Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mit gæt er det sidste.

    Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
    Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

    Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
    King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
    Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller


    Det er helt tilfældigt, hvad OB henter ind. Man ser slet ikke på typen.

    BW har været en fiasko. Det kommer til at tage år at rydde op.

    Det må vi se hygge os med i første division.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mit gæt er det sidste.

      Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
      Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

      Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
      King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
      Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller
      Kunne ikke være enig! Altså det er så skræmmende så lidt guld den mand har fundet, når man tænker på hvad andre klubber hiver op af hatten

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ner-i-broendby

        ?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mit gæt er det sidste.

          Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
          Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

          Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
          King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
          Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller
          Synes også Thorborg udtalte ved strategiens præsentation, at han var klar med penge, hvis ellers det kunne lykkedes at gøre klubben bæredygtig. Heri ligger nok at man skal præstere at være i top 6 samtidig med sorte tal på bundlinjen. Nu har han givet højtbetalte trænere og en sportsdirektør opgaven med at opfylde det sportslige ud fra det budget vi kan diskutere om et det 6.største budget. Den opgave tror jeg han mener de burde kunne løse.

          Nu er krisen så grel at han bliver nødt til at skride ind. Vi har set ham gå fuldstændig bananas før. Denne gang kan man håbe det bliver en fyreseddel til Alm og så penge til BW kan hente minimum to A+ spillere inden vinduet lukker. Han burde kunne se det er der vi er som holdet ser ud. Jebali ligner en langt fra formen, sabbi, Ivan og frø er endnu længere væk. Ayo ved vi ikke rigtig hvor er. Thorborg må kunne se at hvis han vil have et superligahold i næste sæson, så er det for Risky ikke at gøre noget radikalt og det er han den eneste der kan. Det BW, Alm og andre kan lige nu er ikke nok. Det har de sidste ti år bevist.

          Comment


            Paulsen mener ikke at Alm er problemet

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-vores-skyld/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Synes også Thorborg udtalte ved strategiens præsentation, at han var klar med penge, hvis ellers det kunne lykkedes at gøre klubben bæredygtig. Heri ligger nok at man skal præstere at være i top 6 samtidig med sorte tal på bundlinjen. Nu har han givet højtbetalte trænere og en sportsdirektør opgaven med at opfylde det sportslige ud fra det budget vi kan diskutere om et det 6.største budget. Den opgave tror jeg han mener de burde kunne løse.

              Nu er krisen så grel at han bliver nødt til at skride ind. Vi har set ham gå fuldstændig bananas før. Denne gang kan man håbe det bliver en fyreseddel til Alm og så penge til BW kan hente minimum to A+ spillere inden vinduet lukker. Han burde kunne se det er der vi er som holdet ser ud. Jebali ligner en langt fra formen, sabbi, Ivan og frø er endnu længere væk. Ayo ved vi ikke rigtig hvor er. Thorborg må kunne se at hvis han vil have et superligahold i næste sæson, så er det for Risky ikke at gøre noget radikalt og det er han den eneste der kan. Det BW, Alm og andre kan lige nu er ikke nok. Det har de sidste ti år bevist.
              Men så skal Thorborg jo også tro på at Bjørn og Ole kan forvalte de frygteligt mange penge fornuftigt….

              Det er en skandale at man endnu ikke har givet os et centerforsvar med SL niveau og en midtbane hvor man kan tillade sig at have mere end 1 skade uden at være helt ude at skide. Men hvor har vi altså mange der er totalt ude af form og er nød til at håbe på at akademispillere i teenage årerne kan redde os

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Paulsen mener ikke at Alm er problemet

                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-vores-skyld/
                Ville også være underligt hvis han sagde andet, så længe Alm er træner.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Paulsen mener ikke at Alm er problemet

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-vores-skyld/
                  Det skal han ja sige.

                  Og så bliver en kamp mod Horsens på hjemmebane "endnu en svær opgave".... det er hvor stolte Odense med alle de forventninger og målsætningen om Top 6 står nu....
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Mit gæt er det sidste.

                    Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
                    Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

                    Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
                    King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
                    Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller
                    Mihajlo er godt fundet. Jeg er stadig ikke afklaret i forhold til BP.

                    Joel King er rædselsfuld og helt symptomatisk for hvordan vi spiller i dag, så er der en situation hvor han fuldstændigt upresset skal tæmme en bold, det kikser for ham, så gør man det svært for sig selv. I min bog er det ham eller Okosun der er den dårligste signing i nyere tid.

                    ​​​​I modsætning til Brøndbys mål nummer 2, spilleren modtager bolden tæmmer den og næste berøring er en aflevering der ligger til medspilleren (2 berøringer) som tager den med i en berøring, bliver retvendt og afslutter glimrende (3 berøringer). Vi er jo ikke i nærheden af at kunne følge med:
                    ​​​​​​ https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...i-wass-comback
                    ​​​​​​
                    ​​​​Den største vi har er hvor Aron får stukket Charly i dybden og der er det hans fart vi får brugt, fordi vi kan ikke spille os til noget som helst.

                    De ender med at have 65 procent boldbesiddelse. Så kommer vi altså til at løbe langt og skal også løbe meget hurtigt hvis vi skal være med imod hold der spiller så hurtigt.


                    ​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Synes også Thorborg udtalte ved strategiens præsentation, at han var klar med penge, hvis ellers det kunne lykkedes at gøre klubben bæredygtig. Heri ligger nok at man skal præstere at være i top 6 samtidig med sorte tal på bundlinjen. Nu har han givet højtbetalte trænere og en sportsdirektør opgaven med at opfylde det sportslige ud fra det budget vi kan diskutere om et det 6.største budget. Den opgave tror jeg han mener de burde kunne løse.

                      Nu er krisen så grel at han bliver nødt til at skride ind. Vi har set ham gå fuldstændig bananas før. Denne gang kan man håbe det bliver en fyreseddel til Alm og så penge til BW kan hente minimum to A+ spillere inden vinduet lukker. Han burde kunne se det er der vi er som holdet ser ud. Jebali ligner en langt fra formen, sabbi, Ivan og frø er endnu længere væk. Ayo ved vi ikke rigtig hvor er. Thorborg må kunne se at hvis han vil have et superligahold i næste sæson, så er det for Risky ikke at gøre noget radikalt og det er han den eneste der kan. Det BW, Alm og andre kan lige nu er ikke nok. Det har de sidste ti år bevist.
                      For at blive bæredygtig skal vi satse på de unge, og lade dem spille deres vante pladser.
                      Fra dagens start 11’er er der vel kun Hornemann som vil kunne tiltrække sig opmærksomhed.
                      Ikke en eneste af de 10 øvrige vil nogensinde kunne afskibes for andet end håndører.
                      Mon ikke når Sabbi er klar så bliver Hornemann flyttet ud på bænken og får minutter hist og her på forskellige pladser, så også hans udvikling bremses.
                      Last edited by Magge; 14-08-2022, 21:49.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Jeg fatter ikke, vi stadig diskuterer Alm, at han ikke er fyret for længst. Du kan da ikke have et snit på 0,8 og være træner for OB. Jeg sad lige bag ham i dag, og jeg forstår ikke, han ikke er mere oppe på dupperne over det makværk, vi blev præsenteret for. Han står stille og roligt og glor, ingen råben og skrigen, ingen dirigering af spillerne, intet forsøg på noget som helst. Vores udtryk er som en slatten karklud. Han formår overhovedet ikke at sætte spillerne op. Vi kan ingenting andet end stå og tage imod slagene og lægge en lang skævert ud over sidelinjen eller til modstanderen. Jeg nægter at tro på, vi skal se på det her gylle resten af sæsonen, vi er nødt til at prøve en anden træner øjeblikkeligt.
                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Mit gæt er det sidste.

                          Men det er SATME også svært at blive ved med at smide penge efter folk der forvalter dem SÅ dårligt når der hentes spillere udefra.
                          Jeg er overlykkelig for at Ole Spion smutter for det kan vel næppe blive værre det han har gang i

                          Jeg våger den påstand at den eneste rigtige gode spiller han har scoutet er Ivan. Paulsen er en ok signing men krævede næppe det store. Resten der er hentet er en dynge af spillere der rykker os 0,0.
                          King er den værste grundet den lange kontrakt. En katastrofe af karat
                          Men Kanté,Omar og Agon gætter jeg også på får absolut ingen positiv indflydelse på vores hold. Grubbe regnes ikke med her da han vel kan betegnes som en akademi spiller
                          Nu synes jeg ikke, at de 1-årige lejekontrakter på Kante og Omar er den store katastrofe. Der er dog en mulighed for gevinst, også når man spiller lotto.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Jeg fatter ikke, vi stadig diskuterer Alm, at han ikke er fyret for længst. Du kan da ikke have et snit på 0,8 og være træner for OB. Jeg sad lige bag ham i dag, og jeg forstår ikke, han ikke er mere oppe på dupperne over det makværk, vi blev præsenteret for. Han står stille og roligt og glor, ingen råben og skrigen, ingen dirigering af spillerne, intet forsøg på noget som helst. Vores udtryk er som en slatten karklud. Han formår overhovedet ikke at sætte spillerne op. Vi kan ingenting andet end stå og tage imod slagene og lægge en lang skævert ud over sidelinjen eller til modstanderen. Jeg nægter at tro på, vi skal se på det her gylle resten af sæsonen, vi er nødt til at prøve en anden træner øjeblikkeligt.
                            Og det kommer vi også til. Alm bliver fyret.

                            Kommer det til at hjælpe?

                            Næppe.

                            Måske OB har brug for et par år i første division. Der skal bygges op helt fra ny.

                            Og det skal ikke være af dem, der har bygget det her makværk op.

                            Comment


                              OB prøver at forklare hvorfor Bjørn ikke vil give et interview

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...iaplay/9379515

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Mihajlo er godt fundet. Jeg er stadig ikke afklaret i forhold til BP.

                                Joel King er rædselsfuld og helt symptomatisk for hvordan vi spiller i dag, så er der en situation hvor han fuldstændigt upresset skal tæmme en bold, det kikser for ham, så gør man det svært for sig selv. I min bog er det ham eller Okosun der er den dårligste signing i nyere tid.

                                ​​​​I modsætning til Brøndbys mål nummer 2, spilleren modtager bolden tæmmer den og næste berøring er en aflevering der ligger til medspilleren (2 berøringer) som tager den med i en berøring, bliver retvendt og afslutter glimrende (3 berøringer). Vi er jo ikke i nærheden af at kunne følge med:
                                ​​​​​​ https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...i-wass-comback
                                ​​​​​​
                                ​​​​Den største vi har er hvor Aron får stukket Charly i dybden og der er det hans fart vi får brugt, fordi vi kan ikke spille os til noget som helst.

                                De ender med at have 65 procent boldbesiddelse. Så kommer vi altså til at løbe langt og skal også løbe meget hurtigt hvis vi skal være med imod hold der spiller så hurtigt.


                                ​​​
                                Lad os nu lige se Mihajlo mod andre end bundhold før vi udråber ham til den store højkvalitets spiller som ændrer vores elendigheder.

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X