Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lasse Kryger til OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    "Som ungdomsspiller spillede han i B1913, der i årenes løb har udkæmpet store kampe på talentscenen mod OB. Derfor er han ikke helt stribet i hjertet, men alligevel stolt over at få chancen i OB.- Som fynbo har man altid et forhold til OB. Jeg har spillet med OB rigtig mange gange som ungdomsspiller, og jeg har altid set dem som den helt store klub på Fyn. Det har været et had/kærlighedsforhold, for det er en stor klub, men man har også haft lyst til at slå dem, når man har spillet. Sådan har jeg altid haft det, men nu er jeg en del af klubben, og jeg vil være med til at hjælpe klubben til at slå de andre, siger Lasse Kryger"

    - Se, det er ærlig snak som man kan forholde sig til. Jeg har ikke andet end respekt for at han siger tingene ligeud, fremfor de sædvanlige floskler. Han steg lige lidt i min agtelse lige dér.
    Enig... det der kan jeg ikke få nogen steder over... Laaangt hellere det, end "falsk kyssen-logo, indtil nogen vil betale en tusse mere om måneden"...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Er jeg den eneste, som sidder med en uimodståelig lyst til at sende Lasse Kryger et helt andet sted hen efter blot to kampe? Blev lige så glad, da han blev rygtet til AGF.

      Jeg skal tænke mange, mange år tilbage for at finde en spiller, der virker så elendig (samme gælder Bodul).
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Er jeg den eneste, som sidder med en uimodståelig lyst til at sende Lasse Kryger et helt andet sted hen efter blot to kampe? Blev lige så glad, da han blev rygtet til AGF.

        Jeg skal tænke mange, mange år tilbage for at finde en spiller, der virker så elendig (samme gælder Bodul).
        Han skal ihverttilfald væk fra backen. Om han så kan bruges andre steder skal jeg ikke udtale mig om nu..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Er jeg den eneste, som sidder med en uimodståelig lyst til at sende Lasse Kryger et helt andet sted hen efter blot to kampe? Blev lige så glad, da han blev rygtet til AGF.

          Jeg skal tænke mange, mange år tilbage for at finde en spiller, der virker så elendig (samme gælder Bodul).
          Jeg har det i hvert fald ikke sådan endnu. Synes det er for tidligt at dømme ham.
          Nu så jeg desværre ikke første kamp - hvad er det der har været SÅ dårligt?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Er jeg den eneste, som sidder med en uimodståelig lyst til at sende Lasse Kryger et helt andet sted hen efter blot to kampe? Blev lige så glad, da han blev rygtet til AGF.

            Jeg skal tænke mange, mange år tilbage for at finde en spiller, der virker så elendig (samme gælder Bodul).
            Jeg var en af dem, der forsvarede idéen om Kryger på backen. Normalt skal man lige give en spiller lidt tid, men jeg er satme tæt på at være enig allerede. Det er godt nok skidt. Men måske kan han bruges som Henrik Toft erstatning (kastes i feltet til sidst)?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg har det i hvert fald ikke sådan endnu. Synes det er for tidligt at dømme ham.
              Nu så jeg desværre ikke første kamp - hvad er det der har været SÅ dårligt?
              Nærmest alt. Opspil, tabte bolde, ingen første touch og meget lidt offensivt der kunne bruges til noget..
              det hele virker utrygt der nede

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg var en af dem, der forsvarede idéen om Kryger på backen. Normalt skal man lige give en spiller lidt tid, men jeg er satme tæt på at være enig allerede. Det er godt nok skidt. Men måske kan han bruges som Henrik Toft erstatning (kastes i feltet til sidst)?
                Enig. Det er det ham må bruges til de næste par år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nærmest alt. Opspil, tabte bolde, ingen første touch og meget lidt offensivt der kunne bruges til noget..
                  det hele virker utrygt der nede
                  Jeg kan godt lide din positive indstilling, men måske er 'nærmest alt' for flink:-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg kan godt lide din positive indstilling, men måske er 'nærmest alt' for flink:-)
                    Ja

                    Comment


                      Måske det bare er mig, men hvordan kan TB og JH tro, at en spiller, der aldrig har spillet godt på HB, lige pludseligt skulle gøre det? For mig virker det som sindssyge, en eller anden form for tvangshandling.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Måske det bare er mig, men hvordan kan TB og JH tro, at en spiller, der aldrig har spillet godt på HB, lige pludseligt skulle gøre det? For mig virker det som sindssyge, en eller anden form for tvangshandling.
                        Kan kun være enig. Men de ville slå 2 fluer med 1 smæk her tror jeg og forbedre os ved dødbolde...

                        Comment


                          Det er jo også set i lyset af at han netop spiller hvor han gør... Dette projekt var og er håbløst, som det ville have været med de fleste andre i truppen hvis de blev hevet ned på backen... det er ikke en løsning, det burde slet ikke engang have været tænkt... Eneste jeg kan se vi kan få ud af ham som back, er omkring dødboldene... men...

                          Tager han sig af, bare nogle, dødbolde..? Nej...
                          Sigter vi så efter ham..? Heller ikke...

                          Suk...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det er jo også set i lyset af at han netop spiller hvor han gør... Dette projekt var og er håbløst, som det ville have været med de fleste andre i truppen hvis de blev hevet ned på backen... det er ikke en løsning, det burde slet ikke engang have været tænkt... Eneste jeg kan se vi kan få ud af ham som back, er omkring dødboldene... men...

                            Tager han sig af, bare nogle, dødbolde..? Nej...
                            Sigter vi så efter ham..? Heller ikke...

                            Suk...
                            nemlig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det er jo også set i lyset af at han netop spiller hvor han gør... Dette projekt var og er håbløst, som det ville have været med de fleste andre i truppen hvis de blev hevet ned på backen... det er ikke en løsning, det burde slet ikke engang have været tænkt... Eneste jeg kan se vi kan få ud af ham som back, er omkring dødboldene... men...

                              Tager han sig af, bare nogle, dødbolde..? Nej...
                              Sigter vi så efter ham..? Heller ikke...

                              Suk...
                              Jeg kan da til nøds forstå, hvis man brugte Kryger her og nu oppe foran, fordi han fylder, er løbestærk, kan være stærk ved dødbolde. Men den HB kunne ligeså godt være taget af MS, COB, EPJ som en nødløsning, eller man kunne rent faktisk prøve at bruge Diarra, som man jo ikke gjorde i første kamp, men ok, Ari er så også temmeligt ringe på den back.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Jeg kan da til nøds forstå, hvis man brugte Kryger her og nu oppe foran, fordi han fylder, er løbestærk, kan være stærk ved dødbolde. Men den HB kunne ligeså godt være taget af MS, COB, EPJ som en nødløsning, eller man kunne rent faktisk prøve at bruge Diarra, som man jo ikke gjorde i første kamp, men ok, Ari er så også temmeligt ringe på den back.
                                Mon ikke man blot begynder at bruge ham på højre midtbane. Han er vel ok som indskiftningsspiller, da han trods alt har en historik med at lave lidt mål.

                                Comment

                                Working...
                                X