Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

    Ja, i Norge... Björn havde også fin succes i Sverige. Men det er jo ikke ligefrem 2 ligaer, der borger for et sygt højt niveau. Jeg ved godt, OB lige nu ikke er noget over, men hvis vi skal blive bedre, tror jeg bare ikke på, at en fyr med fine meritter fra Brann Bergen er ham, der kan løfte klubben. Men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
    Ingen af os ved det. Som nogle skriver skal der jo ske noget længere oppe i fødekæde. for at nogen som helst får succes i OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ingen af os ved det. Som nogle skriver skal der jo ske noget længere oppe i fødekæde. for at nogen som helst får succes i OB
      Ja, det skrev jeg selv tidligere.

      Comment


        havde ikke lige set at de skriver den nye sportsdirektør præsenteres i dag. Så kan det kun være Nagel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          havde ikke lige set at de skriver den nye sportsdirektør præsenteres i dag. Så kan det kun være Nagel.
          Det bliver Troels Bech - det skriver bold.dk og SFÅ bekræfter det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            jeg vender tilbage til det igen og igen; hvis ikke man stolede på ham længere - hvorfor har man haft ham gående? Er det blot så man kan virke handlekraftig når nedrykningen indtræffer?

            - har det været af frygt for det ville skabe mere uro?

            Syntes sgu det er mærkeligt.

            Det er jo tydeligt for enhver af BW har lavet sin del af fejldispositioner - men dét må ikke stoppe med fyringen af ham, der skal simpelthen tages mere fat om problemerne (hvad end de så er)
            Er ikke sikker. Man vurdere nok at der skulle være så meget ro som muligt for at redde sig. Men rigtig mange vidste det. Jeg fik det at vide for en uge siden igennem noget sponsornetværk. Så alle spillere mm har også vidst det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Det bliver Troels Bech - det skriver bold.dk
              Ja har set det. Og vil bare sige det var satans....

              Comment


                Haha Troels Bech

                Comment


                  Troels Beck siges at tage over. https://www.youtube.com/watch?v=skCRGgdlTp4 fint valg for mig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Ja har set det. Og vil bare sige det var satans....
                    Enig - den havde jeg ikke set komme - men jeg er nærmest lykkelig. Satme et scoop og et godt valg, synes jeg.

                    Comment


                      Troels Bech - igen!?!...virkelig

                      Comment


                        Det kommer næppe som nogen overraskelse, hvis der skulle ske udskiftning(er) må han være den første. Det bliver spændende at se hvad der sker i trænerteamet.
                        ​​​
                        Er der andre der kunne forestille sig Krogh fortsætter i en assistentrolle? Tror ikke på vi tør satse på ham som chef.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Det bliver Troels Bech - det skriver bold.dk og SFÅ bekræfter det.
                          For at kunne blive fyret for fjerde gang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Troels Bech - igen!?!...virkelig
                            Ikke som træner, heldigvis ;) Han er langt bedre som sportsdirektør.

                            Comment


                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-begge-parter
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                                Helt enig, men derfor er det stadigvæk det rigtige at give ham silkesnorren.
                                Set udefra, selvklart. Men pointen er at den næste sportsdirektør (og den næste efter den) kommer til at sidde med Thorborg og OSEs tunge og klamme hånd på skulderen; hvilket de facto umuliggører enhver mulighed for fremskridt.

                                Thorborg vil stadig ikke tillade trænere at sætte deres eget hold. Kommer der penge i kassen skal de udelukkende bruges som sorte tal på bundlinjen for en koncern. Han vil stadig blande sig i sportslige og kulturmæssige beslutninger. Trænere, agenter og spillere vil kigge på ledelsesstrukturen i OB og tænke om det er værd at kæmpe om autoriteten med en milliardær, der ikke aner en dyt om fodbold.

                                Vi vil blot kunne tiltrække ragelse og lottokuponer.

                                Så at BW ryger er sådan lidt; Hvis en mand med så megen erfaring og merit fra én af Skandinaviens største klubber ikke kan klare jobbet i OB, hvem kan så? Jeg ville ønske mit svar ville være andet end "ingen".

                                Niels Thorborg og OSE er sygdommen. Ikke BW.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X