Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ville gerne se hvad han var hentet ind til .. er ikke sikker på at han var den første der skulle ryge ..
    Præcis - jeg tror, i stort omfang, han blot har gjort, hvad han var blevet bedt om; Sælge spillere dyrt, droppe sentimentalitet og blot hente spillere, der på papiret var gode nok. Den post er kanonføde i OB.

    Comment


      Lyder til at man går tilbage til en sportsdirektør og dropper fodbolddirektør titlen

      https://ob.dk/nyheder/2024/maj/ob-si...bjorn-wesstrom

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

        Han er garanteret skideflink, men hans cv oser jo ikke ligefrem af store meritter. Er han virkelig den, der skal flytte OB et meget bedre sted hen...?
        Tja… Who knows. Han klarede sig godt i Norge. Og jeg ved sgu ærligt ikke hvem vi ellers skulle pege på. Tvivler på at det bliver Troels B… Eller Glenn R som prøver kræfter med det job.. Men jeg ved det ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Ville gerne se hvad han var hentet ind til .. er ikke sikker på at han var den første der skulle ryge ..
          helt enig!

          Comment


            Så bliver der vasket hænder

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder til at man går tilbage til en sportsdirektør og dropper fodbolddirektør titlen

              https://ob.dk/nyheder/2024/maj/ob-si...bjorn-wesstrom
              OBs side er vidst overbebyrdet lige pt...hvad er forskellen om det er en fodbold eller sportsdirektør?

              Comment


                At fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.

                OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tja… Who knows. Han klarede sig godt i Norge. Og jeg ved sgu ærligt ikke hvem vi ellers skulle pege på. Tvivler på at det bliver Troels B… Eller Glenn R som prøver kræfter med det job.. Men jeg ved det ikke
                  Ja, i Norge... Björn havde også fin succes i Sverige. Men det er jo ikke ligefrem 2 ligaer, der borger for et sygt højt niveau. Jeg ved godt, OB lige nu ikke er noget over, men hvis vi skal blive bedre, tror jeg bare ikke på, at en fyr med fine meritter fra Brann Bergen er ham, der kan løfte klubben. Men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    At fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.

                    OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.

                    MvH ChrisOB
                    Præcis min pointe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                      Og hvad så nu? Hvis noget andet grundlæggende - og jeg ved ærligt talt ikke hvad - ikke ændres i klubben, så tror jeg, næste mand i rækken fejler også.

                      BW har truffet forkerte beslutninger, absolut - jeg tror bare ikke på, at det er eneste og tungestvejende årsag til nedrykning.
                      Fuldstændig enig. Han har bestemt ikke gjort det godt nok, men uanset tror jeg ikke nogen kunne lykkedes med de urealistiske målsætninger på så kort sigt.. men overall - helt fair han bliver fyret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Præcis - jeg tror, i stort omfang, han blot har gjort, hvad han var blevet bedt om; Sælge spillere dyrt, droppe sentimentalitet og blot hente spillere, der på papiret var gode nok. Den post er kanonføde i OB.
                        Han blev bedt om at gøre klubben bæredygtig og ikke være sentimental.

                        Det gjorde han ved at levere et regnskab med sorte tal i en tid, hvor nøglemedarbejdere forsvandt.

                        Så synes det er lidt tamt, hvis hele elendigheden bliver tørret af på ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Han blev bedt om at gøre klubben bæredygtig og ikke være sentimental.

                          Det gjorde han ved at levere et regnskab med sorte tal i en tid, hvor nøglemedarbejdere forsvandt.

                          Så synes det er lidt tamt, hvis hele elendigheden bliver tørret af på ham.
                          Helt enig. Og så er der jo den gamle traver om, at man ikke kan fyre hele holdet, så derfor ryger træneren eller sportsdirektøren, hvis det går ad lort. Men som skrevet herover: enhver anden var fejlet med de forudsætninger, der er givet - er min påstand.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            At fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.

                            OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.

                            MvH ChrisOB
                            Så simpelt kan det siges.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              At fyre BW er blot symptombehandling. Vil man "sygdommen" til livs skal ejeren overveje sin egen position. Enten at lave fundamentalt om på sig selv eller sælg klubben. Ellers bliver den næste sportsdirektør bare én mere i rækken.

                              OB ud af OSE. Vi skal ikke være et flagskib i en koncern, vi skal være en fodboldklub.

                              MvH ChrisOB
                              Helt enig, men derfor er det stadigvæk det rigtige at give ham silkesnorren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg hørte det i sidste uge. Så det har været bestemt et stykke tid og nøglerne har været taget fra ham så han kun har været kransekage figur
                                jeg vender tilbage til det igen og igen; hvis ikke man stolede på ham længere - hvorfor har man haft ham gående? Er det blot så man kan virke handlekraftig når nedrykningen indtræffer?

                                - har det været af frygt for det ville skabe mere uro?

                                Syntes sgu det er mærkeligt.

                                Det er jo tydeligt for enhver af BW har lavet sin del af fejldispositioner - men dét må ikke stoppe med fyringen af ham, der skal simpelthen tages mere fat om problemerne (hvad end de så er)

                                Comment

                                Working...
                                X