Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Tanker dagen derpå.

    ​​​​​Vi blev i den grad udstillet på vores manglende fodbold evner, Brøndby spillede væsentligt hurtigere end vi er i nærheden af at kunne være med på. Brøndby er jo flere niveauer over os i forhold til hvad de kan med en bold.

    Brøndby får et hjørnespark, den spiller de kort, så bliver den lige forlænget og så kommer der et første gangs præcist indlæg til bagerste stolpe, hvor Joel King ikke er i nærheden af at få hovedet på, den ender, heldigt for os, på stolpen.

    ​​​​​Det er meget svært at se hvem det er i OB der slår det præcise indlæg?
    ​​​​​​
    Ved straffesparket kommer Joe Bell også i fart og vender dybt inde i vores felt og ligger den tilbage til Cappis som sparker til den 1 gang.

    ​​​​​Det er meget svært og se i OBs trup hvem det lige er der laver den Joe Bell laver der?

    Ved Brøndbys anden scoring kombinerer Brøndby lige to gange hurtigt spiller den til en spiller der modtager bolden, bliver retvendt og tæsker den op i krogen med tre berøringer.

    ​​​​​Det tætteste vi har på en spiller der kan det der er vel Breum? Og i forhold til kombinationerne er det kun Tverskov og Breum der kan kombinere på den måde der.

    I første halvleg inden Brøndby falder i kadence spiller de også væsentligt hurtigere end vi er i nærheden af at kunne være med på. Det er helt tydeligt at vi mangler JJ og vi har vel ret beset kun spillet pokalfinalen som var en god kamp uden ham?

    Brøndby spiller med to berøringer, hvilket de fleste hold i superligaen gør, og de er sikre på bolden, når OB forsøger at matche dem i tempo, så smider vi bolden væk, vi kan ikke tæmme bolden når vi skal spille så hurtigt og vi kan heller ikke slå præcise afleveringer.

    Sander Svendsen skal bruge en 7-8 berøringer før han kan komme til en afslutning udefra.

    Brøndby ender med at have bolden 65 procent af tiden.

    Så kan man godt ville spille med ild i øjnene og lyn der kommer ud af møllen, men hvis man ikke kan tæmme en bold, så bliver det svært og hvis man tænker at man vil kompensere for ens manglende fodbold evner ved at løbe langt og hurtigt så skal man til at løbe meget langt og meget hurtigt, når man ikke kan finde ud af at tæmme en bold. Især når ens konkurrenter er så gode til at spille bolden hurtigt rundt, det er jo altså ikke 1998.

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...i-wass-comback

    Adelgaard og Grubbe ser spændende ud og bør ret beset have sat sig på backpladserne.
    Adelgaard virker i hvert fald bedre end King. Men spørgsmålet er vel om Jørgen stadig skal spille CF. Jeg ved godt, at vores rutinerede spillere ikke har slået til, men er sikker på alm spiller med nærmest samme hold som mod BIF. Sander skal væk, fra den plads, så det er jo dejligt at vi har en stor og god trup

    Det er sku svært at vide hvad der hjælper. jeg ville bytte Tver og BP, samt starte med Fenger og måske Adelgaard.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Adelgaard virker i hvert fald bedre end King. Men spørgsmålet er vel om Jørgen stadig skal spille CF. Jeg ved godt, at vores rutinerede spillere ikke har slået til, men er sikker på alm spiller med nærmest samme hold som mod BIF. Sander skal væk, fra den plads, så det er jo dejligt at vi har en stor og god trup

      Det er sku svært at vide hvad der hjælper. jeg ville bytte Tver og BP, samt starte med Fenger og måske Adelgaard.
      Det er også det indtryk jeg får af Adelgaard, men det selvfølgelig rigtigt at han kun spiller et kvarter i går mod et træt Brøndby hold, og jeg følger ikke træningen og desværre heller ikke rigtigt U-19, så det er vurderet ud fra det. Når jeg mener at Adelgaard må have tilspillet sig VB så handler det i højere grad om at King med præstationen i går simpelthen må have spillet sig af holdet, selvom Adelgaard gjorde en fin figur.

      I forhold til Nico så er jeg mere tilbøjelig til at sige vi skal have Grubbe ind, fordi Grubbe umiddelbart er en bedre kombinationsspiller og det er i høj grad der vi har vores udfordringer.

      Jeg ville ikke bytte om på Tverskov og BP, Tverskov er netop en af de få spillere der kan spille kombinationerne og der er også ham der stikker Breum til Fengers forsøg.

      Jeg ville overveje at spille Østrøm i stedet for Sander, Østrøm spiller med en større ro og kan også se afleveringerne Og så enten spille Sander på venstrekanten med Isaam i midten eller spille ham fra bænken.

      Comment


        King er divisionsspiller, hvad angår niveau. OB har udtalt, at når man scouter spillere så kigger man på akademiet - Norden - Europa - den øvrige verden.

        Det er mig en gåde uden lige, hvordan man kan have scoutet sig frem til King. Har har ikke en eneste spidskompetence.

        Og man må jo have vidst, at Adelgaard var på vej.

        Der er intet, der giver mening, og OB er uden sammenligning den klub, hvor der bliver ytret mest uden nogen form for handling, der modsvarer.

        Det hele virker - og er tør jeg næsten konkludere - tilfældigt.

        Slutteligt: King fremstår meget sympatisk, og jeg er sikker på, at det har været en stor omvæltning. Ønsker - selvfølgelig - kun den unge mand det bedste. Niveauet er der bare ikke, og det er endnu - endnu - endnu en spiller uden evner vi hænger økonomisk på.

        Vi er elendige til at forvalte penge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          King er divisionsspiller, hvad angår niveau. OB har udtalt, at når man scouter spillere så kigger man på akademiet - Norden - Europa - den øvrige verden.

          Det er mig en gåde uden lige, hvordan man kan have scoutet sig frem til King. Har har ikke en eneste spidskompetence.

          Og man må jo have vidst, at Adelgaard var på vej.

          Der er intet, der giver mening, og OB er uden sammenligning den klub, hvor der bliver ytret mest uden nogen form for handling, der modsvarer.

          Det hele virker - og er tør jeg næsten konkludere - tilfældigt.

          Slutteligt: King fremstår meget sympatisk, og jeg er sikker på, at det har været en stor omvæltning. Ønsker - selvfølgelig - kun den unge mand det bedste. Niveauet er der bare ikke, og det er endnu - endnu - endnu en spiller uden evner vi hænger økonomisk på.

          Vi er elendige til at forvalte penge.
          Enig. Jeg kan simpelthen ikke få øje på hvad hans styrker er. Han er i mine øjne både dårlig offensivt og defensivt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            King er divisionsspiller, hvad angår niveau. OB har udtalt, at når man scouter spillere så kigger man på akademiet - Norden - Europa - den øvrige verden.

            Det er mig en gåde uden lige, hvordan man kan have scoutet sig frem til King. Har har ikke en eneste spidskompetence.

            Og man må jo have vidst, at Adelgaard var på vej.

            Der er intet, der giver mening, og OB er uden sammenligning den klub, hvor der bliver ytret mest uden nogen form for handling, der modsvarer.

            Det hele virker - og er tør jeg næsten konkludere - tilfældigt.

            Slutteligt: King fremstår meget sympatisk, og jeg er sikker på, at det har været en stor omvæltning. Ønsker - selvfølgelig - kun den unge mand det bedste. Niveauet er der bare ikke, og det er endnu - endnu - endnu en spiller uden evner vi hænger økonomisk på.

            Vi er elendige til at forvalte penge.
            Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at om man har tænkt så snævert forretningsmæssigt, at man har kalkuleret med, at King kommer til VM for Australien og så så man muligheder i at hente lidt mønt på ham. Jeg synes det hele virker lidt som om, at de unge spillerne skal have nogle minutter og skal de tales op: "han kan blive OBs største salg." I stedet for at lade dem spille sig til et salg på et stabilt præsterende hold, vender man det på hovedet og tænker at vi skal have en masse solgt for at pengene så kan bruges efterfølgende på at skabe et hold (eller trække pengene ud...)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at om man har tænkt så snævert forretningsmæssigt, at man har kalkuleret med, at King kommer til VM for Australien og så så man muligheder i at hente lidt mønt på ham. Jeg synes det hele virker lidt som om, at de unge spillerne skal have nogle minutter og skal de tales op: "han kan blive OBs største salg." I stedet for at lade dem spille sig til et salg på et stabilt præsterende hold, vender man det på hovedet og tænker at vi skal have en masse solgt for at pengene så kan bruges efterfølgende på at skabe et hold (eller trække pengene ud...)
              Det har man helt sikkert. En god ung venstreback koster 10 mill. Det er også derfor man tog Brems og nu Adelsgaard op, ihvertfald en del af årsagen, det kan der slet ikke være tvivl om.

              ​​​​​​Et stabilt præsterende hold koster penge og de penge har man valgt at skyde i akademiet. Jeg er tilhænger af det, men det gør så også at vores førsteholdstrup ikke er særlig god.

              Det som er mærkeligt det er at man ikke bare har accepteret at tage en nedrykning og så bygge et hold op omkring akademispillerne i stedet for det her fedtspilleri hvor man lige ser om man kan overleve i ligaen samtidigt med at man vil sadle om, fordi det trækker processen ud.

              Nå jo og så får man også lige smidt Alm under bussen og får hentet ham ind til og skulle få OB op i top seks, når vi mest af alt er et tonser-hold der hører hjemme hos de andre tonserhold nede i divisionerne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Det har man helt sikkert. En god ung venstreback koster 10 mill. Det er også derfor man tog Brems og nu Adelsgaard op, ihvertfald en del af årsagen, det kan der slet ikke være tvivl om.

                ​​​​​​Et stabilt præsterende hold koster penge og de penge har man valgt at skyde i akademiet. Jeg er tilhænger af det, men det gør så også at vores førsteholdstrup ikke er særlig god.

                Det som er mærkeligt det er at man ikke bare har accepteret at tage en nedrykning og så bygge et hold op omkring akademispillerne i stedet for det her fedtspilleri hvor man lige ser om man kan overleve i ligaen samtidigt med at man vil sadle om, fordi det trækker processen ud.

                Nå jo og så får man også lige smidt Alm under bussen og får hentet ham ind til og skulle få OB op i top seks, når vi mest af alt er et tonser-hold der hører hjemme hos de andre tonserhold nede i divisionerne.
                Enig!

                Comment

                Working...
                X