Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg må i øvrigt også indskyde at jeg har det svært med en anfører i vores situation bruger et pauseinterview, efter vi er blevet skilt ad, på at brokke sig over et straffespark. Jeg er helt enig i den er hård, men det er jo en lille ting blandt alt det der gik imod os. Er det en anfører værdigt at bruge sin energi på at tale om et tvivlsomt dommerskøn, når hele OB-holdet hænger tre meter efter de gule spillere efter hver aflevering og vi ikke selv kan sætte tre afleveringer sammen mere end 1 gang på 45 min? Kadrii indleder også sit interview efter kampen med at nævne det åndssvage straffespark. Det er fuldstændig ligegyldigt, for der var jo intet i denne kamp der talte for at det var en gamechanger. To store profiler skal fokusere langt mere på at sådan en gang lort som vi levere i dag ikke skal finde sted i en klub som OB og måske endda undskylde for at virke så uoplagte. Men det er nok svært, da de måske allerede har opgivet projektet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
      Kunne Alm finde på at gå selv???
      Efter kampen nægtede han at have en mening om hvilke spillere han godt kunne bruge . Det er Bjørn og budgettet, der skal klare det, sagde han. Så jeg tror ikke han vil gå selv.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Aske Adelgaard viste mere end King har gjort i 1 år.

        Grubbe, Breum og Adelgaard fra start næste gang, Tverskov ned i forsvaret. Send King og Skjelvik til Helsingør.

        P.s Brøndby er jo ikke engang særligt gode. Vi er bare dårlige. Hvad havde de ud over målene og hovedstødet på stolpen? Intet. Ikke andet end kontrol.

        MvH ChrisOB
        Nu har King ret beset kun været her siden februar i år og nej, han løfter bestemt ikke noget og det er sandsynligt at han er overmatchet, men han gør det sgu ikke værre end så mange andre. Der er mange spillere som burde vise mere end ham qua status i truppen og erfaring, som bestemt ikke shiner mere end ham. Jeg er dog enig i at Adelgaard gjorde det godt og er det hans niveau, så lad da bare ham få den back. Den er alligevel billigt til salg i disse tider...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

          Efter kampen nægtede han at have en mening om hvilke spillere han godt kunne bruge . Det er Bjørn og budgettet, der skal klare det, sagde han. Så jeg tror ikke han vil gå selv.
          Så får han jo ikke 2 års løn. Så nej

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Joel King med overbevisende back spil……
            Når du skriver sådan, skal du huske at skrive “ ironi anvendt”, ellers tror vi, du mener det.

            Comment


              Bjørn vil ikke give interview til Onside da han ikke vil svare på spørgsmål om Alm

              Comment


                Der spekuleres lige nu i at Alm skal fyres/bliver fyret

                Comment


                  Jeg fatter det ikke!
                  Wesstrøm krævede en anden tilgang og spillemåde men efter en mislykkes én-kamp- intermezzo er vilbage til Alma system som næsten aldrig virkede. Alma system fungerede få gange da alle derfor krævende kræfter var i top kampform. Nu med Mihailo og Sabbi stadig ude og Aron og Jebali kun på vej tilbage til kampform prøver han igen hvad aldrig kom rigtig til at fungere? Hvor er forændringer? Hvor er den nye tilgang? Hvor er konsekvenserne af den fuldstændig katastrofale sæsonstart? I mine øjne dumpede ikke kun som træner men handlede også imod Wesstrøns ordre i dag. Og det SKAL have konsekvenser!
                  Alms opgave er at videreudvikle unge talenter. Men hvad sker der. De bliver frustreret pga manglende spilletid, bliver smidt ind når kampene allerede er tabt, viser hjerte, energi og mere end "etablerede" i 60 eller 70 minutter før - og sidder på bænken næste uge igen om - i bedste fald - få få minutter og opleve det samme igen. Det ødelægger talenter, det ødelægger udvikling, det jagter de væk, i bedste fald til udleje, i værste fald til andre klubber. (Noget OB er god med i årevis at sende spiller væk som præsterer et andet sted).
                  Beklager at skal sige det: klubbens ambitioner om Top 6 følges sikker ikke af transferhandling men at vi er ligaens dårligste hold og nedrykningskandidat nummer ét går i første linje på Alms konto. Hvis han kan ikke skabe et hold som er konkurrencedygtig om plads 7-10 med truppen han har til rådighed så dumper han som træner.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bjørn vil ikke give interview til Onside da han ikke vil svare på spørgsmål om Alm
                    Troede han ville få Horsenskampen med. Men måske ikke…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Der spekuleres lige nu i at Alm skal fyres/bliver fyret
                      Lyder ret sandsynligt. Det eller bedre spillere. Optimalt begge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Troede han ville få Horsenskampen med. Men måske ikke…
                        Jeg tror det er Thorborg der i sidste ende bestemmer hvis jeg skal være helt ærlig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror det er Thorborg der i sidste ende bestemmer hvis jeg skal være helt ærlig
                          Jeg håber rigmanden er rystet!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Troede han ville få Horsenskampen med. Men måske ikke…
                            Håber man ser det som en "nem" startkamp for en eventuel ny træner. Men det kræver selvfølgelig, at man har gjort sit forarbejde og har en mand klar i kulissen. Ikke noget vi som klub har vist os super gode til tidligere. Håber Bjørn er kynisk nok til at være langt på den front.

                            Det her hold skriger på en mere fremtrædende leder. De mangler gejst, retning og overskud. Med en ny træner nu er der stadig tid til at tilpasse truppen en smule, og sæsonen er ikke kørt fuldstændig af sporet endnu, selvom vi er rigtigt godt på vej til at være der.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Når du skriver sådan, skal du huske at skrive “ ironi anvendt”, ellers tror vi, du mener det.
                              Nej da. Den tykke ironi behøver da ikke udpensles.

                              Comment


                                Fra BT
                                Alt gik galt for ham. Hele OBs mandskab blev kørt under brættet, men for den australske venstreback var det et regulært mareridt at være på Brøndby Stadion denne søndag aften. Joel King kunne ikke tæmme bolde, hvor der ikke var modstandere i nærheden, han kom for sent på sin mand, så han fik gult, Daniel Wass gav ham skulderskub, hvor han blev bragt helt ud af fatningen, og så forærede han boldene til de gule i stedet for dem i blå og hvid. En katastrofal præstation, der giver den sjældne karakter 0.

                                Comment

                                Working...
                                X