig diskuterer Alm, at han ikke er fyret for længst. Du kan da ikke have et snit på 0,8 og være træner for OB. Jeg sad lige bag ham i dag, og jeg forstår ikke, han ikke er mere oppe på dupperne over det makværk, vi blev præsenteret for. Han står stille og roligt og glor, ingen råben og skrigen, ingen dirigering af spillerne, intet forsøg på noget som helst. Vores udtryk er som en slatten karklud. Han formår overhovedet ikke at sætte spillerne op. Vi kan ingenting andet end stå og tage imod slagene og lægge en lang skævert ud over sidelinjen eller til modstanderen. Jeg nægter at tro på, vi skal se på det her gylle resten af sæsonen, vi er nødt til at prøve en anden træner øjeblikkeligt.
                              Ingen træner i verden kan få spillere med den her kvalitet til at leve op til strategien. Det kan godt være han ikke får det maksimale ud af truppen, men det er aldrig nogensinde en top 6 trup, og så det er i min optik i og for sig lige meget. som du siger, Bengaard, så rigtigt længere oppe på siden: vi er slet ikke teknisk dygtige nok til at være med på BIF niveau. Man skal have vildt hurtig boldomgang for at skabe chancer, hvis man da ikke bare spiller en lang bold og håber på Hornemand - men det er jo alt for tyndt og jo heller ikke den strategi der er udstukket. Problemet er at spillere som Aron (og jeg kan endda godt lide ham), Fenger, Jørgen, Michelsson, King osv. jo er alt, alt for langsomme om at afvikle. Det er jo også derfor at vi ikke kan spille os ud i fase 1 i går. Hvis man lægger et højt pres på os, mister vi bolden. Det er alt for let at sætte os skakmat på det parameter. BW sagde jo også efter FCM-kampen, at vi måske ikke er så gode på bolden, som vi har gået og troet. Men nu har vi jo også sagt farvel til en af de få, som faktisk var god på bolden, nemlig JJ. Når han så afløses, af en som er dårligere, kommer korthuset til at vakle endnu hurtigere end det gjorde i forvejen.
                              Ergo er Alm blevet sat til at løse en opgave, som på de præmisser der er opstillet er umulig. Jeg har svært ved at tro, at BW er uduelig med det CV han har. Men Thorborg har simpelthen over de sidste 11-12 år bragt OB i en situation, hvor vi er uinteressante for spillere af den rette kvalitet - især hvis man ikke kan lokke med en (for) stor løncheck. Der er alt for mange bedre tilbud til dem. Hvis vi skal havde den mindste chance for at hente rigtig kvalitet, er det i vinduets sidste timer og det ved vi jo alle er ren gambling.
                              Hvis rigmanden ikke vil skyde et betydeligt millionbeløb i kassen, er eneste løsning i min optik, det jeg har skrevet i et år nu: 1. vi bliver nødt til at rykke ned, 2. vi skal af med alle de dyre spillere, hvor kvalitet pr. krone er horribelt lav, 3. vi skal spille med 6-7 akademispillere/unge i startopstillingen. Altså en koldstart / er paradigmeskifte i OB.
                              De næste uger blive definerende for OBs fremtid på meget lang sigt. Det er fandme næsten for spændende at være vidne til.
                              Last edited by claudes1; 15-08-2022, 05:14.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                slet

                                Comment

                                Working...
                                X