Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, så historien er sand og du har beviser for at BW er dømt som svindler

    Ved godt at mange herinde er mega frustreret over den nuværende situation, men der er også nogle som sætter et ekstremt lavt niveau
    Den er jo åbenlyst sand, er du seriøst også ude i at forsøge og anfægte det nu, for så grænser det sgu da efterhånden til groteske!?

    Selvfølgelig har jeg ikke beviser for, at BW er dømt som svindler, det behøver jeg jo heller ikke, jeg kan helt lavpraktisk bare anskue hans ageren siden han kom til OB, hvor han har forsøgt at give den som den store fodboldstrateg og nu i virkeligheden viser sig, at være fodboldudgaven af kejserens nye klæder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hvis den er sand, ja. Interessant, hvem i organisationen, der mener at det hjælper klubben at lække den slags i øjeblikket
      Aner ik hvor den kommer fra, tror ik det er BW

      Måske Svend selv?
      Måske Svend’s agent?
      Måske Steffen Nielsen vil have ram på BW?
      Last edited by Magge; 15-05-2024, 20:23.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Den er jo åbenlyst sand, er du seriøst også ude i at forsøge og anfægte det nu, for så grænser det sgu da efterhånden til groteske!?

        Selvfølgelig har jeg ikke beviser for, at BW er dømt som svindler, det behøver jeg jo heller ikke, jeg kan helt lavpraktisk bare anskue hans ageren siden han kom til OB, hvor han har forsøgt at give den som den store fodboldstrateg og nu i virkeligheden viser sig, at være fodboldudgaven af kejserens nye klæder.
        Jeg anfægter bare tonen på de sociale medier, hvor det er utroligt nemt at komme med personangreb skjult bag skærmen...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Den er jo åbenlyst sand, er du seriøst også ude i at forsøge og anfægte det nu, for så grænser det sgu da efterhånden til groteske!?

          Selvfølgelig har jeg ikke beviser for, at BW er dømt som svindler, det behøver jeg jo heller ikke, jeg kan helt lavpraktisk bare anskue hans ageren siden han kom til OB, hvor han har forsøgt at give den som den store fodboldstrateg og nu i virkeligheden viser sig, at være fodboldudgaven af kejserens nye klæder.
          Hvis du anklager nogen som helst for at være svindler bør du have beviser. Ellers er det bagvaskelse og i sig selv strafbart hvis den der bliver anklaget følger op på det.

          Ikke kun i denne sammenhæng men generelt.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Hvis du anklager nogen som helst for at være svindler bør du have beviser. Ellers er det bagvaskelse og i sig selv strafbart hvis den der bliver anklaget følger op på det.

            Ikke kun i denne sammenhæng men generelt.
            Tak


            "»§ 267. Den, der fremsætter eller udbreder en udtalelse eller anden meddelelse eller foretager en handling, der er egnet til at krænke nogens ære, straffes for ærekrænkelse med bøde eller fængsel indtil 1 år, jf. dog §§ 268 og 269."


            "§ 268. Den straf, der er nævnt i § 267, kan stige til fængsel indtil 2 år, hvis

            1) en alvorlig beskyldning er usand eller

            2) en beskyldning er fremsat eller udbredt gennem indholdet af et massemedie og beskyldningen er egnet til væsentligt at skade den forurettede.​"


            ​Utroligt, at mange stadigvæk tror, at de kan være "smarte" på sociale medier uden nogle former for konsekvens !
            Last edited by Online; 16-05-2024, 15:02.

            Comment


              Farvel BW

              Comment


                Björn er officielt blevet fyret med øjeblikkelig virkning. Pressemøde senere i dag.

                Comment


                  forventeligt......det der kan bekymre er så om de tænker det er den eneste sten de behøver at vende....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Det var jo forudsagt...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Det var jo forudsagt...
                      Jeg hørte det i sidste uge. Så det har været bestemt et stykke tid og nøglerne har været taget fra ham så han kun har været kransekage figur

                      Comment


                        Skal vi ikke gætte på at Nagel bliver forfremmet?

                        Comment


                          Og hvad så nu? Hvis noget andet grundlæggende - og jeg ved ærligt talt ikke hvad - ikke ændres i klubben, så tror jeg, næste mand i rækken fejler også.

                          BW har truffet forkerte beslutninger, absolut - jeg tror bare ikke på, at det er eneste og tungestvejende årsag til nedrykning.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Og hvad så nu? Hvis noget andet grundlæggende - og jeg ved ærligt talt ikke hvad - ikke ændres i klubben, så tror jeg, næste mand i rækken fejler også.

                            BW har truffet forkerte beslutninger, absolut - jeg tror bare ikke på, at det er eneste og tungestvejende årsag til nedrykning.
                            Ville gerne se hvad han var hentet ind til .. er ikke sikker på at han var den første der skulle ryge ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Skal vi ikke gætte på at Nagel bliver forfremmet?
                              Han er garanteret skideflink, men hans cv oser jo ikke ligefrem af store meritter. Er han virkelig den, der skal flytte OB et meget bedre sted hen...?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Skal vi ikke gætte på at Nagel bliver forfremmet?
                                Tror jeg også...billigeste løsning... Men kan være han er den rette. Kender for lidt til ham.

                                Comment

                                Working...
                                X