Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Desværre Herning foran.
    Fuck hvor jeg syntes det er usmageligt når de konstant kaster sig til jorden, hader endnu mere at de svage dommere tillader behandling og spilstop. Det vil kunne stoppes helt enkelt, med en regel om at hvis man har modtaget behandling, skal man vente mindst 5 min med at komme ind igen.
    Hvor meget spilletid tror du så at Minteh og Sabbi får i en kamp?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvor meget spilletid tror du så at Minteh og Sabbi får i en kamp?
      Tror de hurtigt vil lære at rejse sig igen. Jeg syntes det er rædselsfuldt når lægestaben har løbet flere meter end et par af spillerne i en kamp.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Tror de hurtigt vil lære at rejse sig igen. Jeg syntes det er rædselsfuldt når lægestaben har løbet flere meter end et par af spillerne i en kamp.
        Det tvivler jeg sgu stærkt på De ruller konstant rundt de 2. Også til træning hvis de bliver ramt lidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det tvivler jeg sgu stærkt på De ruller konstant rundt de 2. Også til træning hvis de bliver ramt lidt
          Enig, det er ligeså usmageligt når det er egne spillere.

          Fejlen ligger jo hos dommerne som fløjter og stopper spillet alt for ofte. Derfor forslaget om at hvis spillet stoppes, når de smider sig for at få behandling, så skal gå 5 min før de må komne retur. I Herning smed Gigovic sig fire gange, og dommeren stoppede spillet hvergang.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Enig, det er ligeså usmageligt når det er egne spillere.

            Fejlen ligger jo hos dommerne som fløjter og stopper spillet alt for ofte. Derfor forslaget om at hvis spillet stoppes, når de smider sig for at få behandling, så skal gå 5 min før de må komne retur. I Herning smed Gigovic sig fire gange, og dommeren stoppede spillet hvergang.
            Enig i at det er usmageligt. Og der bør være konsekvenser. Men ved ikke om en 5 min straf vil hjælpe dog.

            Comment


              Er der nogle, der har statistik på vores skadeshistorik i denne sæson ift. tidligere?

              Mit indtryk er, at vi har færre skader i denne sæson end tidligere sæsoner, hvor vi har været meget hårdt ramt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mitioghÞjer Se indlæg
                Er der nogle, der har statistik på vores skadeshistorik i denne sæson ift. tidligere?

                Mit indtryk er, at vi har færre skader i denne sæson end tidligere sæsoner, hvor vi har været meget hårdt ramt.
                Måske, det har jeg ikke lige overblik over. Men man kan jo se på andre klubber, der er hårdt ramt. FCK er slemt ramt, Viborg stiller nærmest uden forsvarere i dag, Randers har 20-årig debutant i centerforsvar nu her, og flere andre klubber har også problemer.

                Comment


                  Hold nu op hvor spiller Viborg hurtig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Hold nu op hvor spiller Viborg hurtig
                    Det gør de bestemt, men de spiller også som et hold. Ligesom de har en klarhed over hvordan de skal spille offensivt.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                      Måske, det har jeg ikke lige overblik over. Men man kan jo se på andre klubber, der er hårdt ramt. FCK er slemt ramt, Viborg stiller nærmest uden forsvarere i dag, Randers har 20-årig debutant i centerforsvar nu her, og flere andre klubber har også problemer.

                      Jeg tror ikke vi hverken nu eller tidligere har været specielt hårdt ramt i forhold til andre. Men måske har vi været bedre til at pjevse over det i frustration over de evigt missede målsætninger.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                        Jeg tror ikke vi hverken nu eller tidligere har været specielt hårdt ramt i forhold til andre. Men måske har vi været bedre til at pjevse over det i frustration over de evigt missede målsætninger.
                        Vi havde vidst nok 12 skader på et tidspunkt i 21/22 sæsonen hvor mange af dem skyldtes de dårlige træningsforhold(underlag).
                        Det var lidt over normen må man sige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Vi havde vidst nok 12 skader på et tidspunkt i 21/22 sæsonen hvor mange af dem skyldtes de dårlige træningsforhold(underlag).
                          Det var lidt over normen må man sige
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            12 alligevel, kan godt huske vi har været ramt hist og her, men ikke lige 12 på samme tid. Det lyder sgu vildt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              12 alligevel, kan godt huske vi har været ramt hist og her, men ikke lige 12 på samme tid. Det lyder sgu vildt.
                              nu skal huske den ene der var skadet var Skjelvik og den tæller jo for 3

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                                nu skal huske den ene der var skadet var Skjelvik og den tæller jo for 3
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X