Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Fra BT
    Alt gik galt for ham. Hele OBs mandskab blev kørt under brættet, men for den australske venstreback var det et regulært mareridt at være på Brøndby Stadion denne søndag aften. Joel King kunne ikke tæmme bolde, hvor der ikke var modstandere i nærheden, han kom for sent på sin mand, så han fik gult, Daniel Wass gav ham skulderskub, hvor han blev bragt helt ud af fatningen, og så forærede han boldene til de gule i stedet for dem i blå og hvid. En katastrofal præstation, der giver den sjældne karakter 0.
    Men han fik 78 minutter på banen selvom vi havde Robin og Aske på bænken. Man må ja næsten spekulere om Alm ville straffe ham...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg fatter det ikke!
      Wesstrøm krævede en anden tilgang og spillemåde men efter en mislykkes én-kamp- intermezzo er vilbage til Alma system som næsten aldrig virkede. Alma system fungerede få gange da alle derfor krævende kræfter var i top kampform. Nu med Mihailo og Sabbi stadig ude og Aron og Jebali kun på vej tilbage til kampform prøver han igen hvad aldrig kom rigtig til at fungere? Hvor er forændringer? Hvor er den nye tilgang? Hvor er konsekvenserne af den fuldstændig katastrofale sæsonstart? I mine øjne dumpede ikke kun som træner men handlede også imod Wesstrøns ordre i dag. Og det SKAL have konsekvenser!
      Alms opgave er at videreudvikle unge talenter. Men hvad sker der. De bliver frustreret pga manglende spilletid, bliver smidt ind når kampene allerede er tabt, viser hjerte, energi og mere end "etablerede" i 60 eller 70 minutter før - og sidder på bænken næste uge igen om - i bedste fald - få få minutter og opleve det samme igen. Det ødelægger talenter, det ødelægger udvikling, det jagter de væk, i bedste fald til udleje, i værste fald til andre klubber. (Noget OB er god med i årevis at sende spiller væk som præsterer et andet sted).
      Beklager at skal sige det: klubbens ambitioner om Top 6 følges sikker ikke af transferhandling men at vi er ligaens dårligste hold og nedrykningskandidat nummer ét går i første linje på Alms konto. Hvis han kan ikke skabe et hold som er konkurrencedygtig om plads 7-10 med truppen han har til rådighed så dumper han som træner.

      Enig, kvalmende at to spillere som både er lønførende, og skulle forestille at gå forrest, bagefter står og flæber over dommeren, ovenpå en kamp hvor truppens udtryk, vilje og evner var lange mere ligegyldige end Bruun kunne beskrive.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
        Mon ikke Hjortebjerg fortryder sit skifte til os, gad vide hvad de har stillet ham i udsigt?
        Mon ikke vi får det at se indenfor den næste uge ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Mon ikke vi får det at se indenfor den næste uge ?
          Jeg tror han bliver midlertidlig cheftræner. Måske permanent. Så tvivler på han fortryder

          Comment


            En lille bøn fra Kadrii

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bliv-v...i-kommer-igen/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej. +10 års langsom kvælning er nok. Jeg gider i hvert fald ikke bruge en eftermiddag og aften væk fra familien når niveauet er så rystende lavt.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Nej. +10 års langsom kvælning er nok. Jeg gider i hvert fald ikke bruge en eftermiddag og aften væk fra familien når niveauet er så rystende lavt.
                Man må håbe alle ikke har din indstilling, for så ville OB da først være ligegyldige

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Jeg håber rigmanden er rystet!!!
                  Rigmanden har vel selv stået i spidsen for strategien, med at hente aldeles ukendte nul-boner Hannes Anier , ligegyldige spillere som Kløve og topholds-affald som Drachmann. Der er hentet en uanet mængde af den slags som intet rykker, intet bringer, som har aldrig vil kunne indbringe transfers så vi i det mindste kan udvikle klubben.
                  Som jeg har sagt meget længe, så tror jeg OB ledelsen har en målsætning udadtil når der skal sælges billetter, og en anden når de mødes for lukkede døre.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    SportFyn/Leif Rasmussen begynder og slutter sin artikel om den elendige præstation sådan her:

                    SportOB kan hverken lukke af eller angribe, så derfor blev det den værste præstation i Brøndby af fynboerne i meget lang tid

                    blot fluer på ryggen af Brøndby-bøflen. Det var beskæmmende.


                    Mathias Greve fra Brøndby var klart bedste fynbo på banen.

                    I øvrigt mener jeg, at Gustav Grubbe og Aske Adelgaard rent fysisk mere ligner Superliga-spillere end så mange andre i gårsdagens startopstilling.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvad sker der, hvis han ikke holder hvad han lover….?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Rigmanden har vel selv stået i spidsen for strategien, med at hente aldeles ukendte nul-boner Hannes Anier , ligegyldige spillere som Kløve og topholds-affald som Drachmann. Der er hentet en uanet mængde af den slags som intet rykker, intet bringer, som har aldrig vil kunne indbringe transfers så vi i det mindste kan udvikle klubben.
                        Som jeg har sagt meget længe, så tror jeg OB ledelsen har en målsætning udadtil når der skal sælges billetter, og en anden når de mødes for lukkede døre.
                        Jeg tænker, at det faktisk er helt perfekt, at det går så vanvittigt galt for holdet nu. Det tvinger rigmanden til at bekende kulør. Jeg Synes det er spændende. Smider han 20-30 mil eller lader han skuden synke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                          Man må håbe alle ikke har din indstilling, for så ville OB da først være ligegyldige
                          Jamen, OB har gjort sig selv ligegyldig. Det ville måske få vores enevældige ejer til at indse hvor grelt det stod til hvis tribunerne stod tomme.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Alt er sagt efterhånden.

                            Vi må bygge op i første division. Sjældent har jeg set en klub med en dårligere opbygget trup.

                            Betyder første division, at vi bygger omkring de unge, der viser vilje, og skiller os af med alle de ligegyldige spillere, vi har hentet vindue efter vindue, så kan mam vel (…) prøve at se det som et positivt perspektiv.

                            Jeg har aldrig følt som meget apati som for nuværende trup - de unge fraset.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Hvad sker der, hvis han ikke holder hvad han lover….?
                              Åhhh nej, kan vi ikke blive fri for deres bræk, før hver kamp, og nu også efter. Uanset hvor mange gange, eller hvem af spillerene der bliver citeret for at sige “ vi vil ud og slås for vores fans” så lader det sgu vente på sig.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg tænker, at det faktisk er helt perfekt, at det går så vanvittigt galt for holdet nu. Det tvinger rigmanden til at bekende kulør. Jeg Synes det er spændende. Smider han 20-30 mil eller lader han skuden synke
                                Mit gæt er det sidste.

                                Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
                                Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

                                Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
                                King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
                                Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller

                                Comment

                                Working...
                                X